هفتمین کارگاه تخصصی برندینگ برگزار شد

هفتمین کارگاه مدیکال برندینگ و بازاریابی ویژه مراکز درمانی در روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی ایران توسط آژانس برندینگ tebex برگزار شد.

در این کارگاه با حضور بیش از ۶۰ نفر از پزشکان و مدیران مراکز درمانی ، در بخش اول به بررسی موضوعاتی نظیر تدوین استراتژی برای برندینگ و پروموشن خدمات و مراکز درمانی برپایه اصول healthcare branding&marketing پرداخته شد.

سپس در بخش دوم کارگاه با بررسی آنلاین ابزارهای کاربردی در حوزه دیجیتال پروموشن و بطور اختصاصی اینستاگرام و وب سایت از تکنیک هایی کاربردی برای معرفی هرچه موثر تر خدمات درمانی و همچنین اصول تدوین یک کمپین پروموشن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

و در نهایت در بخش سوم کارگاه با ارائه مثال هایی جذاب و کاربردی به چگونگی خلق تجربه برای بیماران در طول فرآیند ارتباط با مرکز درمانی پرداخته شد و در انتهای کارگاه نیز به بررسی ابزارهای دیجیتال در حوزه توریسم درمان و اینکه چطور مراکز درمانی می توانند با یک بهره وری مناسب و البته بهره گیری از ظرفیت های دیجیتال در جذب توریسم سلامت موفق باشند، صحبت شد.

بزودی هشتمین کارگاه tebex اطلاع رسانی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماس های ۰۹۲۰۱۱۴۹۰۲۵ – ۰۲۱۸۸۷۰۹۲۷۷ تماس حاصل فرمایید و یا از طریق همین صفحه ما را دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button