برقراری ارتباط هدفمند با مراجعین

از اطلاعات مراجعین خود چه استفاده‌ای می‌کنید؟

احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که برندهای بزرگ چطور نیازهای آتی ما را پیش بینی کرده و چطور دقیقا همان نیازی که ما در سال ۲۰۱۸ خواهیم داشت را شناسایی کرده و آنرا دُرست در همان زمانی که می خواهیم و به آن نیاز داریم، به ما پیشنهاد می دهند؟

پاسخ این سوال واضح هست؛ آنها ارزش اطلاعات را درک کرده اند و اطلاعات خودمان را در زمان درست به خودِ ما باز میگردند و در این فاصله زمانی، فقط نحوه استفاده هدفمند آنرا تحلیل، طراحی و اجرا می کنند تا در زمان معرفی آن، ما احساس یک ارزش خاص و تجربه دلنشین را داشته باشیم.

اما آنچه در اغلب سازمان ها اتفاق می افتد این است که ارزشِ چنین داده و اطلاعاتی را نمی دانند و فقط به ارسال پیامک ها و یا تماس های تبلیغی بسنده می کنند، در حالیکه این اطلاعات منبعی با ارزشی برای پیش بینی رفتارهای آتی مراجعین و بیماران بوده و قطعا منافع درمانی بسیار نیز برای مراجعین در بر خواهد داشت.

در همین راستا اکنون دیگر پول و منابع فیزیکی ارزش و سرمایه اصلی نبوده و امروزه ” داده های اطلاعاتی ” را ارزش و سرمایه اصلی سازمان ها می دانند.

در صنعت درمان نیز داده ها و اطلاعات بیماران منبعی با ارزش است و بایستی هم به جمع آوری داده توجه ویژه داشت و بدانیم چطور از این اطلاعات استفاده کنیم؛ بطور مثال استفاده از سیستم ارتباط با مشتریان “Customer Relationship Management” یا اصطلاحا CRM می تواند درگاه ورود به دستیابی به چنین اطلاعات با ارزشی باشد؛ شما می توانید با اطلاعاتی که از مراجعین خود بدست میاورید آغازگر یک ارتباط مثبت و خوشایند باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =