مرور رده

برندینگ دیجیتال

بازاریابی دیجیتال درمان در حال تغییر است

تغییر در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کاملا اجتناب ناپذیر است. این تغییرات پیوسته و همیشگی، هم در روش‌ها و استراتژی‌ها و هم در ابزارها و کانال‌های ارتباطی رخ می‌دهد. در این میان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در…

CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی

کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL"  در بازاریابی دیجیتال  خدمات درمانی نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…

پیام برند برای چه کسانی فرستاده می‌شود؟

با چشمان باز هزینه کنیم دسته‌بندی و شناخت مخاطبان هدف یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از آغاز یک کمپین بازاریابی یا اطلاع‌رسانی، انجام داد. این کار به ما کمک می‌کند تا بدانیم خدمات درمانی کلینیک خود را به چه صورت معرفی کنیم و از چه…

جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی

جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آماده و سندرم مزمن عکس‌های تکراری خانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او بسیار…

مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟

احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید بیمارانتان دقیقا چه می‌خواهند؟ چگونه می‌توان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟ در خلال سال‌های 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…

۳ باور غلط نسبت به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی

۱. بازگشت سرمایه در فضای مجازی مساوی است با تعداد لایک‌ها: یک باور غلط که در مورد فضای مجازی وجود دارد این است که برخی مشخصه‌های کمی مانند تعداد لایک‌ها گاهی معیار بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. در صورتی که واقعیت چیزِ دیگری است. توجه به…

تجربه‌های انسانی: عامل کلیدی در رضایت بیماران

آیا می دانید مهم‌ترین عوامل رضایتمندی بیماران از مرکز درمانی شما، در ارتباط با چه نوع تجربه‌هایی است؟ همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های یک بیمارستانِ موفق، باید شناسایی عوامل اثرگذار بر رضایتمندی و ایجاد یک احساس خوشایند برای بیماران باشد.…

مدیریت فضای مجازی

☑️⭕️ به‌طور متوسط هر ایرانی تا ۹ ساعت از وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند! برای مدیریت آن چه برنامه ای دارید؟ چه استفاده بهینه‌ای از این فرصت می‌کنید؟ بگذارید با یک اتفاقی که برای یکی از دوستانمان افتاد شروع کنیم، چند هفته…

ویدیوهای اثرگذار تولید کنید

اهمیت تولید ویدیو در معرفی خدمات درمانی همه ما از تاثیرات یک ویدیو آگاهی داریم. از اینکه ویدئو یک عضو جدانشدنی بازاریابی است، از اینکه ویدئو حالات روحی بیماران را می تواند تغییر دهد، از اینکه ویدئو می‌تواند در بهبود SEO نقش به سزایی داشته…
برای دریافت مشاوره تماس بگیرید