مرور رده

برندینگ دیجیتال

CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی

کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL"  در بازاریابی دیجیتال  خدمات درمانی نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…

پیام برند برای چه کسانی فرستاده می‌شود؟

با چشمان باز هزینه کنیم دسته‌بندی و شناخت مخاطبان هدف یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از آغاز یک کمپین بازاریابی یا اطلاع‌رسانی، انجام داد. این کار به ما کمک می‌کند تا بدانیم خدمات درمانی کلینیک خود را به چه صورت معرفی کنیم و از چه…

جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی

جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آمادهو سندرم مزمن عکس‌های تکراریخانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او…

اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام

4 راهکار کلی برای اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، 800 میلیون کاربر فعال در جهان دارد که نزدیک به 25 میلیون نفر از این تعداد کاربران، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام را به بستری برای…

۳ استراتژی برای مرکز درمانی شما در سال ۹۷

سه نکته مهم که مراکز درمانی در سال جدید بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند: بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی در سال جدید چه استراتژی‌هایی را می‌توانند در پیش بگیرند؟ صنعت درمان روزبه‌روز در حال رقابتی‌تر شدن است و مراکز…

مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟

احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید بیمارانتان دقیقا چه می‌خواهند؟ چگونه می‌توان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟ در خلال سال‌های 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…

۱۰ گام اساسی در بازاریابی درمان

10 گام اساسی بازاریابی موفق در حوزه خدمات درمانیآموزش بازاریابی درمان به زبان ساده: برای شخص خود یا مرکز درمانی تحت مدیریتتان برنامه‌ریزی کنید. دریابید که چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟ 1. ارزیابی: با کمک طرح‌های تجاری،…

۳ باور غلط نسبت به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی

۱. بازگشت سرمایه در فضای مجازی مساوی است با تعداد لایک‌ها: یک باور غلط که در مورد فضای مجازی وجود دارد این است که برخی مشخصه‌های کمی مانند تعداد لایک‌ها گاهی معیار بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. در صورتی که واقعیت چیزِ دیگری است. توجه به این…

تجربه‌های انسانی: عامل کلیدی در رضایت بیماران

آیا می دانید مهم‌ترین عوامل رضایتمندی بیماران از مرکز درمانی شما، در ارتباط با چه نوع تجربه‌هایی است؟ همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های یک بیمارستانِ موفق، باید شناسایی عوامل اثرگذار بر رضایتمندی و ایجاد یک احساس خوشایند برای بیماران باشد.…