از روز اول پیدایش TEBex، واحد مشاوره و آموزش، از فعال ترین واحدهای TEBex است. چرا که نیاز به آموزش پرسنل کلینیک ها (مرکز/مطب) در بخش های مدیریت داخلی، پذیرش، مرکز تماس و مدیریت تولید محتوا، نیازی است که با تغییر نسل در افراد استخدامی و همچنین تغییر شیوه ها و مدل های ارتباطی بین مردم، بیش از گذشته احساس می شود.

خدمات واحد آموزش و مشاوره TEBex :

  1. مشاوره و آموزش به مدیریت کلینیک (مطب/مرکز)
  2. آموزش و توانمند سازی پرسنل پذیرش و مرکز تماس
  3. آموزش و تربیت نیروهای حرفه ای در بخش تولید محتوا

 

 

  • جلسات مشاوره آنلاین و حضوری با مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف TEBex
  • پکیج اختصاصی مشاوره و آموزش کلینیک (مرکز/مطب) با شرح خدمات ذیل :
  • مشاوره تبلیغات کلینیک
  • بهبود وضعیت کلینیک در نقاط تماس با مراجعین براساس مدل نقشه سفر بیماران ( Patient journey mapping ) شامل :
  • مشاوره و آموزش نحوه پاسخگویی به دایرکت، تماس تلفنی و واتس اپ
  • مشاوره و آموزش نحوه پذیرش مراجعین حضوری
  • مشاوره و آموزش نحوه فالوآپ و پیگیری مراجعین تا مرحله تبدیل به پروسیجر درمانی یا زیبایی
  • مشاوره به مدیریت کلینیک در خصوص درآمد – هزینه، مدل های درآمدی و جذب مراجعه کننده
  • پکیج اختصاصی آموزش و توانمند سازی پرسنل در زمینه تولید محتوا و ادمینی اینستاگرام ( ۲۰ ساعت آموزش خصوصی و نیمه خصوصی )
  • پکیج اختصاصی آموزش پرسنل پذیرش و مرکز تماس در زمینه چگونگی پاسخگویی به تماس ها و دایرکت ها با هدف افزایش نرخ تبدیل تماس به مشاوره و جذب پروسیجر ( ۱۰ ساعت )
Call Now Button