سومین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی

سومین و متمایزترین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی درمان

 

پزشکان و مدیران مراکز درمانی در کنار ارائه بهترین طبابت و خدمت درمانی، در پی این هستند که رضایت بیماران و چگونگی حل مشکلات آنان را به جامعه مخاطبان هدف خود نیز منتقل کنند. برای این کار نیز روش‌های معمول و ساده‌ای به کار گرفته می‌شود. حال یک پرسش اساسی مطرح می‌شود:

آیا غیر از این است که این راه حل‌ها توسط همه پزشکان و کلینیک‌ها به‌کار می‌رود و دیگر مانند گذشته نتایج ملموسی در پی ندارد؟! حال چه باید کرد؟

برای پاسخ به این پرسش، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در سومین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی خدمات درمانی شرکت کنید. ما در کارگاه ۲۲ شهریور ماه ۹۷ با شما در مورد دانسته‌های عمومی صحبت نخواهیم کرد. از روش‌هایی خواهیم گفت که امروزه در دنیا توانسته است مراکز درمانی را در مقابل چالش‌های تازه، به‌روز و توانمند سازد. روش‌هایی که به شما کمک خواهد کرد تا بیماران تنوع‌طلب امروزی را جذب کلینیک درمانی خود کنید.

محورهای کارگاه:
مدیریت ارتباط با بیماران (Patient Relationship Management)
در این بخش از کارگاه، مهندس رضوی با موضوع PRM و فرایندهای ارتباط با بیماران صحبت خواهند کرد؛ از تکنیک‌های جذب بیمار و همچنین ارتباط درست و موثر با بیمار در تمامی کانال‌های ارتباطی با شما خواهند گفت.

مدیریت تجربه بیماران (Patient Experience Management)
در این بخش از کارگاه، دکتر مسعود یگانه در مورد مدیریت تجربه بیماران یا PEM به عنوان رویکردی نوین در برندسازی و ارتباط موثر با بیماران صحبت خواهند کرد. مدیریت تجربه بیمار به زبان ساده یعنی این‌که چطور می‌توانیم تمامی نقاط ارتباطی (Touch Points) بیمار با مرکز درمانی یا یک پزشک را شناسایی کنیم و تاثیر درست و موثری را به ذهن بیمار منتقل نماییم.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید و یا کاتالوگ اختصاصی کارگاه را در ادامه دریافت نمایید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button