خدمات مشاوره
- مشاوره اولیه پزشک و یا سرمایه گذار کلینیک
- مشاوره به پزشک/سرمایه گذار در هر یک از موضوعات ذیل :
تدوین استراتژی، افزایش درآمد، برندسازی، تبلیغات، طراحی سیستم سازی مدل افزایش سود، روش های افزایش CLV مراجعین (ارزش طول عمر مراجعین کلینیک)، تعیین حقوق و دستمزد و کارانه پرسنلی، ترسیم ساختار سازمانی و شرح فرآیند و چرخه کاری کلینیک - مشاوره قیمت گذاری، پکیج بندی و نحوه ارائه تخفیف به مراجعین
خدمات آموزشی
- جلسه آموزش تیم تبلیغات:
آموزش بودجه بندی تبلیغات،استراتژی و آموزش محتواسازی روز اجرای تبلیغات،آموزش نحوه انتخاب رسانه تبلیغات متناسب با نوع خدمات،سناریونویسی تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری،تیترنویسی تبلیغات آنلاین و محیطی، استراتژی و آموزش کمپین های گسترده - جلسه آموزش تیم تولید محتوا و خلاقیت:
آموزش نحوه تدوین تقویم تولید محتوا، استراتژی تولید محتوای روزانه، آموزش تحلیل و بررسی insight صفحه کلینیک، آموزش بروزترین الگوریتم های اینستاگرام در راستای رشد و ارتقا صفحه، آموزش لینک سازی تمامی رسانه های شرکت META در راستای یکپارچگی، بررسی مهمترین سوژه های تولید محتوا متناسب با نوع خدمات و تیم پزشکی، آموزش تکنیک های تعاملی، مانیتورینگ صفحه کلینیک و نظارت بر ادمینی صفحه به مدت یک هفته - جلسه آموزش پرسنل تیم مرکز تماس و فروش کلینیک:
شامل آموزش تکنیک های پاسخگویی تلفنی، اعلام قیمت، نحوه فالوآپ، افزایش نرخ تبدیل، ایجاد اعتماد و نحوه رزروگیری نوبت متناسب با شرایط کلینیک شما بصورت شخصی سازی شده - جلسه آموزش تخصصی مدیر داخلی کلینیک:
سیستم سازی فرآیندهای کاری کلینیک، نحوه تعریف اهداف مالی کلینیک و شیوه برنامه ریزی دستیابی به اهداف، نحوه ارزیابی عملکرد پرسنل در بخش های مختلف و شیوه برقراری ارتباط با پرسنل و تیم سازی کلینیک
– همراه با ارائه ارزیابی اولیه و ثانویه مدیر داخلی و ارائه گزارش مستند
خدمات اجرایی مرتبط با برندینگ و تولید محتوا
- تدوین استراتژی برندسازی شخصی پزشک:
طراحی مسیر پرسونال برندینگ شامل تعیین core value اصلی برندسازی پزشک، استراتژی تولید محتوا، تبلیغات و قیمت گذاری خدمات - طراحی هویت برند اختصاصی:
شامل لوگو، پالت رنگی کلینیک، سوپر گرافی - طراحی ست اداری اختصاصی:
کارت ویزیت ، سربرگ، سرنسخه، فولدر و پاکت ملخی و A4 - تولید ۱۲ ویدئو استاندارد و با کیفیت برای صفحه اینستاگرام کلینیک:
– به همراه ارائه ۱۵ استوری برای استفاده در زمان تبلیغات کلینیک
خدمات اجرایی مرتبط با تبلیغات
- برنامه ریزی و اجرای کمپین تبلیغاتی کلینیک در اینستاگرام
- برنامه ریزی و اجرای کمپین تبلیغاتی کلینیک در وب ( گوگل ادز، همسان و …)
- برنامه ریزی و اجرای کمپین تبلیغات محیطی کلینیک
خدمات اجرایی مرتبط با واحد مرکز تماس و جذب کلینیک
- ۱۲ ساعت آموزش تیم مرکز تماس شامل آموزش تکنیک های پاسخگویی تلفنی، اعلام قیمت، نحوه فالوآپ، افزایش نرخ تبدیل، ایجاد اعتماد و نحوه رزروگیری نوبت متناسب با شرایط کلینیک
- ۴ روز حضور یک نفر از مدیران فروش TEBex در زمان اجرای تبلیغات کلینیک در بخش مرکز تماس کلینیک
- تشکیل گروه در تلگرام و یا واتس اپ با تیم مرکز تماس و جذب کلینیک برای نظارت بر روند جذب بصورت روزانه
خدمات اجرایی مرتبط با راه اندازی کلینیک پوست، مو و زیبایی
- تدوین FS پروژه های راه اندازی:
تدوین فایل اکسل هزینه-درآمد، تعیین استراتژی ارائه خدمات، مدل درآمدی کلینیک و استراتژی خرید دستگاه ها - راه اندازی و بهره برداری اولیه کلینیک :
انتخاب ملک، تدوین الزامات مورد نیاز اتاق ها براساس ملک انتخابی و خدمات کلینیک، نظارت بر طراحی داخلی کلینیک و اجرای بازسازی ملک و نظارت روزانه بر عملکرد تیم بازسازی (دیوارکشی، برق و تاسیسات، دکوراتیو و ..)، خرید تجهیزات پزشکی و اداری، خرید دستگاه های پزشکی (لیزر، لاغری و زیبایی)، استخدام و آموزش پرسنل کلینیک (مدیر داخلی، پذیرش، مرکز تماس، تولید محتوا، اپراتورها و دستیاران) ، تیم سازی و فرآیندسازی پرسنل برای شروع بهره برداری از پروژه، آماده سازی صفحه اینستاگرام و وب سایت کلینیک برای شروع تبلیغات، قیمت گذاری خدمات، سیستم سازی بخش مالی کلینیک، اجرای کمپین تبلیغاتی ۲ ماه اول و رسیدن به نقطه سر به سر هزینه های جاری کلینیک در پایان ماه دوم بهره برداری - جذب پزشک کلینیک