پیش نمایش (رایگان) فایل
۶۸,۰۰۰ تومان
همواره این سوال مطرح هست که اگر ما X میلیون تومان هزینه تبلیغات کنیم، چه میزان بازدهی خواهد داشت؟
در این ویدئو در مورد مهمترین شاخص ارزیابی موفقیت ( و یا موثر بودن ) فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی مراکز پزشکی که شاخص ROI ( نرخ بازگشت سرمایه ) می باشد، توضیحات کاملی ارائه شده است.
– چطور اهداف کلینیک را به زبان بازاریابی تبدیل کنیم؟
– چطور نرخ جذب هر مراجعه کننده ( بیمار ) را کاهش دهیم؟
– چطور بدون افزایش قیمت، نرخ بازگشت سرمایه گذاری انجام شده در تبلیغات و بازاریابی مرکز درمانی را افزایش دهیم؟
– نحوه محاسبه هزینه ثابت و متغیر هر خدمت پزشکی در کلینیک از منظر بازاریابی ( به زبانی ساده )
و …
+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما ویدئوی “بخش اول و بخش دوم از گزیده دوره یازدهم TEBex” را نیز مشاهده نمایید.
مدت زمان | 38 دقیقه |
---|---|
مدرس | دکتر مسعود یگانه |
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.