وب‌سایت شما، معرفِ شماست

به وب‌سایت خود اهمیت دهید

 

وب‌سایت شما، باید بتواند خدمات و توانمندی‌های شما را بازگو کند

بطور مثال آیا صفحه «درباره ما» وب‌سایت شما به طور واضح اهداف و عملکرد بیمارستان یا مرکز شما را نشان می دهد؟ آیا این صفحه بیان می کند که اصلاً بیماران چرا باید از خدمات شما استفاده کنند؟ اگر پاسخ منفی است، باید بگوئیم که خیلی راحت مشتریان احتمالی خود را از دست خواهید داد.اصلاح کردن صفحه «درباره ما» بسیار بسیار اهمیت دارد.

اگر شما تعداد بازدید صفحات وب سایت خود را مشاهده و تحلیل کنید، متوجه خواهید شد که این صفحه یکی از بیشترین بازدید ها را داشته است.

دلیلِش هم خیلی ساده است، بازدید کنندگان این صفحه را کلیک می کنند چرا که می خواهند بدانند که بیمارستان شما، مطب شما و یا آزمایشگاه شما چه اهدافی و عملکردی دارد…

خوانندگان می خواهند یک دلیلی پیدا کنند که از خدمات شما استفاده کنند پس بایستی از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و برای آنها بیان کنید که چگونه می توانید نیاز آنها را برطرف سازید. یک صفحه «درباره ما» باید به بازدید کنندگان بیان کند که شما چه فردی هستید، فعالیت شما در چه بخشی متمرکز است و اینکه چرا آنها به شما نیاز دارند و نه به رقیبانتان.

 

راهبرد تجویزی:

۱. این صفحه برای آنها ساخته می شود نه برای شما؛ متاسفانه بعضی از وب سایت ها این صفحه را پر از مطالب و محتوایی می کنند که حال و حوصله بیماران را سر می برد، بدون اینکه بیماران به چیزی که دنبال آن بودند برسند. بگذارید یک موضوعی را خیلی راحت برایتان بگوییم، بهترین صفحه «درباره ما» باید بیان کند چگونه خدمات شما می تواند نیاز بیماران را برطرف سازد.

۲. داستانِ خود را بازگو کنید: احساس، یکی از تاثیر گذارترین فاکتورها هنگام انتخاب و استفاده از یک سرویس است. با بازگو کردن اینکه شما چرا به آن حرفه مشغول هستید و به آن علاقه دارید، یک اعتماد بین خود و بیمار ایجاد می کنید. داستان منحصر به فردتان چیزی است که شما را از دیگر رقبا متمایز می سازد.

۳. داستانِ مشتریان: بعد از آنکه یک ارتباط با مشتریان احتمالی ایجاد کردید، میتوانید داستانِ بیمارانی که از خدمات شما استفاده کرده اند را بیان کنید چرا که اگر بیماری بگوید از خدمات شما استفاده کرده و کاملا راضی بوده است، شما را در چشم آن مشتری بهترین نشان خواهد داد.

۴. اطلاعات و فرم تماس: بعد از اینکه اعتماد آنها را جلب کردید و به آنها نشان دادید که در کار خود بهترین هستید، وقت آن است که آنها با شما تماس بگیرند. هیچ موقع نگذارید که برای فرم تماس به یک صفحه دیگر بروند، چرا که عملا دارید ریسک می کنید و احتمال دارد آن مشتری با شما تماس نگیرد.

۵. محتوای این صفحه را به هیچ عنوان تخصصی نکنید و تا حد امکان از زبان ساده برای ارتباط با آنها استفاده کنید. یادتان باشد اینکه شما چه کاری انجام می دهید، خدمات شما را به فروش نمی رساند. بلکه “چرا شما به آن حرفه مشغول هستید” کلید فروش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button