مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

آیا کلینیک درمانی شما سودآور است؟

چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ مهمترین ویژگی‌های یک کلینیک سودآور شاخص‌های اندازه‌گیری سودآوری کلینیک از اندازه‌گیری کدام نرخ شروع کنیم؟   چگونه بدانیم که کلینیک ما سودآور است؟ برای داشتن یک کلینیک سودآور باید یک…

تکنیک های جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس

جذب بیمار برای کلینیک تازه تاسیس در ظاهر مشکل‌تر است اما تکنیک‌هایی نیز وجود دارد که مانند یک کاتالیزور عمل می‌کنند. جدا از اینکه تغییر فرایندها در یک کلینیک قدیمی بسیار سخت‌تر از بازطراحی فرایندهای پذیرش و جذب در یک کلینیک جدید خواهد بود.…

چالش های پزشکان تازه کار و شروع رقابت در حوزه درمان

شروع کار درمان برای پزشکان تازه کار و جوان معمولا با چالش‌هایی همراه است که در صورت نداشتن تجربه یا دید کافی، ممکن است طبابت آنها را با مشکل مواجه کند. اینکه بخواهید در یک مرکز درمانی و در کنار دیگر همکاران فعالیت خود را شروع کنید و یا…

اهمیت داشتن طرح کسب و کار برای مراکز درمانی

طرح کسب و کار مراکز درمانی یا Business Plan به بیان ساده یک نقشه راه است برای کمک به موفقیت و رشد کلینیک یا مطب. اگر هنوز کلینیک یا مرکز درمانی خود را راه‌اندازی نکرده‌اید، بدون طرح کسب و کار قادر نخواهید بود قدم از قدم بردارید. البته ممکن…

وفادارسازی بیماران، اصلی که نباید فراموش شود

وفادارسازی بیماران یکی از اصول مهم در حفظ و نگه‌داشت آنها و در نهایت بالا بردن ورودی کلینیک یا مطب است. برای افزایش جذب بیمار برای کلینیک پزشکی، تنها انجام فعالیت‌های بازاریابی بیرونی و تبلیغات، کافی نیست. اگر تمامی فرایند جذب کلینیک خود…

کاربردی ترین تکنیک های مدیریت کلینیک و مطب پزشکان

مدیریت کلینیک پزشکی یا دندانپزشکی، از چند جنبه قابل بررسی است. نخست باید به جذب بیمار و نگهداشت آن توجه کنید. سپس منابع انسانی خود را مدیریت نمایید. فرایندهای داخلی و شیوه برقراری ارتباط موثر با بیماران را اصلاح کنید. در نهایت با ارائه یک…

تکنیک های موثر برای افزایش رضایت بیماران از کلینیک

افزایش رضایت بیماران از کلینیک درمانی، دندانپزشکی یا زیبایی شما با کمک تکنیک‌های مختلفی قابل دست‌یابی است، از جمله: آموزش پرسنل کلینیک در فرایندهای ارتباط با بیماران تغییر رویه‌های ارائه خدمت بر اساس اصول اخلاقی و مراقبتی بیمار محور…

بازاریابی پزشکی و نکات طلایی که باید بدانید!

بازاریابی پزشکی یا مدیکال مارکتینگ به معنی انجام هر فرآیند آگاهی‌رسانی، جذب و نگه داشت بیمار برای کلینیک یا مطب شما است.داشتن یک صفحه اینستاگرام فعال و استاندارد،داشتن وب‌سایت مناسب،همیشه در دسترس بودن راه‌های ارتباطی شما، حضور داشتن در هر…

اهمیت ویدیو و پادکست در بازاریابی کلینیک های پزشکی

اهمیت ویدیو و پادکست در بازاریابی کلینیک ها و پزشکان، این روزها بسیار بیشتر از پیش شده است. پس از همه گیری کرونا، بسیاری از عادات و رفتارهای مردم تغییر کرده و ارتباطات در فضای مجازی و بستر وب بیشتر شده است. در این میان محتوای ویدیویی و یا…

متن تبلیغات کلینیک زیبایی | معرفی کلینیک های زیبایی

پیام تبلیغاتی کاملا به نوع خدمت شما و مزیت‌های رقابتی آن بستگی دارد. اما معمولا توجه به نداشتن درد، عوارض و مدت زمان کم انجام یک خدمت زیبایی، می‌توانند در کنار بیان نتایج آن روش، موثر باشند.بی‌شک تاثیر دارند. این اثرگذاری بیشتر در راستای…
Call Now Button