تدوین برنامه عملیاتی افزایش جذب کلینیک
شامل :
- تدوین برنامه افزایش جذب براساس ظرفیت سنجی کلینیک در خدمات مختلف و تعیین KPI (شاخص های ارزیابی عملکرد برنامه جذب) در بازه زمانی ۳ ماهه
- برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی در راستای برنامه افزایش جذب :
- طراحی مزیت رقابتی و بیان متمایز برای جذب هر خدمت توسط تیم جذب کلینیک
- طراحی پیام های و سناریوهای تبلیغاتی مورد نیاز
- تعیین روش های تبلیغاتی (رسانه های تبلیغاتی) موثر به تفکیک خدمات
- بودجه بندی تبلیغات در رسانه های مختلف به تفکیک خدمات
- تعیین افراد و یا شرکت همکار در زمینه اجرای برنامه تبلیغاتی و مشاوره در زمینه عقد قرارداد با آنها
- مانیتور نحوه اجرای تبلیغ توسط شرکت مجری
- برنامه ریزی روش های افزایش فروش به مراجعین قبلی کلینیک و بانک اطلاعاتی کلینیک
- مشاوره در زمینه راه اندازی فرآیند ارتباطات (فروش) سازمانی باتوجه به خدمات و موقعیت کلینیک
- بررسی عملکرد پرسنل واحد پذیرش، مرکز تماس و تدوین اقدامات اصلاحی در سیستم جذب فعلی
- تدوین نحوه فالوآپ افرادی که تبدیل به مراجعه کننده نشده اند