چهار عامل کلیدی در اثربخشی کمپین های تبلیغاتی مراکز درمانی و کلینیک ها

در بسیاری از جلسات مشاوره ای که با پزشکان و مدیران مراکز درمانی و کلینیک ها برگزار می کنیم، همواره این سوال مطرح می شود که چرا کمپین ها تبلیغاتی (دیجیتال یا محیطی) معمولا نسبت به هزینه ای که صرف شده است، اثربخشی لازم را ندارد. عوامل متعددی در موفقیت یک کمپین بازاریابی و تبلیغاتی موثر است که در این ویدیو، دکتر یگانه به چهار مورد آن اشاره می کند.

برای دریافت دی وی دی کامل ویدئوها با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۸۸۱۰۷۸۸۴۰۲۱۸۸۱۰۷۸۸۳

شماره همراه ۲۴ ساعته:

۰۹۳۷۲۳۹۰۷۲۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + بیست =