مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

۲+۱۲ راه برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی در حوزه درمان

می‌دانم نیمی از هزینه‌های تبلیغات من به هدر می‌رود اما نمی‌دانم کدام نیمه! این جمله از  John Wanamaker یکی از پیشگامان بازاریابی قرن بیستم است. درسی که می‌توان از این جمله به ظاهر ساده گرفت این است که حتی یک ریال از هزینه‌های بازاریایی هم…

بازاریابی دیجیتال در حوزه خدمات درمانی

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در حوزه خدمات درمانی، با دیگر کسب و کارها تفاوت بنیادین دارد. شاید بازاریابی درمان در ابزارهای دیجیتال چندان متفاوت نباشد اما در استراتژی‌های مورد استفاده حتما باید نگرش ویژه‌ای…

کمپین تبلیغاتی و اطلاع رسانی در حوزه خدمات درمانی – ۴ گام برای طراحی و پیاده سازی + ۷ نکته مهم

همواره یکی از معضلاتی که مراکز درمانی بخصوص در ایام خاصی مانند روزهای پایانی سال با آن مواجه می شوند، طراحی و اجرای یک کمپین اطلاع رسانی و به نوعی تبلیغاتی برای آگاهی رسانی به جامعه مخاطبین است.یقینا طراحی یک کمپین تبلیغاتی خوب می تواند…

برندینگ و بازاریابی درمان در سال ۲۰۱۹ – سیزده روند مهم

با کمی جست‌وجو در وب‌سایت TEBex متوجه خواهید شد که ما در مورد بسیاری از نکات مهم و بنیادین برندینگ و بازاریابی درمان، مقالات و بلاگ‌هایی را منتشر کرده‌ایم. بی‌شک بهره‌گیری از همه این مطالب در راستای بهبود وضعیت برند، برای شما کار زمان‌بر و…

۵ مورد از بایدها و نبایدهای اینستاگرام ویژه پزشکان و مراکز درمانی

بایدها و نبایدها برای اثرگذاری بیشتر کمپین‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در اینستاگراماینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است و نزدیک به ۲۵ میلیون نفر از یک میلیارد کاربر فعال آن، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام…

۸ روند مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

در سال 2019 به‌طور کلی تغییرات اجتناب ناپذیری در بازاریابی (اطلاع‌رسانی) خدمات درمانی و دیجیتال مارکتینگ به‌وجود خواهد آمد: مقاله کامل این تحلیل را در همین وبسایت بخوانید. در ادامه خلاصه‌ای از 8 روند مهم را مرور می‌کنیم.1)…

برندسازی حقیقی همان به شهرت رسیدن یک پزشک نیست

شهرت شما، تمام برند شما نیست برندسازی حقیقی و درست، در دنیای امروز ذهن بسیاری از پزشکان را به خود مشغول کرده است. با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ارتباط و دسترسی میان بیماران، پزشکان و مراکز درمانی افزایش یافته است؛ از…

بازاریابی دیجیتال درمان در حال تغییر است

تغییر در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کاملا اجتناب ناپذیر است. این تغییرات پیوسته و همیشگی، هم در روش‌ها و استراتژی‌ها و هم در ابزارها و کانال‌های ارتباطی رخ می‌دهد. در این میان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات (کمپین های پروموشن)

بازاریابی مراکز درمانی و نحوه‌ی بودجه‌بندی تبلیغات، همواره یکی از دغدغه‌های پزشکان و مدیران مراکز درمانی بوده است.بازاریابی و تبلیغات چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن چشم‌پوشی کرد.در ادامه ما به شما راهکارهایی را نشان داده‌ایم تا…

ابزار برندسازی کلینیک درمانی

جعبه ابزار برندسازیبرای برندینگ کلینیک درمانی یا مطب خود به چه چیزهایی در گام نخست نیاز دارید؟ برندسازی کلینیک به چه ابزاری نیاز دارد؟ و چرا برندسازی کلینیک درمانی یا مطب اهمیت دارد؟ چه کلینیک شما تازه شروع به فعالیت کرده باشد و چه پس…