مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

تکنیک های موثر برای افزایش رضایت بیماران از کلینیک

افزایش رضایت بیماران از کلینیک درمانی، دندانپزشکی یا زیبایی شما با کمک تکنیک‌های مختلفی قابل دست‌یابی است، از جمله: آموزش پرسنل کلینیک در فرایندهای ارتباط با بیماران تغییر رویه‌های ارائه خدمت بر اساس اصول اخلاقی و مراقبتی بیمار محور…

بازاریابی پزشکی و نکات طلایی که باید بدانید!

بازاریابی پزشکی یا مدیکال مارکتینگ به معنی انجام هر فرآیند آگاهی‌رسانی، جذب و نگه داشت بیمار برای کلینیک یا مطب شما است.داشتن یک صفحه اینستاگرام فعال و استاندارد،داشتن وب‌سایت مناسب،همیشه در دسترس بودن راه‌های ارتباطی شما، حضور داشتن در هر…

اهمیت ویدیو و پادکست در بازاریابی کلینیک های پزشکی

اهمیت ویدیو و پادکست در بازاریابی کلینیک ها و پزشکان، این روزها بسیار بیشتر از پیش شده است. پس از همه گیری کرونا، بسیاری از عادات و رفتارهای مردم تغییر کرده و ارتباطات در فضای مجازی و بستر وب بیشتر شده است. در این میان محتوای ویدیویی و یا…

متن تبلیغات کلینیک زیبایی | معرفی کلینیک های زیبایی

پیام تبلیغاتی کاملا به نوع خدمت شما و مزیت‌های رقابتی آن بستگی دارد. اما معمولا توجه به نداشتن درد، عوارض و مدت زمان کم انجام یک خدمت زیبایی، می‌توانند در کنار بیان نتایج آن روش، موثر باشند.بی‌شک تاثیر دارند. این اثرگذاری بیشتر در راستای…

چگونگی برخورد موثر با نظرات بیماران

برخورد درست با بیماران کلینیک یا مطب و چگونگی برخورد موثر با نظرات بیماران، نیاز به یک استراتژی مشخص دارد. در این مسیر تمامی ارتباطات حضوری یا مجازی باید باهم هماهنگ و یک دست شوند. برخورد درست با بیماران مطب یا کلینیک به معنی…

اهمیت آموزش پرسنل کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی

ما می‌گوییم زمانی که صحبت درباره حوزه سلامت است، آموزش پرسنل کلینیک‌های پزشکی بسیار اهمیت پیدا می‌کند، و برای این حرفمان دلایل محکمی هم داریم! بنابراین تصمیم داریم تا در این مطلب کمی پیرامون این سوال صحبت کنیم، آنگاه برویم سراغ اینکه شما…

همه چیز درباره ی کمپین اینستاگرام برای پزشکان

کمپین اینستاگرام برای پزشکان به شیوه‌های مختلفی قابل انجام است که هر کدام برای جذب یک طیف مشخصی از مخاطبان و بیماران کارایی دارد. درطراحی کمپین باید به نکات مهمی توجه کنید تا جذب بیشتری داشته باشید. کمپین اینستاگرام برای پزشکان با توجه…

صفر تا صد بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو | جذب مشتری کلینیک زیبایی

در گام نخست باید فرایند بازاریابی خود را کاملا دقیق و مشخص تعریف کنید. باید بدانید از کجا شروع می‌کنید و به چه هدفی می‌خواهید برسید. به طور کاملا واضح باید مشخص کنید که در حال حاضر چه مقدار جذب بیمار دارید و از چه کانالی ورودی کلینیک زیبایی…

حفظ بیماران فعلی بهتر از جذب مخاطب جدید است!

حفظ بیماران کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان کار آسانی نیست. برای رسیدن به این هدف جدا از ارائه خدمات درمانی و زیبایی مناسب، بتوانید با کمک تکنیک‌های بازاریابی، ذهن مخاطب را با برندتان درگیر کنید. حفظ بیماران کلینیک‌ها و مطب‌های پزشکان فرایندی…

راهکارهای اساسی اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام

اثر گذاری بیشتر در اینستاگرام به معنی ایجاد ارتباطات بیشتر با بیماران یا مراجعان بالقوه کلینیک درمانی یا زیبایی شما است. هرچه فعالیت‌های شما در بستر این شبکه اجتماعی بیشتر باشد و همچنین از روش‌های جذب مخاطب اصولی‌تری استفاده کنید، در نهایت…
Call Now Button