ویدیوهای اثرگذار تولید کنید

اهمیت تولید ویدیو در معرفی خدمات درمانی

همه ما از تاثیرات یک ویدیو آگاهی داریم. از اینکه ویدئو یک عضو جدانشدنی بازاریابی است، از اینکه ویدئو حالات روحی بیماران را می تواند تغییر دهد، از اینکه ویدئو می‌تواند در بهبود SEO نقش به سزایی داشته باشد، از اینکه ویدئو می‎تواند احساسات را در بیننده برانگیزاند، از اینکه ویدئو می تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین تاثیر را داشته باشد. همه ما از این موارد آگاهی داریم  اما چه چیزی سبب می شود که بتوان یک ویدئو عالی‌ را ساخت؟

☑️❌ راهبرد تجویزی:
برای آنکه ویدیوهای تاثیرگذار تولید کنید به ۴ نکته زیر توجه داشته باشید :
۱. استفاده از داستان: بیمارستانها و مراکز درمانی، بیمارانی را در آغوش گرفته اند که داستان هایی برای گفتن دارند، داستان‌هایی که واقعا احساسات دیگران را بر‌می‌انگیزد. انسان ها، مخلوقات عاطفی‌ هستند و ویدیو ابزار مناسبی برای انتقال احساس و عواطف است. پس چه بهتر که در تولید ویدئو از داستان استفاده کنیم، داستانی که متمایز و منحصر به فرد است.

۲. محتوای مناسب: بگذارید رو راست باشیم. شما برای ویدیو باید حرفی برای گفتن داشته باشید، محتوایی قرار دهید که به درد بیماران و مشتریان احتمالی بخورد. همچنین استفاده از چندین ویدئو تاثیر به‌مراتب بیشتری دارد، چرا که با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که یک ویدئو نهایتاً ۱ ماه تاثیر گذار است و بعدش تکراری خواهد بود.

۳. آنها را جذب کنید: تمام توجه به یک ویدیو در ۱۵ ثانیه اول است. اگر به دنبال این می‌گردید که توجه بیننده را جلب کنید به ۱۵ ثانیه اول توجه کنید. به عبارتی آنها را تحریک کنید تا به بقیه داستان توجه کنند.

۴. تا حد امکان ویدیو را کوتا کنید: هر چقدر ویدیو کوتاه تر، تاثیر آن بیشتر… این جمله ای است که همیشه باید به خاطر بسپارید. تحقیقات نشان می‌دهد که افراد بعد از ۲ دقیقه تماشا از ادامه آن منصرف می‌شوند، پس حداکثر زمان یک ویدیو ۲ دقیقه باشد بهتر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button