مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

برندینگ و بازاریابی درمان در سال ۲۰۱۹ – سیزده روند مهم

با کمی جست‌وجو در وب‌سایت TEBex متوجه خواهید شد که ما در مورد بسیاری از نکات مهم و بنیادین برندسازی و بازاریابی درمان، مقالات و بلاگ‌هایی را منتشر کرده‌ایم. بی‌شک بهره‌گیری از همه این مطالب در راستای بهبود وضعیت برند، برای شما کار زمان‌بر و…

۵ مورد از بایدها و نبایدهای اینستاگرام ویژه پزشکان و مراکز درمانی

بایدها و نبایدها برای اثرگذاری بیشتر کمپین‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در اینستاگراماینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است و نزدیک به ۲۵ میلیون نفر از یک میلیارد کاربر فعال آن، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام…

۸ روند مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

در سال 2019 به‌طور کلی تغییرات اجتناب ناپذیری در بازاریابی (اطلاع‌رسانی) خدمات درمانی و دیجیتال مارکتینگ به‌وجود خواهد آمد: مقاله کامل این تحلیل را در همین وبسایت بخوانید. در ادامه خلاصه‌ای از 8 روند مهم را مرور می‌کنیم.1)…

برندسازی حقیقی همان به شهرت رسیدن یک پزشک نیست

شهرت شما، تمام برند شما نیست برندسازی حقیقی و درست، در دنیای امروز ذهن بسیاری از پزشکان را به خود مشغول کرده است. با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ارتباط و دسترسی میان بیماران، پزشکان و مراکز درمانی افزایش یافته است؛ از…

بازاریابی دیجیتال درمان در حال تغییر است

تغییر در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کاملا اجتناب ناپذیر است. این تغییرات پیوسته و همیشگی، هم در روش‌ها و استراتژی‌ها و هم در ابزارها و کانال‌های ارتباطی رخ می‌دهد. در این میان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در…

ابزار برندسازی کلینیک درمانی

جعبه ابزار برندسازیبرای برندینگ کلینیک درمانی یا مطب خود به چه چیزهایی در گام نخست نیاز دارید؟ برندسازی کلینیک به چه ابزاری نیاز دارد؟ و چرا برندسازی کلینیک درمانی یا مطب اهمیت دارد؟ چه کلینیک شما تازه شروع به فعالیت کرده باشد و چه پس…

CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی

کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL"  در بازاریابی دیجیتال  خدمات درمانی نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…

پیام برند برای چه کسانی فرستاده می‌شود؟

با چشمان باز هزینه کنیم دسته‌بندی و شناخت مخاطبان هدف یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از آغاز یک کمپین بازاریابی یا اطلاع‌رسانی، انجام داد. این کار به ما کمک می‌کند تا بدانیم خدمات درمانی کلینیک خود را به چه صورت معرفی کنیم و از چه…

جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی

جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آمادهو سندرم مزمن عکس‌های تکراریخانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او…