راه اندازی کلینیک
راهاندازی یک کلینیک از نگاه ما با ساختمانسازی طراحی یک مجموعه لوکس و یا حتی راهاندازی یک شرکت متفاوت است.
اگر بتوانیم تمامی زیرساختهای مورد نیاز را در راهاندازی و شروع بهرهبرداری از یک کلینیک به درستی چیدمان نماییم، علاوه بر ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به تمامی مراجعین، توانستهایم یک سیستم را طراحی کنیم که همواره به دنبال رشد و توسعه میباشد و توانسته است مراجعینی وفادار و خوشحال از دریافت بهترین خدمات را در کنار خود داشته باشد.
راه اندازی کلینیک:
فاز راه اندازی
– طراحی ساختار مالی پروژه (درآمد و هزینه)
– همکاری در زمینه انتخاب ملک مورد نیاز برای تاسیس کلینیک – طراحی داخلی و انجام فرآیند بازسازی و اجرای داخلی کلینیک
– مشاوره در خرید دستگاههای لیزر لاغری و تجهیزات اتاق عمل با بالاترین سطح استانداردهای پزشکی و از شرکتهای معتبر
– استخدام و آموزش پرسنل مورد نیاز کلینیک (مدیران، واحدهای مختلف، تیم پذیرش، تیم اپراتوری، تیم مرکز تماس و …)
– خرید تجهیزات اداری و پزشکی کلینیک
– مشاوره در زمینه ساختار قانونی و اداری کلینیک در بخشهای مختلف
فاز بهرهبرداری:
-تدوین استانداردهای پرداخت حقوق و دستمزد به پرسنل واحدهای مختلف و مدل ارزیابی عملکرد پرسنل
-طراحی ساختار مالی و مالیاتی کلینیک و نظارت بر شیوه اجرای آن
– ساختاربندی نرمافزار کلینیک و راهاندازی بخشهای مختلف نرمافزار پذیرش، مالی مرکز، تماس باشگاه مشتریان
– طراحی ساختار جذب کلینیک و اجرای فعالیتهای ذیل: – راهاندازی واحد مرکز تماس و آموزش پرسنل
– طراحی وبسایت کلینیک
– طراحی برند بوک کلینیک – اجرای کمپینهای تبلیغاتی
– قیمتگذاری خدمات – آموزش مدیر داخلی کلینیک و انتقال دانش فنی و اجرایی به مدیر داخلی
– آموزش پیوسته و نظارت بر عملکرد پرسنل کلینیک در بخشهای تولید محتوا، مرکز تماس، پذیرش
– طراحی فرآیند مدیریت انبار (خرید و نگهداری) کلینیک و نظارت بر شیوه اجرای آن