مرور رده
برندینگ دیجیتال
CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی
کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL" در بازاریابی دیجیتال خدمات درمانی
نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…
قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی
دوستان ما همواره فهرست بلند و بالایی از پیشنهادها، توصیهها و معرفیها دارند که پیوسته به ما ارائه میدهند. این ارتباطات نمونه خوبی از بازاریابی دهان به دهان است که همهی ما در زندگی روزمره از آن بهره میبریم.
بیماران نیز برای بهرهمندی…
وبسایت شما، معرفِ شماست
به وبسایت خود اهمیت دهید
وبسایت شما، باید بتواند خدمات و توانمندیهای شما را بازگو کند
بطور مثال آیا صفحه «درباره ما» وبسایت شما به طور واضح اهداف و عملکرد بیمارستان یا مرکز شما را نشان می دهد؟ آیا این صفحه بیان می کند که…
ویدیوهای اثرگذار تولید کنید
اهمیت تولید ویدیو در معرفی خدمات درمانی
همه ما از تاثیرات یک ویدیو آگاهی داریم. از اینکه ویدئو یک عضو جدانشدنی بازاریابی است، از اینکه ویدئو حالات روحی بیماران را می تواند تغییر دهد، از اینکه ویدئو میتواند در بهبود SEO نقش به سزایی داشته…
مدیریت فضای مجازی
☑️⭕️ بهطور متوسط هر ایرانی تا ۹ ساعت از وقت خود را در فضای مجازی سپری میکند!
برای مدیریت آن چه برنامه ای دارید؟ چه استفاده بهینهای از این فرصت میکنید؟
بگذارید با یک اتفاقی که برای یکی از دوستانمان افتاد شروع کنیم، چند هفته…
۳ باور غلط نسبت به سرمایهگذاری در فضای مجازی
۱. بازگشت سرمایه در فضای مجازی مساوی است با تعداد لایکها:
یک باور غلط که در مورد فضای مجازی وجود دارد این است که برخی مشخصههای کمی مانند تعداد لایکها گاهی معیار بازگشت سرمایه قرار میگیرد. در صورتی که واقعیت چیزِ دیگری است. توجه به…
مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟
احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید
بیمارانتان دقیقا چه میخواهند؟ چگونه میتوان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟
در خلال سالهای 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…
جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی
جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت
بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…
پیام برند برای چه کسانی فرستاده میشود؟
با چشمان باز هزینه کنیم
دستهبندی و شناخت مخاطبان هدف یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از آغاز یک کمپین بازاریابی یا اطلاعرسانی، انجام داد. این کار به ما کمک میکند تا بدانیم خدمات درمانی کلینیک خود را به چه صورت معرفی کنیم و از چه…