راه اندازی کلینیک

راه‌اندازی یک کلینیک از نگاه ما با ساختمان‌سازی طراحی یک مجموعه لوکس و یا حتی راه‌اندازی یک شرکت متفاوت است.

اگر بتوانیم تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز را در راه‌اندازی و شروع بهره‌برداری از یک کلینیک به درستی چیدمان نماییم، علاوه بر ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به تمامی مراجعین، توانسته‌ایم یک سیستم را طراحی کنیم که همواره به دنبال رشد و توسعه می‌باشد و توانسته است مراجعینی وفادار و خوشحال از دریافت بهترین خدمات را در کنار خود داشته باشد.

 

راه اندازی کلینیک:

فاز راه اندازی

– طراحی ساختار مالی پروژه (درآمد و هزینه)

– همکاری در زمینه انتخاب ملک مورد نیاز برای تاسیس کلینیک – طراحی داخلی و انجام فرآیند بازسازی و اجرای داخلی کلینیک

– مشاوره در خرید دستگاه‌های لیزر لاغری و تجهیزات اتاق عمل با بالاترین سطح استانداردهای پزشکی و از شرکت‌های معتبر

– استخدام و آموزش پرسنل مورد نیاز کلینیک (مدیران، واحدهای مختلف، تیم پذیرش، تیم اپراتوری، تیم مرکز تماس و …)

– خرید تجهیزات اداری و پزشکی کلینیک

– مشاوره در زمینه ساختار قانونی و اداری کلینیک در بخش‌های مختلف

 

فاز بهره‌برداری:

-تدوین استانداردهای پرداخت حقوق و دستمزد به پرسنل واحدهای مختلف و مدل ارزیابی عملکرد پرسنل

-طراحی ساختار مالی و مالیاتی کلینیک و نظارت بر شیوه اجرای آن

– ساختاربندی نرم‌افزار کلینیک و راه‌اندازی بخش‌های مختلف نرم‌افزار پذیرش، مالی مرکز، تماس باشگاه مشتریان

– طراحی ساختار جذب کلینیک و اجرای فعالیت‌های ذیل: – راه‌اندازی واحد مرکز تماس و آموزش پرسنل

– طراحی وب‌سایت کلینیک

– طراحی برند بوک کلینیک – اجرای کمپین‌های تبلیغاتی

– قیمت‌گذاری خدمات – آموزش مدیر داخلی کلینیک و انتقال دانش فنی و اجرایی به مدیر داخلی

– آموزش پیوسته و نظارت بر عملکرد پرسنل کلینیک در بخش‌های تولید محتوا، مرکز تماس، پذیرش

– طراحی فرآیند مدیریت انبار (خرید و نگهداری) کلینیک و نظارت بر شیوه اجرای آن

Call Now Button