مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی

جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آمادهو سندرم مزمن عکس‌های تکراریخانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او…

اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام

4 راهکار کلی برای اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، 800 میلیون کاربر فعال در جهان دارد که نزدیک به 25 میلیون نفر از این تعداد کاربران، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام را به بستری برای…

۳ استراتژی برای مرکز درمانی شما در سال ۹۷

سه نکته مهم که مراکز درمانی در سال جدید بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند: بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی در سال جدید چه استراتژی‌هایی را می‌توانند در پیش بگیرند؟ صنعت درمان روزبه‌روز در حال رقابتی‌تر شدن است و مراکز…

حفظ بیماران فعلی بهتر از جذب مخاطب جدید است

مهمتر از جذب مشتری، نگهداشت مشتری است” فقط یه کاری کن که این تلفن به صدا در بیاد، بقیش با ما ” جمله‌ای که بارها شنیده می‌شود و فقط مختص حوزه درمان هم نیست. شاید تمام درخواست مدیران کلینیک‌های درمانی را بتوان در یک تماس تلفنی خلاصه کرد؛…

۸ و نیم میلیون راه برای بهره‌گیری از خدمات درمانی ارزان

8.5 میلیون راهی که بیماران می‌توانند از خدمات درمانی بهره ببرندبیماران چگونه هزینه‌ها را کاهش می‌دهند؟ در دنیای امروز، بسیاری از مردم از بیمه‌های ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند تا هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند. شاید در کوتاه مدت به…

نکات کاربردی در معاینه کودکان

آن چیزی که از خود به نمایش می‌گذارید، سازنده برند شما خواهد بود چند نکته کوچک و کاربردی در معاینه کودکان 1. با لبخند و گشاده‌رویی با کودک صحبت کنید. لحن آرام و مطمئن شما به کاهش ترس کودک و همکاری بیشتر او، کمک می‌کند. 2. خود را…

مراقبت و درمان دلسوزانه چیست؟

احساسات بیمارانتان را در اختیار بگیرید بیمارانتان دقیقا چه می‌خواهند؟ چگونه می‌توان یک روند مراقبت و درمان دلسوزانه به بیماران ارائه داد؟ در خلال سال‌های 2013 تا 2014، مرکز شوارتز گروهی از بیماران مراکز درمانی را انتخاب کرد تا شیوه ارائه…

۱۰ گام اساسی در بازاریابی درمان

10 گام اساسی بازاریابی موفق در حوزه خدمات درمانیآموزش بازاریابی درمان به زبان ساده: برای شخص خود یا مرکز درمانی تحت مدیریتتان برنامه‌ریزی کنید. دریابید که چه چیزی شما را متفاوت می‌کند؟ 1. ارزیابی: با کمک طرح‌های تجاری،…

چرا باید برندسازی را جدی بگیریم؟

⭕️ چرا باید به برندسازی اهمیت دهیم؟ از این کار چه به‌دست خواهیم آورد؟ در رقابت شدید امروز، مراکز خدمات درمانی دست به هر تلاشی می‌زنند تا خود را به یک جایگاه برتر برسانند؛ از خرید لوازم مجهز پزشکی گرفته تا گسترش خدمات جدید برای بیماران.…