مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

دو سوال کلیدی در تبلیغات اینستاگرامی خدمات درمانی

در یکی دو سال اخیر، به مانند بسیاری از فعالیتهای دیگر، حجم زیادی از بازاریابی درمان بر دوش اینستاگرام بوده است.  بسیاری از پزشکان و کلینیک ها تنها ابزار تبلیغاتی که برای بازاریابی درمان استفاده میکنند، اینستاگرام استاگر زمان کافی برای…

۴ نسبت طلایی در بازاریابی درمان

یکی از موضوعاتی که عمدتا در جلسات مشاوره با اون روبرو میشیم این هست که چه تبلیغی و یا چه مدیایی برای اطلاع رسانی، تبلیغات و معرفی خدمات کلینیک و یا مرکز درمانی ما مناسب هست ؟می خوام در این مقاله در مورد این صحبت کنم که آیا واقعا نیاز به…

از ابزار تلگرام چطور برای افزایش رضایت بیماران می توان استفاده کرد ؟

در این مقاله می خوام در موردِ  استفاده ای که می تونیم از ابزار تلگرام داشته باشیم، صحبت کنم، ابزاری که یا استفاده نمیشه و یا یک کانالی هست صرفا برای بازنشر محتوایی که ما در صفحه اینستاگرام منتشر کردیم. در حالیکه از تلگرام میشه به عنوان…

قدرت بازاریابی دهان به دهان در حوزه خدمات درمانی

دوستان ما همواره فهرست بلند و بالایی از پیشنهادها، توصیه‌ها و معرفی‌ها دارند که پیوسته به ما ارائه می‌دهند. این ارتباطات نمونه خوبی از بازاریابی دهان به دهان است که همه‌ی ما در زندگی روزمره از آن بهره می‌بریم.بیماران نیز برای بهره‌مندی…

۲+۱۲ راه برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی در حوزه درمان

می‌دانم نیمی از هزینه‌های تبلیغات من به هدر می‌رود اما نمی‌دانم کدام نیمه! این جمله از  John Wanamaker یکی از پیشگامان بازاریابی قرن بیستم است. درسی که می‌توان از این جمله به ظاهر ساده گرفت این است که حتی یک ریال از هزینه‌های بازاریایی هم…

بازاریابی دیجیتال در حوزه خدمات درمانی

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در حوزه خدمات درمانی، با دیگر کسب و کارها تفاوت بنیادین دارد. شاید بازاریابی درمان در ابزارهای دیجیتال چندان متفاوت نباشد اما در استراتژی‌های مورد استفاده حتما باید نگرش ویژه‌ای…

کمپین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه خدمات درمانی – ۴ گام برای طراحی و پیاده سازی + ۷ نکته مهم

همواره یکی از معضلاتی که مراکز درمانی بخصوص در ایام خاصی مانند روزهای پایانی سال با آن مواجه می شوند، طراحی و اجرای یک کمپین اطلاع رسانی و به نوعی تبلیغاتی برای آگاهی رسانی به جامعه مخاطبین است.یقینا طراحی یک کمپین تبلیغاتی خوب می تواند…

برندینگ و بازاریابی درمان در سال ۲۰۱۹ – سیزده روند مهم

با کمی جست‌وجو در وب‌سایت TEBex متوجه خواهید شد که ما در مورد بسیاری از نکات مهم و بنیادین برندینگ و بازاریابی درمان، مقالات و بلاگ‌هایی را منتشر کرده‌ایم. بی‌شک بهره‌گیری از همه این مطالب در راستای بهبود وضعیت برند، برای شما کار زمان‌بر و…

۵ مورد از بایدها و نبایدهای اینستاگرام ویژه پزشکان و مراکز درمانی

بایدها و نبایدها برای اثرگذاری بیشتر کمپین‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در اینستاگراماینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است و نزدیک به ۲۵ میلیون نفر از یک میلیارد کاربر فعال آن، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام…

۸ روند مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

در سال 2019 به‌طور کلی تغییرات اجتناب ناپذیری در بازاریابی (اطلاع‌رسانی) خدمات درمانی و دیجیتال مارکتینگ به‌وجود خواهد آمد: مقاله کامل این تحلیل را در همین وبسایت بخوانید. در ادامه خلاصه‌ای از 8 روند مهم را مرور می‌کنیم.1)…