چرا باید برندسازی را جدی بگیریم؟

⭕️ چرا باید به برندسازی اهمیت دهیم؟ از این کار چه به‌دست خواهیم آورد؟

در رقابت شدید امروز، مراکز خدمات درمانی دست به هر تلاشی می‌زنند تا خود را به یک جایگاه برتر برسانند؛ از خرید لوازم مجهز پزشکی گرفته تا گسترش خدمات جدید برای بیماران.
حتی برای فروش بیشتر به کمپین‌های تبلیغاتی بی‌هدف نیز متوسل می‌شوند اما دریغ از بازخورد و نتیجه مطلوب!

تحقیقات بازاریابی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در برخی از فعالیت‌های استراتژیک همچون برندسازی، اثر به مراتب بیشتری بر جایگاه رقابتی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها می‌گذارد. به همین منظور مراکز خدمات درمانی باید به برندسازی اولویت دهند و در آن سرمایه‌گذاری کنند.
بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و به‌طور کلی مراکز خدمات درمانی که در برندسازی سرمایه گذاری می‌کنند، عملا حال و آینده خود را می‌سازند. تنها کافی است به برخی از بیمارستان‌های بزرگ دنیا همچون Cleveland Clinic یا Johns Hopkins نگاهی بیاندازید. این بیمارستان‌ها در راس قدرت قرار دارند چرا که مردم آنها را به‌خوبی می‌شناسند. همین موضوع هم باید برای بیمارستان یا آزمایشگاه شما رخ دهد. باید مردم شما را بشناسند؛ اما این شناسایی باید به صورت استراتژیک و هدفمند صورت گیرد و نباید بدون هدف دست به تبلیغات گسترده زد.

امکان دارد برخی از افراد ایراد بگیرند که برندسازی کاربردی ندارد، چرا که با گسترش شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان، مراکز درمانی عملا از طریق افراد شناخته می‌شوند و نیازی به پیام برند وجود ندارد.
در پاسخ باید گفت: اگر چه شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی دهان به دهان تاثیر بسزایی دارند ولی این موضوع اهمیت برندسازی را کاهش نمی‌دهد، چرا که این مقوله‌ها ابزارهای برندسازی هستند و می‌توانند در انتقال پیام شما کمک رسان باشند.
حال باید از خودتان بپرسید که آیا برای برندسازی مرکزدرمانی یا شخص خودتان، برنامه‌ای دارید؟ چه تصوری از برندینگ و بازخورد آن در ذهنتان وجود دارد؟ چه برنامه‌هایی را برای برندسازی مرکز خود موثر می‌دانید؟
با ما همراه باشید تا از برنیدنگ درمان بیشتر برایتان بگوییم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button