مرور رده

برندینگ

مدیریت کردن تجربه بیماران

چه برنامه‌ای برای مدیریت تجربه بیماران خود دارید؟! اگر فاصله بین دو نقطه یک خط صاف باشد ، فاصله بین بیمار و پزشک معالج هیچ موقع نمی‌تواند خطی صاف باشد و بر عکس یک خط پر پیچ و خم است. هر بیمار در مراکز درمانی با نقطه تماس های متعددی برخورد…

بازاریابی داخلی

یک جای کار ایراد دارد!تا حالا شده کاری را به نحو احسن انجام بدهید اما باز هم به نتیجه مطلوب نرسید؟با خودتان مدام فکر می‌کنید که من که همه کارها را خوب انجام دادم؛ پس چرا به نتیجه نرسیدم؟! کمی که بگذرد متوجه می‌شوید که به یک بخشی از کار…

برقراری ارتباط هدفمند با مراجعین

از اطلاعات مراجعین خود چه استفاده‌ای می‌کنید؟احتمالا برایتان این سوال پیش آمده است که برندهای بزرگ چطور نیازهای آتی ما را پیش بینی کرده و چطور دقیقا همان نیازی که ما در سال ۲۰۱۸ خواهیم داشت را شناسایی کرده و آنرا دُرست در همان زمانی که…

چرا مردان خیلی به پزشک مراجعه نمی‌کنند؟!

بخش عمده‌ای از تغییر سبک زندگی و عدم درک برخی از پیچیدگی های روزافزون محیط پیرامون در تغییر نسل و تفاوت دیدگاهی است که افراد در شرایط سنی و حتی فرهنگی مختلف نسبت به یکدیگر دارند. تا زمانی که این تغییر مهم را درک نکنیم، نمی‌توانیم از یک…