ماهنامه خرداد بیمارستان برند
ماهنامه تخصصی برندینگ در حوزه درمان
مجله ”بیمارستان برند“ با رویکرد ارائه مجموعه مطالبی تخصصی و البته کاربردی در موضوعات برندسازی و کمپینهای اطلاعرسانی در حوزه خدمات درمانی، شکل گرفته است.
آنچه در این گاهنامه میخوانید، چکیدهای از راهکارهای است که به شما کمک میکند تا دریابید چگونه میتوان یک برند را ساخت، گسترش داد و از آن پاسداری کرد. همچنین برای دستیابی به یک دید مناسب از اصول اولیه بازاریابی و اشتباهات رایج در این زمینه، مطالعهی ”بیمارستان برند“ برایتان سودمند خواهد بود.
امید است بتوانیم با انتشار مطالبی در زمینه دانش روز برندینگ و مدیریت مراکز درمانی، با جامعه پزشکی کشور همراه باشیم. رسالت ما آگاهیرسانی و گسترش فرهنگ ارتباط درست با مخاطبان و بیماران میباشد تا زمینهساز رشد و اعتلای جایگاه خدمات درمانی در ایران عزیزمان گردیم.
در این شماره میخوانید:
جذب بیمار خارجی
و سه نکته کلیدی (۳)
تبلیغات مراکز درمانی و ۴ نسل از بیماران (۵)
تبلیغات علمی و سه قانون کلیدی
معرفی مراکز خدمات درمانی (۸)
دو سوال کلیدی
در تبلیغات اینستاگرامی خدمات درمانی (۱۰)
۴ نسبت طلایی در بازاریابی درمان (۱۲)
از ابزار تلگرام چطور برای افزایش رضایت بیماران میتوان استفاده کرد؟ (۱۴)
قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی (۱۶)
دکتر مسعود یگانه
دکتری مدیریت استراتژیک و مشاور برندینگ در حوزه خدمات درمانی
مهندس پژمان رضوی
استراتژیست برند با بیش از ۱۲ سال سابقه مدیریت در مراکز درمانی
مازیار پاکدامن
مشاور بازاریابی