استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات درمانی – نسخه الکترونیکی

۶۸,۰۰۰ تومان

چاپ : چهارم
شما با مطالعه این کتاب همراه با ذکر مثال ها و مواردی کاملا عینی و کاربردی با اصول و استراتژی های نوین برندسازی و بازاریابی { به معنای آگاهی رسانی درست و ارتباط موثر با مخاطبین } در حوزه خدمات درمانی از جمله اهمیت شناخت بیماران و درک تفاوت نسل ها در تغییر رفتار مخاطبین، استراتژی های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا، نقش مدیران و پرسنل در برندسازی مراکز درمانی و… آشنا خواهید شد.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما می توانید مقدمه کتاب را به همراه فصل چهارم آن ( بیماران خود را بشناسید ) بصورت رایگان دانلود نموده و مطالعه نمایید.

برای مشاهده پیش نمایش، روی عکس زیر کلیک کنید:

در جست‌وجوی درمانی مناسب - نسخه نمونه - فصل چهار

در جست‌وجوی درمانی مناسب – نسخه نمونه – فصل چهارم

فصول کتاب :
فصل اول : نقش مدیران در بازاریابی مراکز درمانی
فصل دوم : تعریف یک جایگاه رقابتی
فصل سوم : همراستاسازی کارکنان با برند
فصل چهارم : بیماران خود را بشناسید
فصل پنجم : ارتباط با پزشکان
فصل ششم : بازاریابی اینترنتی
فصل هفتم : رسانه های اجتماعی
فصل هشتم : آمیخته رسانه
فصل نهم : هوشیار باشید

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مارک شیپلی

تعداد صفحات

74

سال انتشار

1396

چاپ

چاپ چهارم / بهمن ماه 1398

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات درمانی – نسخه الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button