چطور می توانیم نرخ جذب تماس یا مراجعه حضوری را به دریافت خدمات افزایش دهیم؟

۷۰,۰۰۰ تومان

در این ویدئو که بخش چهارم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع چطور می توانیم با ارائه یک رفتار و فرآیند حرفه ای علاوه بر آنکه نیاز مخاطب را برآورده می کنیم، نرخ جذب تماس یا مراجعه حضوری را به دریافت خدمات افزایش دهیم ؟ ، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– چطور نشانه های ایجاد اعتماد را در ذهن مخاطب به تصویر بکشیم ؟
– نحوه استاندارد و موثر مکالمه سیستم پذیرش ( منشی ها ) با افرادی که تماس می گیرند و یا مراجعه حضوری می کنند
– چطور به سوال ” لطفا هزینه این خدمت چقدر است ؟ ” پاسخ دهیم ؟
و …

+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex که به مباحث استراتژی بازاریابی در خدمات پزشکی پرداخته شده است ( بخش اول و دوم )، را نیز مشاهده نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

 

شما در نسخه پیش نمایش ( بصورت رایگان ) می توانید دقایقی از ویدئوی بخش چهارم از گزیده دوره یازدهم TEBex را مشاهده نمایید.
به شما پیشنهاد می کنیم حتما ۲ ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex که به مباحث استراتژی بازاریابی در خدمات پزشکی پرداخته شده است ( بخش اول و دوم ) را نیز مشاهده نمایید.

توضیحات تکمیلی

مدت زمان

40 دقیقه

مدرس

پژمان رضوی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چطور می توانیم نرخ جذب تماس یا مراجعه حضوری را به دریافت خدمات افزایش دهیم؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button