کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو + آموزش کامل آن

برای کسب درآمد بیشتر و توسعه فعالیت‌های کلینیک کاشت مو، باید از استراتژی‌های خاص بازاریابی استفاده کرد. همانطور که می‌دانید، بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو از بازاریابی مجازی برای معرفی کسب و کار خود به مردم استفاده می‌کنند. بازاریابی مجازی خود به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود. یکی از مهم‌ترین شاخه‌های بازاریابی مجازی که توسط بسیاری از مراکز پزشکی یا کلینیک‌های کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرد، بازاریابی ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ است.

استراتژی بازاریابی ویدیویی چیز جدیدی نیست و سالیان سال است که توسط بسیاری از کسب و کارها برای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان یا مراجعه کنندگان انجام می‌شود. استفاده از ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو، یکی از بهترین روش‌های جذب مشتریان جدید است. با این حال، ویدیو مارکتینگ نیز نباید مانند سایر روش‌های بازاریابی بدون استراتژی و برنامه ریزی انجام شود.

اگر به خوبی برای بازاریابی ویدئویی برنامه ریزی کنید، می‌توانید علاوه بر جذب مشتریان جدید درآمد دلاری نیز داشته باشید. در ادامه این مقاله درباره کسب درآمد دلاری به کمک ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو به طور کامل صحبت خواهیم کرد. برای اینکه بهترین نتیجه را از ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

اهمیت استفاده از ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

شاید این سوال به ذهن شما برسد که علت استفاده از ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو چیست. عصر امروز، عصر ارتباطات است. شما زمانی می‌توانید به طور کامل با مشتریان و مخاطبین خود تعامل داشته باشید که از فضای مجازی برای بازاریابی استفاده کنید. اگر بخواهید از روش‌های قدیمی مثل بازاریابی انسانی یا بازاریابی تلفنی به کمک بگیرید، بخش زیادی از سرمایه اولیه خود را از دست خواهید داد.

علاوه بر این، روش‌های بازاریابی قدیمی معمولاً زمان زیادی برای نتیجه دهی لازم دارند. اما در روش‌های جدیدتر مثل ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی مجازی، می‌توان در لحظه با مشتریان و مراجعه کنندگان ارتباط برقرار کرده و سریع‌تر به نتیجه رسید. البته این موضوع به این معنا نیست که بازاریابی تلفنی یا بازاریابی انسانی روش مناسبی برای مراکز درمانی و کلینیک‌های کاشت مو نیست. واقعیت این است که مردم زمانی به کلینیک کاشت مو شما اعتماد می‌کنند که با چشم خود فعالیت پرسنل و کارکنان را مشاهده کرده و از فضای داخلی کلینیک و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اطلاعات کافی داشته باشند.

بنابراین بهترین راه حل برای نشان دادن عملکرد مناسب کلینیک کاشت مو به مخاطبین، استفاده از ویدیو مارکتینگ است. اگرچه انتشار تصاویر نیز می‌تواند بر بهبود فرآیند بازاریابی مجازی موثر باشد، اما تجربیات بازاریابان حرفه‌ای طی چند سال اخیر نشان داده است که ویدیو مارکتینگ راه حل مناسب‌تری برای درآمدزایی است.

اهمیت استفاده از ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

انواع ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

قبل از اینکه درباره کسب درآمد دلاری با کمک ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو صحبت کنیم، ابتدا باید درباره انواع ویدیوهایی که می‌توانید برای مخاطبین خود تهیه کنید توضیح دهیم. این موضوع تا حدودی باعث سردرگمی و ابهام کلینیک‌های کاشت مو می‌شود.

قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که هدف اصلی ویدیو مارکتینگ صرفاً تهیه یک ویدیو معمولی نیست. ویدیو مارکتینگ زمانی می‌تواند نتیجه بخش باشد که فیلم شما به بهترین شکل ممکن آماده و تدوین شده و در نهایت در اختیار کاربران قرار بگیرد. ویدیویی که توسط شما در فضای مجازی بارگذاری می‌شود، باید دارای اطلاعات مهم علمی و آموزشی باشد. در غیر این صورت هیچ فایده‌ای برای کاربران و مخاطبین نخواهد داشت. برای تهیه ویدیو می‌توانید از یکی از روش‌های زیر الهام بگیرید:

انواع ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

۱. از فرایند کاشت مو ویدیو تهیه کنید

یکی از روش‌های مناسب برای ویدیو مارکتینگ و تهیه فیلم‌های مناسب، فیلمبرداری از فرایند کاشت مو است. برای فیلمبرداری ابتدا باید با یک شرکت یا مجموعه در زمینه تدوین ویدیو و فیلم قرارداد ببندید. همچنین فیلمبرداری باید با یک دوربین با کیفیت انجام شود. هر چقدر فیلم آپلود شده  با کیفیت‌تر بوده و بهتر تدوین شده باشد، تاثیرگذاری آن بر مخاطب بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد، می‌توانید بی‌نهایت فیلم متنوع تهیه کرده و در فضای مجازی بارگذاری کنید.

این موضوع به کاربران نشان می‌دهد که شما از روش‌های جدید و پیشرفته برای کاشت مو استفاده می‌کنید. نحوه بارگذاری ویدیو در فضای مجازی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. ویدیوها نباید پشت سر هم در فضای مجازی آپلود شوند. بهتر است هر هفته، یک یا دو ویدیو با زمان بندی استاندارد منتشر کنید. به عنوان مثال، زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه برای یک ویدیو که نشان دهنده فرایند کاشت مو مثل FUT است، کافی می‌باشد.

۲.ارائه مشاوره در ویدیو

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای تولید ویدیو در کلینیک کاشت مو، ارائه مشاوره است. این مشاوره ممکن است توسط یکی از تکنسین‌های کاشت مو یا توسط خود پزشک متخصص ارائه شود. بسیاری از متقاضیان انجام کاشت مو، به دریافت مشاوره قبل از فرایند کاشت احتیاج دارند. زیرا این دسته از افراد نمی‌دانند کدام روش برای جلوگیری از ریزش مو و بهبود طاسی سر مناسب است. موضوع مشاوره می‌تواند مرتبط با یکی از موارد زیر باشد:

  • مشاوره به متقاضیان جدید

یکی از انواع مشاوره در ویدیو مارکتینگ، بیان توضیحاتی درباره نحوه انجام فرآیند کاشت مو است. شما می‌توانید در این ویدیو توضیح دهید که روش انجام کاشت مو با توجه به میزان ریزش مو و نوع طاسی سر در افراد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، افراد مسن یا افرادی که دارای فولیکول کافی در ناحیه بانک مو نیستند، باید از روش‌های خاصی برای انجام کاشت مو استفاده کنند. گاهی اوقات ممکن است استفاده از پروتز مو برای این دسته از افراد استفاده شود.

همچنین می‌توان از فولیکول‌های مو در سایر نواحی بدن مثل سینه استفاده کرد. بنابراین، ارائه مشاوره قبل از انجام کاشت مو اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا داوطلب انجام کاشت مو، باید مطمئن شود که کاندیدای مناسبی برای کاشت مو است. ارائه ویدیو و بارگذاری آن در فضای مجازی مزیت دیگر نیز دارد. مهم‌ترین مزیت‌ مشاوره ویدیویی، کاهش نگرانی داوطلبان انجام کاشت مو است. بسیاری از افراد ممکن است به دلیل ترس از فرایند کاشت مو برای انجام این کار اقدام نکنند. پزشک متخصص باید در ویدیو مورد نظر تمامی مراحل کاشت مو را توضیح داده و ترس و نگرانی متقاضیان انجام کاشت مو را از بین ببرد.

  • مشاوره به مراجعه کنندگان قبلی

یکی دیگر از انواع ویدیو که می‌تواند با موضوع مشاوره در فضای مجازی و رسانه‌ها آپلود شود، ارائه مشاوره به مراجعه کنندگان قبلی است. پزشک می‌تواند در این ویدیو درباره مراقبت‌های بعد از انجام کاشت مو به طور کامل صحبت کند. رعایت مراقبت‌ها بعد از کاشت اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر چه پزشک متخصص یا تکنسین کاشت مو می‌تواند این نکات مهم را به صورت شفاهی در کلینیک کاشت مو به مراجعه کنندگان توضیح دهد، ولی ویدیو مشاوره همیشه در فضای مجازی قابل دسترس است.

بنابراین زمانی که مراجعه کنندگان یکی از نکات مهم را فراموش کنند، می‌توانند مجددا ویدیو را تماشا کرده و مراقبت‌های لازم بعد از انجام کاشت مو را به طور کامل انجام دهند. همچنین می‌توان در ویدیو مشاوره، درباره مراقبت‌های قبل از کاشت مو و هزینه لازم برای کاشت صحبت کرد.

روش های کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

اگر چه روش‌های کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو بسیار محدود هستند، اما همین تعداد محدود می‌توانند در دراز مدت درآمد بسیار زیادی را نصیب شما کنند. ویدیو مارکتینگ در کلینیک‌های کاشت مو معمولاً برای سایت‌های ایرانی و رسانه‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما پزشکان متخصصی که به کسب درآمد بیشتر فکر می‌کنند، می‌توانند از روش‌های زیر برای کسب درآمد دلاری با کمک ویدیو مارکتینگ کمک بگیرند.جز این دو روش، روش دیگری وجود ندارد که به صورت مستقیم به کسب درآمد دلاری کلینیک‌های کاشت مو کمک کند.

روش های کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

۱.بارگذاری ویدیو در یوتیوب

زمانی که از کسب درآمد دلاری با کمک ویدیو صحبت می‌شود، بهترین گزینه برای کلینیک‌های کاشت مو و سایر کاربران ایرانی بارگذاری ویدیو در یوتیوب خواهد بود. اگر کلینیک کاشت مو یا کلینیک زیبایی خود را در کشور ایران تاسیس کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این گزینه برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید. درآمد دلاری بازدید ویدیو در یوتیوب، برای کلینیک‌های خارجی چندان مقرون به صرفه نیست.

ولی با توجه به افزایش قیمت دلار، برای پزشکان ایرانی کاملاً مناسب است. البته ساخت اکانت یوتیوب و کسب درآمد از طریق آن، برای مردم ساکن کشور ایران کمی مشکل است. طی چند سال اخیر برخی از تحریم‌ها باعث شده است تا کاربران ایرانی نتوانند به راحتی حساب یوتیوب بسازند. با این حال، روش‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد. برای کسب درامد ویدیو مارکتینگ از طریق یوتیوب ابتدا باید حساب Google AdSense بسازید.

  • روش ساخت Google AdSense

متاسفانه کاربران و پزشکان ایرانی نمی‌توانند از روش خاصی برای ساخت این نوع حساب استفاده کنند. زیرا در حالت عادی، ساخت این حساب برای مردم کشور ایران امکان‌پذیر نیست. بنابراین، مالکین کلینیک‌های کاشت مو در کشور ایران باید از یکی از دوستان و آشنایان خود برای ساخت حساب کمک بگیرند. 

سعی کنید شخصی مطمئن را برای انجام این کار انتخاب کنید. زیرا برخی از افراد می‌توانند درآمدی که از یوتیوب ارسال می‌شود را نزد خود نگه داشته و برای شما نفرستند. برای باز کردن حساب گوگل ادسنس، شخص معتمد شما باید ابتدا یک حساب بانکی در کشور خارجی باز کند. همچنین آدرس شخص مورد نظر باید هنگام باز کردن حساب وارد شود. آدرس و حساب بانکی باید هر دو خارجی باشند.

  • نحوه درآمد دلاری از ویدیو یوتیوب

زمانی که ویدیو کلینیک کاشت مو در یوتیوب بارگذاری می‌شود، باید به تعداد بازدید کافی برسد تا از طرف یوتیوب برای حساب شما پول ارسال شود. مقدار پولی که به ازای هر هزار بازدید ویدیو در یوتیوب به اکانت افراد واریز می‌شود، برابر با یک الی سه دلار است.

معمولاً هر ویدیو در یوتیوب ممکن است همراه با دو الی سه تبلیغ برای کاربران پخش شود. یوتیوب به ازای هر تبلیغ، مقداری پول به حساب شما واریز خواهد کرد. بنابراین یک کلینیک کاشت مو می‌تواند به جای بازدیدها و تبلیغات هر ویدیو درآمد دلاری داشته باشد. از عوامل موثر بر افزایش درآمد از یوتیوب، کیفیت تبلیغات و مدت زمان ویدیو است.

۲.بارگذاری در سایت خارجی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو، بارگذاری ویدیو در سایت‌های خارجی است. برای انجام این کار، پزشکان می‌توانند ابتدا یک سایت به زبان انگلیسی راه اندازی کنند. تمامی مقالات و وبلاگ‌های این سایت باید به زبان انگلیسی بوده و متناسب با کشورهای انگلیسی زبان طراحی شده باشند. در ادامه ویدیوهای مربوط به فرایند کاشت مو یا ویدیو مشاوره، باید ترجمه یا دوبله شود. این ویدیوها در سایت مورد نظر که به صورت اختصاصی برای پزشک متخصص طراحی شده است، بارگذاری خواهد شد.

اگر تمامی نکات سئو به طور کامل رعایت شود، وبسایت مورد نظر می‌تواند با سایر سایت‌های خارجی رقابت کرده و بازدید بالایی توسط افراد خارجی داشته باشد. زمانی که مردم سایر کشورها با کیفیت و عملکرد مناسب کلینیک کاشت موی شما آشنا شوند، می‌توانند برای انجام کاشت مو به کشور ایران مراجعه کرده و هزینه کاشت مو را به صورت دلاری پرداخت کنند.

بنابراین، بارگذاری ویدیو در سایت‌های خارجی یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو است. جز این دو روش، روش دیگری وجود ندارد که به صورت مستقیم به کسب درآمد دلاری کلینیک‌های کاشت مو کمک کند.

بارگذاری در سایت خارجی کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل درباره ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو صحبت شد. همانطور که گفته شد، ویدیو مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات  کلینیک کاشت مو است.  با کمک ویدیو مارکتینگ، می‌توان عملکرد پرسنل و تجهیزات پیشرفته داخلی کلینیک را به مخاطبین نشان داد و از این طریق مشتریان بیشتری جذب کرد.

روش‌های مختلفی برای کسب درآمد دلاری با کمک ویدیو مارکتینگ وجود دارد. پزشک می‌تواند ویدیوهای مربوط به مشاوره یا آموزش نحوه انجام کاشت مو را در یوتیوب بارگذاری کرده و درآمد قابل توجهی به ازای بازدیدهای ویدیو داشته باشد. همچنین می‌توان ویدیو را در یک سایت خارجی بارگذاری کرد. با کمک بارگذاری ویدیو در سایت‌های خارجی، مردم سایر کشورها نیز برای انجام کاشت مو به کلینیک شما مراجعه خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button