مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی (۲۰۰ شعار تبلیغاتی)

تبلیغات کلینیک دندانپزشکی یکی از دغدغه های این روزهای دندان پزشکان است. موارد زیادی می تواند روی تبلیغات اثرگذار باشد. در این مقاله ما تعدادی شعار را از نمونه تبلیغات موفق خارجی و انگلیسی زبان را نوشتیم تا شما عزیزان بتوانید از آن ها ایده…

۲ روش کاربردی برای تدوین پیام تبلیغاتی کلینیک

در بین تمام کلینیک های پزشکی، دندانپزشکی و زیبایی که این روزها برای کمپین برندینگ و مارکتینگ خود به شرکت TEBex مراجعه میکنند، یک نکته مهم، درد مشترک است. تقریبا هیچ کدام از آنها نمیدانند که پیام اصلی کلینیکشان چیست!؟ معمولا در ۲ تا ۳…

۲ فاکتور اساسی در انتخاب کلینیک های زیبایی و دندانپزشکی

یکی از مهمترین دغدغه های هر کلینیک و یا بطور کل یک مجموعه درمانی این است که مخاطبین چطور فکر می کنند و براساس چه پارامترهایی انتخاب می کنند و اگر پاسخ شفاف و درستی برای این سوال پیدا نکنیم به واقع هرگونه فعالیتی که در بخش تبلیغات و مارکتینگ…

چطور نرخ بازگشت سرمایه را در کمپین های مارکتینگ و تبلیغات کلینیک ها و مراکز درمانی افزایش دهیم؟

به این جملات در راستای نرخ بازگشت سرمایه دقت کنید : چطور میشه از هزینه هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ پرداخت می کنیم ، مخاطب بیشتری رو جذب کنیم ؟ موسس کلینیک فوق تخصصی جراحی پلاستیک / تهران از کدام روش تبلیغاتی می…

۴ روش بودجه بندی در کمپین های تبلیغاتی و مارکتینگ کلینیک ها و مراکز پزشکی

چقدر باید برای کمپین های تبلیغاتی هزینه کنیم ؟ برای استفاده موثر از سرویس گوگل ادورز چه مبلغی را بایستی در نظر بگیریم ؟ و ... تمامی این سوالات و سوالاتی مشابه به یک موضوع اساسی و مهم اشاره دارند : آیا روشی برای تعیین بودجه بندی…

انواع کال تو اکشن (Call To Action) متداول در حوزه پزشکی و درمان

کال تو اکشن ، Call to Action ، به اختصار CTA و یا به فارسی دعوت به اقدام در واقع یک تصویر یا نوشته ای است که کاربر، مشتری بالقوه یا مشتری فعلی را ترغیب می کند که کاری را انجام دهد. اصطلاحا وی را دعوت به اقدام می نماید. در این مقاله 3 روش…

در کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها کدام موثرتر هستند؟ گوگل یا اینستاگرام؟

یکی از سوالاتی که عمدتا در جلسات مشاوره در مورد کمپین های بازاریابی و تبلیغات کلینیک ها با اون روبرو هستیم بحث تفاوت کیفیت و کمیت مخاطبین / بیماران جذب شده ( به مفهوم اینکه با مرکز درمانی ارتباط برقرار کرده اند ) در دو رسانه گوگل و…

دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی

در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و قواعدی پایه ای حضور مراکز درمانی ( بیمارستان ها، کلینیک ها، پاراکلینیک ها، پزشکان و دندانپزشکان ) در اکوسیستم دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ در خدمات درمانی بپردازیم و اینکه قبل از حضور در فضای گوگل و یا…

در بازاریابی و تبلیغات خدمات درمانی این ۷ اشتباه را نکنید!

بازاریابی و یا تبلیغات در کشور ما توسط بسیاری از مراکز درمانی در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد ولی عمدتا توسط افرادی که دانش تخصصی در این حوزه را ندارند و یا حداقل با رویکرد حوزه خدمات درمانی به آن نگاه نمی کنند و همین امر باعث ایجاد…

۵ واقعیتی که مراکز درمانی باید نسبت به آن آگاه باشند

تنها " ثابت " است که " تغییر " می‌کند و این واقعیت دنیای امروز است !!! این واقعیتی است که هر روز به آن فکر می کنیم ( تغییر ) و اگر آنرا اجرا نکنیم مطمئن باشید همان روز توسط مجموعه ( فرد ) دیگری به وقوع پیوسته است. اگر درک کنیم آنچه جامعه…