سومین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی درمان برگزار شد

TEBex برگزار کرد: سومین و متمایزترین کارگاه تخصصی برندینگ و بازاریابی درمان

این کارگاه آموزشی ویژه پزشکان و مدیران مراکز درمانی به تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، در سازمان مدیریت صنعتی ایران، در شهر تهران توسط آژانس طبکس (TEBex) برگزار شد.

در این کارگاه راهکارها و استراتژی‌های برندینگ و بازاریابی درمان با معرفی راهبردهای مدیریتی تجربه بیماران و ارتباط با بیماران، معرفی شد:

مدیریت ارتباط با بیماران (Patient Relationship Management)
در این بخش از کارگاه، مهندس رضوی با موضوع PRM و فرایندهای ارتباط با بیماران، از تکنیک‌های جذب بیمار و همچنین ارتباط درست و موثر با بیمار در تمامی کانال‌های ارتباطی مطالبی را ارائه دادند.

مدیریت تجربه بیماران (Patient Experience Management)
در این بخش از کارگاه، دکتر مسعود یگانه در مورد مدیریت تجربه بیماران یا PEM به عنوان رویکردی نوین در برندسازی و ارتباط موثر با بیماران صحبت کردند. مدیریت تجربه بیمار به زبان ساده یعنی این‌که چطور می‌توانیم تمامی نقاط ارتباطی (Touch Points) بیمار با مرکز درمانی یا یک پزشک را شناسایی کنیم و تاثیر درست و موثری را به ذهن بیمار منتقل نماییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button