مدیریت فضای مجازی

☑️⭕️ به‌طور متوسط هر ایرانی تا ۹ ساعت از وقت خود را در فضای مجازی سپری می‌کند!
برای مدیریت آن چه برنامه ای دارید؟ چه استفاده بهینه‌ای از این فرصت می‌کنید؟

 

بگذارید با یک اتفاقی که برای یکی از دوستانمان افتاد شروع کنیم، چند هفته پیش بود که می‌خواست از خدمات یک مرکز دندانپزشکی استفاده کند و به چندین وب سایت نیز مراجعه کرد. هر کدام از دندانپزشکانی که مدنظر قرارداد، متخصصانی خوب و عالی بودند و در آن جای هیچ شکی نیست. اما جالبه بدونید که در نهایت پزشکی را انتخاب کرد که محتوای وب سایتِ مفید و آگاه کننده ای داشت. دلیل این امر هم خیلی ساده بود، او به طور ناخودآگاه به این موضوع پی برد که پزشکی که محتوای وب سایتش مفید باشد و تمام سوالات مخاطبان را پاسخ داده باشد، قطعا پزشک بهتری خواهد بود ( لزوما چنین چیزی صحیح نیست اما این نکته ای است که این روزها در اطرافمان می شنویم)

☑️❌ اگر بخواهیم در مورد ایران صحبت کنیم ، تا همین ۱۰ سال پیش هم اینترنت و تولید محتوا چندان جایگاهی در زندگی مردم و تصمیم گیری های آنها نداشت. اما بعد از گسترش اینترنت و ظهور گوشی های هوشمند همه چیز تغییر کرده است. اگر تا ۱۰ سال پیش مردم هنگام انتخاب مراکز درمانی فقط به توصیه دوستان و آشنایان گوش می‌کردند، امروزه شاخص و مرجع دیگری هم اضافه شده است به نام محتوا …
امروزه هر ایرانی به طور متوسط ۷ الی ۹ را در اینترنت و فضای مجازی سپری می کند و طبق تحقیقات جهانی ۴۸ درصد از بیماران حداقل دو هفته ای را قبل از رزرو وقت با یک مرکز درمانی در اینترنت سپری می کنند. خُب با این شرایط ، آیا اهمیت ندارد که محتوای وب سایت و بطور خاص رسانه های اجتماعی بیمارستان ها، مراکز درمانی و آزمایشگاه ها مفید باشد؟

☑️❌ امروزه مراکز درمانی باید محتوایی تولید کنند که ۱۰ برابر رقیبان مفید و تاثیر گذارتر باشد. اگر محتوای مناسبی نداشته باشید، غیر ممکن است که وب سایت هایی مانند گوگل شما را در سطر جستجو ها بیاورد و تازه اگر هم این اتفاق بیفتد ، بیمارانی که چندان مطالب شما برایشان جالب نباشد ، ازخدمات شما استفاده نخواهند کرد.
واقعیت امر این است که اگر می خواهید بیماران با مراکز شما به تعامل در بیایند و از خدمات شما استفاده کنند ، حتما به فکر تولید محتوای مناسب باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button