مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

مشاوره‌های تلفنی کلینیک را پربازده کنید!

مشاوره‌های تلفنی کلینیک یکی از اولین گام‌ها در جذب مخاطب و تبدیل آن به بیماری است که مراجعه کند و خدمت دریافت نماید. برای اینکه این تبدیل انجام شود، باید یک سری از تکنیک‌های فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی توسط منشی یا ادمین صفحه اینستاگرام…

جامع ترین راهنمای تبلیغات کلینیک دندانپزشکی | بازاریابی کلینیک دندانپزشکی

بسته به هدف‌گذاری شما در جذب، متفاوت خواهد بود. باید مخاطبان هدف، خدمت زیبایی یا درمانی که قصد تبلیغ آن را دارید، تعداد جذب بیمار و همچنین بودجه تبلیغاتی خود را در نظر بگیرید. اما پیشنهاد می‌کنیم برای شروع، اینستاگرام مارکتینگ را امتحان…

۱۴ راه تضمینی برای جذب بیمار برای کلینیک پزشکی

چون اولین برخورد مراجعه کننده کلینیک یا مرکز پزشکی با پرسنل و تیم پذیرش است و یک برخورد اشتباه با مراجعه کننده باعث می شود او هرگز به مطب شما مراجعه نکندزمانی که یک کلینیک طراحی اصولی را داشته باشد؛ علاوه بر ایجاد حسی خوب در مراجعه کننده…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات مرکز درمانی

از روش هایی مانند : مشخص کردن درصد فروش، هدف و وظیفه در یک کلینیک، توجه به مزیت رقابتی کلینیک، سهم بازار از هر خدمت درمانی، میزان فروش نسبت به کل درآمد کلینیک، استفاده از همه منابع موجود و مقرون به صرفه بودن ابزارها1.از هر ابزار تبلیغاتی به…

آیا کلینیک درمانی شما سودآور است؟

چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ مهمترین ویژگی‌های یک کلینیک سودآور شاخص‌های اندازه‌گیری سودآوری کلینیک از اندازه‌گیری کدام نرخ شروع کنیم؟   چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ برای داشتن یک کلینیک سودآور باید یک…

تکنیک های جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس

جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس در ظاهر مشکل‌تر است اما تکنیک‌هایی نیز وجود دارد که مانند یک کاتالیزور عمل می‌کنند. جدا از اینکه تغییر فرایندها در یک کلینیک قدیمی بسیار سخت‌تر از بازطراحی فرایندهای پذیرش و جذب در یک کلینیک جدید خواهد بود.…

چالش های پزشکان تازه کار و شروع رقابت در حوزه درمان

شروع کار درمان برای پزشکان تازه کار و جوان معمولا با چالش‌هایی همراه است که در صورت نداشتن تجربه یا دید کافی، ممکن است طبابت آنها را با مشکل مواجه کند. اینکه بخواهید در یک مرکز درمانی و در کنار دیگر همکاران فعالیت خود را شروع کنید و یا…

اهمیت داشتن طرح کسب و کار برای مراکز درمانی

طرح کسب و کار مراکز درمانی یا Business Plan به بیان ساده یک نقشه راه است برای کمک به موفقیت و رشد کلینیک یا مطب. اگر هنوز کلینیک یا مرکز درمانی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، بدون طرح کسب و کار قادر نخواهید بود قدم از قدم بردارید. البته ممکن…

وفادارسازی بیماران، اصلی که نباید فراموش شود

وفادارسازی بیماران یکی از اصول مهم در حفظ و نگه‌داشت آنها و در نهایت بالا بردن ورودی کلینیک یا مطب است. برای افزایش جذب بیمار برای کلینیک پزشکی، تنها انجام فعالیت‌های بازاریابی بیرونی و تبلیغات، کافی نیست. اگر تمامی فرایند جذب کلینیک خود…

کاربردی ترین تکنیک های مدیریت کلینیک و مطب پزشکان

مدیریت کلینیک پزشکی یا دندانپزشکی، از چند جنبه قابل بررسی است. نخست باید به جذب بیمار و نگهداشت آن توجه کنید. سپس منابع انسانی خود را مدیریت نمایید. فرایندهای داخلی و شیوه برقراری ارتباط موثر با بیماران را اصلاح کنید. در نهایت با ارائه یک…
Call Now Button