مرور رده

مقاله‌ها و بلاگ‌ها

برندسازی حقیقی همان به شهرت رسیدن یک پزشک نیست

شهرت شما، تمام برند شما نیست برندسازی حقیقی و درست، در دنیای امروز ذهن بسیاری از پزشکان را به خود مشغول کرده است. با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ارتباط و دسترسی میان بیماران، پزشکان و مراکز درمانی افزایش یافته است؛ از…

بازاریابی دیجیتال درمان در حال تغییر است

تغییر در تبلیغات و بازاریابی دیجیتال کاملا اجتناب ناپذیر است. این تغییرات پیوسته و همیشگی، هم در روش‌ها و استراتژی‌ها و هم در ابزارها و کانال‌های ارتباطی رخ می‌دهد. در این میان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) در…

بازاریابی مراکز درمانی و بودجه‌بندی تبلیغات (کمپین های پروموشن)

بازاریابی مراکز درمانی و نحوه‌ی بودجه‌بندی تبلیغات، همواره یکی از دغدغه‌های پزشکان و مدیران مراکز درمانی بوده است.بازاریابی و تبلیغات چیزی نیست که بتوان به‌سادگی از آن چشم‌پوشی کرد.در ادامه ما به شما راهکارهایی را نشان داده‌ایم تا…

ابزار برندسازی کلینیک درمانی

جعبه ابزار برندسازیبرای برندینگ کلینیک درمانی یا مطب خود به چه چیزهایی در گام نخست نیاز دارید؟ برندسازی کلینیک به چه ابزاری نیاز دارد؟ و چرا برندسازی کلینیک درمانی یا مطب اهمیت دارد؟ چه کلینیک شما تازه شروع به فعالیت کرده باشد و چه پس…

CPL،راهنمای جامع مدیریت هزینه های جذب بیمار،کاهش هزینه ها با استفاده از فضای مجازی

کاربرد "نسبت هزینه به ازای جذب" یا "CPL"  در بازاریابی دیجیتال  خدمات درمانی نسبت هزینه به ازای جذب ( بیمار ) ا CPL، ابزاری کارآمد برای سنجش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی در تمامی حوزه ها از جمله حوزه خدمات درمانی است. برای اجرای موفق یک…

پیام برند برای چه کسانی فرستاده می‌شود؟

با چشمان باز هزینه کنیم دسته‌بندی و شناخت مخاطبان هدف یکی از مهمترین کارهایی است که باید پیش از آغاز یک کمپین بازاریابی یا اطلاع‌رسانی، انجام داد. این کار به ما کمک می‌کند تا بدانیم خدمات درمانی کلینیک خود را به چه صورت معرفی کنیم و از چه…

جست و جو با تلفن همراه بیشتر از کامپیوترهای شخصی

جست و جو با تلفن همراه در اولویت کاربران اینترنت بر اساس گزارش گوگل، جست و جوی اینترنتی با استفاده از تلفن همراه (Mobile) از جست و جو با کامپیوترهای شخصی (Desktop) پیشی گرفته است. امروزه بیش از 60% جست و جوها در موتورهای جست و جو مانند…

سندرم مزمن عکس های تکراری

دکتر آمادهو سندرم مزمن عکس‌های تکراریخانم‌ها و آقایان! دکتر آماده، معروف‌ترین چهره‌ی عکس‌های استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی می‌کنیم.دکتر آماده، بسیار دوست‌داشتنی و البته انسان برجسته‌ای است! او…

اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام

4 راهکار کلی برای اثرگذاری بیشتر در اینستاگرام اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، 800 میلیون کاربر فعال در جهان دارد که نزدیک به 25 میلیون نفر از این تعداد کاربران، ایرانی هستند. همین موضوع اینستاگرام را به بستری برای…

۳ استراتژی برای مرکز درمانی شما در سال ۹۷

سه نکته مهم که مراکز درمانی در سال جدید بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشند: بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز درمانی در سال جدید چه استراتژی‌هایی را می‌توانند در پیش بگیرند؟ صنعت درمان روزبه‌روز در حال رقابتی‌تر شدن است و مراکز…