مرور رده

اخبار

نهمین کارگاه TEBex

✔️ مهمترین شاخص ارزیابی موفقیت هر کمپین اطلاع رسانی یا تبلیغات ، مثبت شدن و رشد شاخص ROI ( نرخ بازگشت سرمایه کمپین تبلبغاتی ) است. و پارامترهایی نظیر افزایش تعداد تماس، افزایش فالور / لایک ، میزان view و ... به هیچ عنوان نمی توانند تضمین…

ششمین کارگاه تخصصی TEBex: دوره VIP

کارگاه تخصصی برندسازی و مدیریت ارتباط با بیماران جمعه 12 بهمن 1397 هدیه ویژه برای شرکت‌کنندگان: یک جلسه مشاوره اختصاصی برای تحلیل برند و بیماران کلینیک درمانی طی هفته سوم و چهارم بهمن در مطب یا کلینیک شما و با هماهنگی قبلی برای…

هفتمین کارگاه تخصصی برندینگ برگزار شد

هفتمین کارگاه مدیکال برندینگ و بازاریابی ویژه مراکز درمانی در روز پنجشنبه 13 تیرماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران توسط آژانس برندینگ tebex برگزار شد. در این کارگاه با حضور بیش از 60 نفر از پزشکان و مدیران مراکز درمانی ، در…

آموزش غیرحضوری برندینگ و بازاریابی خدمات پزشکی

از تاریخ 20 اسفندماه از طریق لینکی که در همین صفحه قرار می گیرد و از طریق تمام شبکه های ارتباطی آژانس TEBex نیز اطلاع رسانی خواهد شد، شما می توانید بیش از 700 فیلم آموزشی و فایل الکترونیکی برخی کتب TEBex را خریداری و مشاهده نمایید. فایل…

آموزش غیرحضوری برندینگ و بازاریابی خدمات پزشکی

از تاریخ 20 اسفندماه از طریق لینکی که در همین صفحه قرار می گیرد و از طریق تمام شبکه های ارتباطی آژانس TEBex نیز اطلاع رسانی خواهد شد، شما می توانید بیش از 700 فیلم آموزشی و فایل الکترونیکی برخی کتب TEBex را خریداری و مشاهده نمایید. آموزش…

نشست خبری جایزه ملی تحول دیجیتال

نشست خبری جایزه ملی تحول دیجیتال کارگروه درمان و پزشکی کشور، صبح روز دوشنبه، 10 دی ماه 1397 در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست، همراه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، دکتر شامی (هیئت علمی دانشگاه تهران و دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال) و…

برگزاری مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال همراه با تقدیر از مراکز درمانی پیشرو در…

سه شنبه 30 بهمن ماه 1397 در مرکز همایش های صدا و سیما همزمان با مراسم اختتامیه شب تحول دیجیتال ایران، سومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال نیز با حضور رییس دانشگاه تهران برگزار و از برگزیدگان حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد. حوزه درمان…

ماهنامه اردیبهشت بیمارستان برند

ماهنامه تخصصی برندینگ در حوزه درمان مجله ”بیمارستان برند“ با رویکرد ارائه مجموعه مطالبی تخصصی و البته کاربردی در موضوعات برندسازی و کمپین‌های اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات درمانی، شکل گرفته است. آنچه در این گاهنامه می‌خوانید، چکیده‌ای از…

ماهنامه خرداد بیمارستان برند

ماهنامه تخصصی برندینگ در حوزه درمان مجله ”بیمارستان برند“ با رویکرد ارائه مجموعه مطالبی تخصصی و البته کاربردی در موضوعات برندسازی و کمپین‌های اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات درمانی، شکل گرفته است. آنچه در این گاهنامه می‌خوانید،…

هفتمین کارگاه تخصصی برندینگ و مدیریت ارتباط با بیمار

برنامه اجرایی : 13:00 الی 14:45 : مدیریت اکوسیستم دیجیتال در حوزه خدمات درمانی و تاثیر آن بر جایگاه و جذب مراکز درمانی همراه با بررسی آنلاین ابزارهای کاربردی و بسترهایی که امکان ارزیابی و تحلیل را در دنیای وب و شبکه های اجتماعی در…
Call Now Button