استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش دوم)

۱۶۸,۰۰۰ تومان

در این ویدئو که بخش دوم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– چطور خدمات کلینیک را در تبلیغات اولویت بندی کنیم؟
– چطور برای مرکز درمانی خود، مزیت رقابتی ( دلیل انتخاب ) طراحی کنیم و چطور آن را بیان کنیم؟
– داستان گویی دیجیتال در حوزه پزشکی همراه با مثال هایی جذاب و کاربردی
– چطور در تبلیغات و صفحه اینستاگرام خود یک اقدام درخواست کنیم (call to action)؟
– برنامه تولید در شبکه های اجتماعی
– نحوه تخصیص بودجه در تبلیغات کلینیک ( یا مرکز درمانی )
و …

+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex ( بخش اول و سوم ) را نیز مشاهده نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

 

شما در نسخه پیش نمایش ( بصورت رایگان ) می توانید دقایقی از ویدئوی بخش از دوم از گزیده دوره یازدهم TEBex را مشاهده نمایید.
به شما پیشنهاد می کنیم حتما ۲ ویدئوی مکمل ( بخش اول و سوم از گزیده دوره یازدهم ) را نیز مشاهده نمایید.

توضیحات تکمیلی

مدرس

پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه

مدت زمان

80 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش دوم)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button