ماهنامه اردیبهشت بیمارستان برند

ماهنامه تخصصی برندینگ در حوزه درمان

مجله ”بیمارستان برند“ با رویکرد ارائه مجموعه مطالبی تخصصی و البته کاربردی در موضوعات برندسازی و کمپین‌های اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات درمانی، شکل گرفته است.
آنچه در این گاهنامه می‌خوانید، چکیده‌ای از راهکارهای است که به شما کمک می‌کند تا دریابید چگونه می‌توان یک برند را ساخت، گسترش داد و از آن پاسداری کرد. همچنین برای دست‌یابی به یک دید مناسب از اصول اولیه بازاریابی و اشتباهات رایج در این زمینه، مطالعه‌ی ”بیمارستان برند“ برایتان سودمند خواهد بود.
امید است بتوانیم با انتشار مطالبی در زمینه دانش روز برندینگ و مدیریت مراکز درمانی، با جامعه پزشکی کشور همراه باشیم. رسالت ما آگاهی‌رسانی و گسترش فرهنگ ارتباط درست با مخاطبان و بیماران می‌باشد تا زمینه‌ساز رشد و اعتلای جایگاه خدمات درمانی در ایران عزیزمان گردیم.

در این شماره می‌خوانید:

بودجه‌بندی بازاریابی و تبلیغات مراکز درمانی (۳)

دو رویکرد تخصیص بودجه: سنتی – مبتنی بر هدف (۴)

مدیران دیگر مراکز درمانی چقدر هزینه می‌کنند؟ (۶)

سه عامل مهم در اثربخشی بیشتر بودجه بازاریابی و تبلیغات کلینیک شما (۷)

۲+۱۲ راه برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و
بازاریابی درمان (۱۰)

نمودار میزان اثربخشی تبلیغات (۱۴)

دو پرسش طلایی در تبلیغات کلینیک یا مطب شما (۱۷)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + هفت =