۱۲ روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو

آیا به تازگی به فکر رونق کلینیک کاشت ابرویتان هستید؟ اگر هستید، باید از این واقعیت آگاه باشید که در این صنعت تنها نیستید. هدف اصلی یک صاحب کسب و کار این است که روش های مختلف بازاریابی را امتحان کند، که مناسب نوع کلینیک شما باشد. بسیاری از مشاغل در صنعت زیبایی و درمانی تحت فشار ماندن در صدر و دستیابی به موفقیتی بیش از حد ​​گرفتار می شوند.

از سال ۲۰۰۰، استفاده از روش های زیبایی توسط نسل مسن و جوان ۲۰۰٪ افزایش یافته است که آمار قابل توجهی است. چه صاحب کلینیک کاشت ابرو باشید که به دنبال جذب مشتری برای زیبایی با بودجه کمتری است، یا یک جراح پلاستیک که درمان های غیرتهاجمی را برای هدف قرار دادن بازار بزرگتر ارائه می دهد یا یک متخصص پوست که روش های زیبایی را در عمل پزشکی گنجانده است، باید به نحوی خود را در این صنعت پر از رقیب به مشتریان بیشتری معرفی کنید.

برای تسلط بر صنعت کلینیک های زیبایی، صاحبان اینگونه مشاغل باید بر جذب مشتری از طریق بازاریابی مبتنی بر محصول و خدمات تمرکز کنند تا وفاداری در مشتری ایجاد شود، به طوری که یک رابطه طولانی مدت برقرار شود. خدمات بازاریابی دیجیتال برای کلینیک ‌های زیبایی که از طریق وب‌سایت ‌های تعاملی، کمپین ‌های ایمیلی، ویدیوها یا تصاویر خلاقانه و شبکه ‌های اجتماعی انجام می ‌شوند، برای پیش‌رو ماندن مهم هستند، اما به هیچ عنوان کافی نیستند. برای رسیدن به این هدف، ما با معرفی ۱۲ روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو، به شما کمک می کنیم تا کلینیک زیبایی خود را به طور موثر رونق ببخشید.

در این مقاله با مطالب زیر آشنا خواهیم شد :

بازاریابی کلینیک کاشت ابرو و روش های انجام آن

تقریباً ۲ تا ۳ دهه پیش، مردم تنها پس از رسیدن به پنجاه و شصت سالگی شروع به شکایت از ریزش مو و ابروی خود کردند. در حال حاضر سن در جامعه امروزی فقط یک عدد است و پیر یا جوان، فرقی نمی کند و حتی کسانی که در اواخر دهه ۲۰، اوایل ۳۰ یا ۴۰ سالگی خود هستند از ریزش ابرو یا ریزش موی قابل توجه شکایت دارند. عوامل زیادی وجود دارند که می توانند باعث ریزش مو شوند، اما استرس، تنش، آلودگی و ژنتیک برخی از شایع ترین علل هستند.
با گذشت زمان، درمان کاشت ابرو به یک راه حل محبوب برای مردم تبدیل شده است تا عزت نفس و اعتماد به نفس خود را بازیابند. استراتژی های بازاریابی کلینیک تخصصی کاشت ابرو نیز باید به سمتی باشد که به آنها کمک کند در مدت زمان کوتاهی با کمترین تلاش به مخاطبان هدف خود برسند. شما باید کسب و کار خود را با استفاده از پلتفرم های دیجیتال بازاریابی کنید تا بر حیاتی ترین جنبه های درمان خود تأکید کنید. وادار کردن مردم به بازدید از وب سایت شما و اجرای استراتژی های بازاریابی یکی از مهم ترین عناصر یک برنامه بازاریابی دیجیتال است. در ادامه با بهترین روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو آشنا می شویم:

جذب مشتری از طریق بازاریابی

۱. بهترین چیزی را که دارید بازاریابی کنید

احتمالاً پول زیادی را صرف خرید بهترین تجهیزات پزشکی برای خدمات خود کرده اید. همچنین هزاران درمان شگفت انگیز مراقبت از مو و ابرو در وب سایت شما وجود دارد، و شما دائماً استعداد خود را در اجرای هر یک از این درمان ها به اشتراک می گذارید اما فراموش نکنید بازاریابی همه اینها در یک حرکت می تواند برای مشتریان گیج کننده باشد.

تبلیغ همه محصولات و خدمات شما کار سختی نیست، اما بهتر است بهترین خدماتی را که می توانید ارائه دهید بازاریابی کنید. به زبان ساده، کمتر، بیشتر است! فقط یک قدم به عقب برگردید و از دید شخص ثالث به کلینیک زیبایی خود نگاه کنید. آیا نوع خاصی از درمان منحصر به فرد برای مشتری ارائه می دهید؟ آیا خدمات یا محصولی را ارائه می دهید که بهتر از رقیب شما باشد؟ آیا شما یا افرادی که استخدام می کنید در یک مطب خاص گواهینامه دارند؟ توجه کنید که نوع خدماتی که ارائه می‌دهید و کلینیک شما بیشتر به آن در صنعت معروف است، مشتریان بیشتری ایجاد می‌کند.

مقاله ۱۵ نکته طلایی فن بیان در حوزه پزشکی را از دست ندهید.

۲. خارج از چارچوب فکر کنید

اگر خدمات مشابهی را مانند سایر رقبایتان تبلیغ کرده باشید، کسب و کار شما از رقبایتان پیشی نخواهد گرفت. به عنوان مثال، لیزر موهای زائد در حال حاضر رایج است و همچنان یکی از درمان های محبوب است و همه کلینیک‌ها، از مراکز مراقبت از پوست گرفته تا سالن‌های زیبایی محلی آن را تبلیغ می‌کند. دقیقاً به همین دلیل است که نباید آن را تبلیغ کنید!

بنابراین، خارج از چارچوب فکر کنید و تنها چیزی را انتخاب کنید که کسب و کار شما در آن تخصص دارد. اطلاعات جمعیت شناسی بیماران شما یک ایده اولیه از آنچه در درمان های زیبایی به آن نیاز دارند به شما می دهد. برای مثال اگر بیشتر بیماران شما افرادی در ۴۰ یا ۵۰ سالگی هستند، می توانید درمان های پوستی را برای جوان سازی و ظاهری جوان تبلیغ کنید.

استراتژی های بازاریابی

۳. روابط و اعتماد را توسعه دهید

کسب‌وکارها می‌توانند مشتریان جدیدی را بر اساس شهرتشان جذب کنند، مانند توصیه دوستان یا بررسی گوگل اما حفظ بیمار قدیمی ناشی از ایجاد روابطی است که بر پایه اعتماد بنا شده اند. فراموش نکنید که اهمیت ایجاد اعتماد در بخش مراقبت های بهداشتی حیاتی است زیرا همیشه عنصر خطر و عدم اطمینان در بیمار وجود دارد.

چگونه یک کسب و کار سطح مناسبی از اعتماد را با مشتری ایجاد می کند تا وفاداری خود را حفظ کند، به خصوص با یک فرد جدید؟ یکی از چیزهایی که ثابت شده است که موثر است وبلاگ نویسی است. این روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو به شما اجازه می دهد تا نام تجاری شما در یک دنیای وسیع شنیده شود. شما می توانید مستقیماً با مشتریان خود صحبت کنید و همچنین با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد محصولات و خدمات خود، بازاریابی هدفمند را تمرین کنید.

۴. یک برنامه بازاریابی سالانه ایجاد کنید

روندهای زیبایی شناختی و خواسته های بیماران شما می توانند به سرعت تغییر کنند، بنابراین مهم است که برنامه بازاریابی خود را به طور منظم مرور و اصلاح کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برنامه بازاریابی خود را سالانه ارزیابی کنید تا ببینید چه چیزی موثر بوده است تا بتوانید بر اساس آن تغییراتی در استراتژی خود ایجاد کنید. می‌توانید برای ارزیابی نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات خود، تجزیه و تحلیل SWOT انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که برنامه بازاریابی شما با اهداف کلینیک کاشت ابرو شما هماهنگ است.

۵. از مشتریان وفادار خود نظر بخواهید

هرگز پتانسیل بازاریابی کم ارزشی را که قبلاً با مشتریان خود در کسب و کار خود ایجاد کرده اید نادیده نگیرید. از آنجایی که مردم به نظرهای مشتریان قبلی از کسب‌وکارها اهمیت می‌دهند، به‌ویژه وقتی صحبت از خدمات شخصی مانند زیبایی می‌شود؛ نوشتن نظرات بیماران قبلی و تجربه آن ها می تواند یکی از موثرترین روش های بازاریابی کلینیک کاشت ابرو باشد.

بازاریابی با بهترین خدمات

۶. ارزش ذاتی بازاریابی محتوا را نادیده نگیرید

هرگز قدرت محتوای خوب نوشتاری و آموزنده یا همان تبلیغات متنی را نادیده نگیرید. اگر در حال حاضر وبلاگ ندارید، به سرعت آن را ایجاد کنید. هنگامی که به طور مرتب محتوای ارزشمندی را در مورد موضوعات مرتبط با کلینیک کاشت ابرو خود پست می کنید، کسب و کار زیبایی خود را به عنوان یک منبع آموزشی ارتقا می بخشید. برخی از ایده‌های محتوا می‌تواند شامل پست‌های وبلاگی باشد که به سؤالات رایج در مورد درمان‌ها یا نگرانی‌های زیبایی (مثلاً ریزش ابرو یا کم پشتی) پاسخ می‌دهد یا نتایج قانع‌کننده‌ای از درمان‌ها را با عکس‌های قبل و بعد نشان می‌دهد.

یک امتیاز اضافی از ایجاد محتوای بهینه این است که گوگل محتوای شما را در نتایج جستجو، در رتبه بالاتری نمایش می دهد، به این معنی که شما در معرض دید مشتریان بالقوه جدید قرار خواهید گرفت.

۷. ایجاد کمپین های ایمیلی را فراموش نکنید

کمپین های ایمیلی برای تبلیغ کسب و کار و همچنین محتوای شما می توانند بسیار مفید باشند. وقتی صحبت از محتوای ارزشمند به میان می آید، می توانید یک کمپین ایمیلی ایجاد کنید تا ترافیک را به وب سایت خود بازگردانید که در نهایت سئوی سایت شما را بهبود می بخشد. در کمپین ایمیلی، شما همچنین می توانید لینک و پیوندی داشته باشید تا خوانندگان بتوانند وقت ملاقات با پزشک را فورا رزرو کنند.

از سوی دیگر از کمپین ‌های ایمیلی نیز می ‌توان برای آگاه ساختن مشتریان شما از خدمات جدید یا پیشنهادات شگفت انگیز مثل تخفیف های فصلی یا هدایای مناسبتی و غیره که ممکن است کلینیک کاشت ابرو شما در آینده ارائه دهد، استفاده کرد. مطمئن شوید که آمار کمپین ‌های ایمیلی خود را مرور می ‌کنید تا بدانید چه چیزی توجه مشتریان شما را جلب می‌ کند ؛ به این ترتیب در صورت لزوم می ‌توانید رویکرد خود را نسبت به روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو تغییر دهید.

بازاریابی دیجیتال

۸. طراحی سایت جذاب برای کلینیک کاشت ابرو

این اولین و مهمترین قدم برای دیجیتالی کردن کلینیک کاشت مو شماست. دنیای آنلاین به یک وب سایت برای تجارت کاشت ابرو نیاز دارد. بدون وب سایت، یک کلینیک زیبایی نمی تواند فرصت های آنلاین را برای جذب بیماران بیشتر استفاده کند. شما همچنین می توانید کسب و کار خود را از طریق دیگر پلتفرم های بازاریابی دیجیتال رشد دهید. با این حال، وب سایت شما نسبت به هر کانال تبلیغات دیجیتال دیگری، قدرت بیشتری برای دستیابی به مخاطبان هدف شما دارد.

برای بیماران آنلاینی که به دنبال کلینیک شما هستند، وب سایت شما مانند آدرس مجازی کلینیک شما است. اگرچه می توانید در هر نقطه از اینترنت مانند سایت های شبکه های اجتماعی، سایت های معرفی کلینیک های زیبایی و پزشکی یا یوتیوب تبلیغ کنید، اما وب سایت شما مرکز اصلی بازاریابی شما خواهد بود. هر زمان که شخصی روی یک تبلیغ در هر نقطه از اینترنت کلیک کند، به وب سایت شما می رسد.

علاوه بر آن بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند با تماشای ویدیوی بیماران قبلی در مورد کلینیک شما و خدماتتان، عملکرد، رفتار، پزشکان و هزینه کاشت ابرو اطلاعات بیشتری کسب کنند.

۹. مطمئن شوید که شبکه های اجتماعی بخشی از استراتژی بازاریابی شما هستند

وقتی نوبت به انتخاب روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو شما می رسد، داشتن شبکه های اجتماعی ضروری است. اینستاگرام، فیس‌بوک و در حال حاضر حتی تیک تاک به پلتفرم‌ هایی تبدیل شده‌اند که نمی‌ توانید در آنها پروفایل ‌های تجاری نداشته باشید! این کانال ‌های اجتماعی مکان ‌هایی هستند که مشتریان شما می ‌توانند نظرات خود را درباره کسب و کارتان اضافه کنند، جایی که می ‌توانید تصاویر قبل و بعد خدماتتان را به اشتراک بگذارید، محتوای وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و با مشتریان خود ارتباطی صمیمانه و نزدیک بگیرید.

۱۰. ترافیک سایت را با خدمات سئو افزایش دهید

با بهینه سازی موتور جستجو می توان کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت کلینیک کاشت ابرو شما را افزایش داد. سئو نقش مهمی در وب سایت های کاشت ابرو دارد و یک متخصص سئو خوب می داند که برای سئو خوب چه چیزی لازم است.

ممکن است افراد زیادی وجود داشته باشند که به شما مانند بهترین جراح کاشت ابرو نگاه کنند. با این حال، بدون حضور آنلاین، تعداد کمی از افراد از وجود شما مطلع خواهند شد. شما می توانید وب سایت خود را در صفحه اول گوگل رتبه بندی کنید، جایی که بیماران بالقوه شما به دنبال درمان و خدمات شما هستند. به عنوان نوعی از روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو، سئو یک فرآیند طولانی است بنابراین دلسرد نشوید و با قدرت ادامه دهید.

۱۱. بازاریابی ویدئویی و آموزش

ما در عصر یوتیوب و ویدئو آموزشی زندگی می کنیم. اگر کانال کلینیک شما در YouTube نباشد، یک کانال بازاریابی آنلاین مهم را از دست می دهید. خواندن متون طولانی در وبلاگ یا وب سایت شما چندان کاربرپسند نیست زیرا حالا همه می خواهند همه چیز را تماشا کنند!

از نظر ترافیک موتورهای جستجو، یوتیوب در رتبه دوم پس از گوگل قرار دارد. با داشتن یک کانال یوتیوب، آگاهی از برند کلینیک کاشت ابرو خود را افزایش می دهید و به بیماران بالقوه خود اطلاعاتی در مورد کاشت ابرو ارائه می‌دهید.

برنامه بازاریابی سالیانه

۱۲. استفاده از PPC یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغاتی هستند که در آن ناشر آگهی هر بار که کاربر روی تبلیغ شما در موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی کلیک می کند، مبلغی را دریافت می کند. استفاده از این روش یکی از روش های پرکاربرد و نتیجه گرا در بین روش های بازاریابی کلینیک کاشت ابرو است. لازم به ذکر است که Google Ads یک ابزار بسیار مفید است که بازدهی بهتری را برای یک کسب و کار به همراه دارد.

در آخر

اگر در صنعت کلینیک زیبایی و به خصوص کلینیک کاشت ابرو هستید، باید در هر مرحله از کسب و کار خود بیماران جدید را جذب کنید. برای این منظور باید قبل از تصمیم‌گیری در انتخاب روش بازاریابی کلینیک کاشت ابرو، استراتژی‌های دقیقی داشته باشید. به همین دلیل است که شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی دارید که به شما کمک کند توجه بیماران را جلب کنید. اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید می توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button