جایزه ملی تحول دیجیتال درمان و پزشکی کشور

سومین جایزه ملی تحول دیجیتال

درمان و پزشکی کشور

۳۰ بهمن ۱۳۹۷ – سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما

 

 

در عصر فناوری، درک و استفاده‌ی درست از تکنولوژی و ابزارهای دیجیتالی و به طور کلی تفکر دیجیتالی یکی از الزامات ماندگاری است.

جایزه ملی تحول دیجیتال” طی ۳ سال گذشته سعی داشته با گفتمان علمی و براساس مدل‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف، سازمان‌ها و شرکت‌هایی را که توجه ویژه‌ای به فناوری‌های مبتنی بر دیجیتال دارند، مورد ارزیابی و تقدیر قرار دهد. امسال برای اولین بار ” کارگروه تخصصی حوزه‌ی درمان و پزشکی” نیز در جایزه ملی تحول دیجیتال مورد توجه و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

کارگروه درمان و پزشکی جایزه ملی تحول دیجیتال، مراکز درمانی (بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌های شخصی) را که به فناوری‌ها و روش‌های درمانی مبتنی بر استفاده از فناوری‌های دیجیتال محور در درمان توجه دارند و یا در ارتباط با بیماران از ابزارها و فناوری‌های دیجیتالی استفاده می‌کنند تا تجربه‌های مثبتی برای بیماران خلق کنند؛ مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و دکتر مسعود یگانه (مدیر عامل شرکت TEBex)، به عنوان دبیر کارگروه، منتخبان را به جایزه‌ی ملی تحول دیجیتال معرفی می‌نمایند.

همچنین شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی تولید نرم‌افزارها، سخت‌افزارهای کاربردی؛ رسانه های دیجیتالی حوزه سلامت و پزشکی و یا مجموعه‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه درمان نیز در این ارزیابی و جایزه ملی امکان حضور خواهند داشت.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید:

۸۸۱۰۷۸۸۳ – ۰۲۱

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button