پیش نمایش (رایگان) فایل
۱۶۸,۰۰۰ تومان
در این ویدئو که بخش دوم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– چطور خدمات کلینیک را در تبلیغات اولویت بندی کنیم؟
– چطور برای مرکز درمانی خود، مزیت رقابتی ( دلیل انتخاب ) طراحی کنیم و چطور آن را بیان کنیم؟
– داستان گویی دیجیتال در حوزه پزشکی همراه با مثال هایی جذاب و کاربردی
– چطور در تبلیغات و صفحه اینستاگرام خود یک اقدام درخواست کنیم (call to action)؟
– برنامه تولید در شبکه های اجتماعی
– نحوه تخصیص بودجه در تبلیغات کلینیک ( یا مرکز درمانی )
و …
+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex ( بخش اول و سوم ) را نیز مشاهده نمایید.
مدرس | پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه |
---|---|
مدت زمان | 80 دقیقه |
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.