۸ روند مهم دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

 

در سال ۲۰۱۹ به‌طور کلی تغییرات اجتناب ناپذیری در بازاریابی (اطلاع‌رسانی) خدمات درمانی و دیجیتال مارکتینگ به‌وجود خواهد آمد:
مقاله کامل این تحلیل را در همین وبسایت بخوانید. در ادامه خلاصه‌ای از ۸ روند مهم را مرور می‌کنیم.

۱) کیفیت بیش از کمیت تاثیر خواهد داشت:
به‌طور مثال گوگل و فیس‌بوک به سمت ساختن تبلیغات خلاقانه و ساده روی آورده‌اند که این امر باعث خارج شدن بسیاری از آژانس‌های تبلیغاتی در حوزه رقابت خواهد شد. سال ۲۰۱۹، سال خلاقیت است و تبلیغاتی در دنیای مجازی دیده خواهند شد که در عین خلاقیت، ساده باشند.

۲) اهداف خود را در فضای اجتماعی مورد ارزیابی قرار دهید:
با توجه به استراتژی مرکز درمانی و نوع خدمتی که ارائه می دهید، رسانه اصلی خود را به‌درستی انتخاب کنید و از چندرسانه‌ای بودن دوری کنید؛ از دیگر رسانه‌ها به‌عنوان پشتیبان استفاده کنید.

۳) فقط تصور کنید که تبلیغات را حذف کنند!!!
ارزش تبلیغات آنلاین روز به روز در حال کاهش است. تبلیغات خود را به سمت نمایش تجربه‌های درگیرانه با بیماران هدایت کنید. به جای نمایش تبلیغ مستقیم به سمت ترویج تجربه‌های خلق شده برای بیماران خود باشید تا غافل‌گیر نشوید بلکه غافلگیرشان کنید!!!

۴) مخاطبین خود را درست تعریف کنید:
اینکه بتوانید در شبکه‌های اجتماعی و یا فضای وب تبلیغ کنید، خیلی وسوسه کننده است ولی الگوریتم‌های دنیای وب نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی و حتی گوگل به تبلیغاتی که به‌طور مستقیم مخاطبین خود را مورد هدف قرار می‌دهند نگاه ویژه‌تری دارند چرا که می‌خواهند به مخاطبین خود (استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی و یا گوگل) تجربه بهتری را ارائه کنند. پس در تعیین مخاطبین هدف دقت بیشتری داشته باشید.

۵) به نسل هزاره بیشتر توجه داشته باشید:
به نسل هزاره (بزرگسالان جوان) و علاقه‌مندی آنها در دنیای دیجیتال توجه ویژه ای داشته باشید.

۶) در استفاده از فناوری‌های جدید در بازاریابی درمان در سال ۲۰۱۹ عجله نکنید.
قطعا با ابزارهای جدیدی در سال ۲۰۱۹ در حوزه برندینگ و اطلاع‌رسانی در دنیای دیجیتال آشنا خواهید شد. در استفاده از آنها عجله نکنید، بدون برنامه ریسک نکنید و سرمایه خود را دور نریزید. با فکر رفتار کنید و رفتار برندهای بزرگ و پیشرو را مرتب دنبال کنید تا الگوپذیری دقیق و هوشمندانه‌ای داشته باشید.

۷) محتوای بهتر و بیشتر ایجاد کنید:
دنیای وب و شبکه‌های اجتماعی به سمت محتوای با ارزش خواهد رفت و در تولید محتوا باید بیشتر و حساس‌تر باشید. رقابت، بر سر تولید محتوا خواهد بود!

۸) اطلاعات خود را همه جا منتشر کنید:
اطلاعات مهم خود را در وب‌سایت و تمامی صفحات اجتماعی قرار دهید که از جمله آنها می‌توان به شماره‌های تماس، آدرس، مصاحبه و رزومه پزشکان، خدمات درمانی و مزیت‌های درمانی خود و … اشاره کرد. به عبارتی همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید!!! مخاطب شما باید در هر گوشه از دنیای دیجیتال که با شما روبرو می‌شود، نکات مهم درباره‌ی شما را ببیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =