نقشه سفر بیماران: PJM

امروزه بیماران بیشتر براساس تجربیاتشان رفتار می کنند تا تبلیغات سنتی؛ تجربیاتی که از تعامل و ارتباط با مرکز درمانی شما درک و احساس می‌کنند. بخش مهمی از این تجربه برآمده از تعاملی است که از ارتباط اولیه با واحد پذیرش (به‌صورت تلفنی یا حضوری) شکل می‌گیرد.
باید درک کنیم که بیماران از اینکه بیمار شده‌اند، به هیچ عنوان شاد نیستند و از این موضوع رنج می‌برند. از این رو ارائه خدمات پزشکی و درمانی با کیفیتی مناسب در کنار ارائه تجربه‌های انسانی خوشایند توسط یک مجموعه درمانی، حداقل انتظار و یا به عبارتی بهتر انتظار اصلی یک بیمار است.
در دوران کنونی، بیشتر مراجعین انتظاراتی فراتر از خواسته‌های صرفا پزشکی دارند. آنها می‌خواهند احترام، همدلی، همدردی، رفتار مناسب و آگاهی‌رسانی دقیق و به موقع و … را در تعاملشان با یک پزشک یا مرکز درمانی، ببینند. اساسا برآوردن این‌گونه انتظارات احساسی که اغلب توسط کارکنان مرکز و به‌طور خاص نیروهای واحد پذیرش، به بیماران منتقل می‌شود، باعث خوشنودی عمیق‌تر بیماران خواهد شد.
آیا تاکنون تاثیر تجربه منتقل شده توسط منشی‌ها و نیروهای پذیرش را بر ارزش برند مرکز و مراجعه بیماران خود، مورد سنجش قرار داده‌اید؟
طراحی نقشه ارتباطی بیماران با مرکز درمانی (Patient Journey Mapping) می‌تواند افزون بر آنکه نقاط ضعف و قوت شما را مشخص کند، راهکارهایی کاملا کاربردی را برای بهبود تجربه مشتریان در اختیار شما قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button