برترین استراتژی بازاریابی در دوران کرونا

۱۸۰,۰۰۰ تومان

امسال هرچند توجه مردم به مسائل درمانی بیشتر شده اما پزشکان و دندانپزشکانی برای جذب مخاطب به کلینیک‌های خود، مشکلات زیادی خواهند داشت.

همه مشاوران تراز اول دنیا معتقدند امسال برای پرداخت هر مبلغی باید نرخ بازگشت یا ROI آن را محاسبه کرد؛ اما چگونه؟

ما در شرکت TEBex که تنها شرکت مشاوره مدیریت پزشکان و دندانپزشکان در ایران است، نحوه محاسبه بازگشت سرمایه و بسیاری از راهکارهای قابل اجرا توسط کلینیک را در قالب یک پکیج آموزشی ویدیویی تهیه کرده‌ایم تا شاید بخشی از نگرانی‌های اجرایی و مالی پزشکان و دندانپزشکان را در مدیریت کلینیک یا مطب خود، کم کنیم.

دکتر مسعود یگانه و مهندس پژمان رضوی در این ویدیو ۱۰۰ دقیقه‌ای به طور کامل استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی کارآمد در دوران شیوع کرونا و رکود پس از آن را بررسی کرده‌اند.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

 

شما در نسخه پیش نمایش ( بصورت رایگان ) می توانید دقایقی از ویدئوی برترین استراتژی بازاریابی در دوران کرونا را مشاهده نمایید.

توضیحات تکمیلی

مدت زمان

100 دقیقه

مدرس

پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برترین استراتژی بازاریابی در دوران کرونا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button