پرسودترین خدمات کلینیک زیبایی در امارات چیست؟

خدمات و درمان های زیبایی معجزه ای برای خانم ها و آقایانی است که از ظاهر خود ناراضی هستند و همین امر هم باعث شده تا کلینیک های زیبایی در سراسر دنیا جزو مشاغل پر سود باشند. زیبایی درمانی با ایجاد حس جدیدی در فرد، که منجر به ابراز مثبت اعتماد به نفس می شود، درخشندگی درونی و بیرونی درخشانی را برای شما به ارمغان می آورد که تأثیر قدرتمندی بر ظاهر شما دارد.

یک کلینیک زیبایی موفق از درمان ‌های پوست و بدن بسیار نوآورانه استفاده کرده و زیبایی‌شناسی پزشکی را با تکنیک ‌ها و روش‌ های جدید و پیشرفته ترکیب می ‌کند و از پزشکان، درمانگران پوست و آزمایشگاه‌ های آرایشی بین‌المللی پیشرو کمک می گیرد تا جوابگوی نیاز بیماران خود باشد.

بنابراین بد نیست بدانید اگر به دنبال تاسیس و راه اندازی یک کلینیک زیبایی آن هم در امارات متحده عربی که اکنون قطب کلینیک های جراحی زیبایی شده، هستید؛ باید با در نظر گرفتن یک رویکرد چند وجهی برای کمک به روند بهبودی و جوان‌سازی، ترکیبی از روش ‌های پیشرفته زیبایی ‌شناسی پزشکی بین‌المللی، جراحی زیبایی با درمان ‌های استثنایی سلامتی داشته باشید و مهم تر از همه از خدمات کلینیک زیبایی در امارات که بیشتر از همه محبوب هستند آگاه باشید تا بتوانید به عنوان یک مرکز مراقبت های بهداشتی زیبایی پیشرو برای پزشکی زیبایی و ترمیم کننده نام خود را در بازار تثبیت کنید. بنابراین لازم دیدیم تا در این مطلب خدمات پرسود کلینیک زیبایی در امارات را بیشتر بشناسیم، پس اگر شما هم به فکر کار در امارات و راه اندازی یک کلینیک زیبایی در این کشور هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در این مقاله با مطالب زیر آشنا می شویم:

راه اندازی کسب و کار پرسود در امارات

انواع خدمات پرسود کلینیک زیبایی در امارات

اگر به دنبال راه اندازی یک کلینیک زیبایی در امارات هستید، باید خود را برای رقابتی بزرگ آماده کنید. کلینیک های زیبایی در این کشور تبدیل به کسب و کار بسیار بزرگی شده اند، به خصوص در سال های اخیر. دلیل اصلی محبوبیت آنها این است که مردم در واقع می توانند ظاهر خود را در این کلینیک های زیبایی بهبود بخشند و شبیه به بهترین نسخه خود باشند. در واقع می توان گفت خوب به نظر رسیدن می تواند به شما امتیاز بزرگی بدهد و چه کسی است که از این امتیاز غافل شود؟!

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ممکن است فرد بخواهد به یک کلینیک زیبایی مراجعه کند. با این حال، یک تصور غلط رایج وجود دارد که خدمات و سرویس کلینیک زیبایی فقط برای عمل های زیبایی خوب است. اما بر خلاف این تصور اشتباه، واقعیت این است که چندین درمان دیگر نیز وجود دارد که در این کلینیک ها انجام می شود و برخی از این درمان ها برای سلامت بیمار هستند و جنبه شفا بخشی دارند. با این حال، در یک کلینیک زیبایی می ‌توانید انتظار درمان ‌های متنوعی را با هدف اصلاح آسیب‌ های پوستی و همچنین کانتور کردن بدن و درمان ‌های مو داشته باشید.

اما جدای از خدمات کلی که در کلینیک های زیبایی ارائه می شود، برخی از این درومان ها و خدمات هستند که نسبت به سایر خدمات، پر سود هستند. بنابراین برای کسی که قصد راه اندازی کسب و کار و تاسیس کلینیک زیبایی در امارات دارد و می خواهد در این بازار شلوغ، برای خودش جایگاهی بدست آورد؛ بد نیست بداند که برخی از خدمات کلینیک زیبایی در امارات از سایر خدمات محبوب تر و البته پر سود تر هستند که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم:

۱. جوانسازی پوست

اولین نوع خدمات پر سودی که اکثر کلینیک های زیبایی در دبی ارائه می دهند، درمان های مربوط به جوانسازی پوست است. جوانسازی پوست یک درمان پوستی است که از پالس های شدید نور برای مقابله با اثرات پیری پوست استفاده می کند. در نتیجه این درمان می تواند به خلاص شدن از شر چین و چروک، لکه های تیره روی پوست، جای زخم و رنگدانه های صورت کمک کند. در این روش درمانی از نور شدید برای زخم اندکی پوست استفاده می شود و به نوبه خود باعث می شود پوست خود را ترمیم کرده و سلول های جدیدی ایجاد کند؛ بنابراین می توان به طور خلاصه گفت که به پوست اجازه می دهد تا خود را جوان کند.

جوان سازی پوست در امارات

در این روش لایه برداری شیمیایی برای تسریع روند بهبود و تشویق رشد سلول های جدید انجام می شود و میکرودرم ابریژن جوانسازی مکانیکی را از طریق میکرونیدلینگ در لایه بیرونی پوست ترویج می کند.

دیود های ساطع کننده نور یا همان LED برای ایجاد طیف باریکی از نور استفاده می شود و در نهایت به خلاص شدن از شر باکتری های عامل آکنه کمک می کنند.

۲. پیکر تراشی

یکی دیگر از خدمات پرسود کلینیک زیبایی در امارات عمل های پیکر تراشی است؛ هرچند این نوع عمل های زیبایی در ایران و سراسر دنیا هم محبوب و البته کمی گران است! این یک روش نوآورانه و غیر تهاجمی کانتورینگ بدن است که دیدگاه افراد نسبت به معیار های زیبایی را کاملاً تغییر داده است.

اگر قسمت هایی از اندامتان هست که آن ها را دوست ندارید، مانند افتادگی شکم یا بازوهای شل، پیکر تراشی برای شما مناسب است. این عمل زیبایی می تواند به اصلاح ظاهر بدن کمک کند و ظاهری شیک به شما بدهد.

یکی از روش های پیکر تراشی که عمل جراحی هم محسوب نمی شود، کول اسکالپتینگ است. در این روش درمانی که یکی از خدمات پرسود کلینیک های زیبایی در امارات محسوب می شود؛ سلول های چربی در معرض دمای انجماد قرار می گیرند که به نوبه خود سلول های چربی زیر پوست را منجمد می کند. سلول های چربی در نتیجه متبلور می شوند و در نهایت توسط مکانیسم طبیعی بدن از بین می روند. این نوع درمان برای مناطقی که مستعد تجمع چربی های سرسخت در برخی از نقاط بدن هستند، به خوبی کار می کند؛ یعنی چیزی که با یک رژیم غذایی ساده و ورزش قابل مقابله نیست! برخی از این نقاط شامل موارد زیر می شود:

  • چربی چانه و گردن
  • چربی بازو و زیر بازو
  • چربی پشت
  • چربی در پهلوها و شکم که معمولاً به عنوان رویه مافین شناخته می شود
  • چربی روی ران و باسن

کول اسکالپتینگ ایمن ترین روش برای هدف قرار دادن چربی بدن و حفظ آن با حذف برای همیشه است. در مقایسه با لیپوساکشن و هر روش تهاجمی دیگری کمی گران تر اما جایگزین ایمن تری است. بعلاوه زمان بهبودی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی، بسیار کمتر است و افراد می توانند پس از یک دوره زمانی محدود به کار خود بازگردند. اما مزیت اصلی این تکنیک برای کسانی که در کلینیک زیبایی در امارات کار می کنند، پر سود بودن آن است.

۳. تزریق ژل، فیلر ها و بوتاکس

تزریق ژل، فیلر و بوتاکس برای جوانسازی و از بین بردن عیوب پوستی استفاده می شوند و به همین دلیل هم از دیرباز محبوبیت زیادی داشتند و بنابراین جزو خدمات کلینیک زیبایی در امارات که پر سود هستند، محسوب می شوند. فیلر و بوتاکس معمولاً در زیر سطح پوست تزریق می شوند و در حالی که روش تجویز ممکن است یکسان باشد، این دو درمان کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. بوتاکس پروتئینی است که از باکتری ها به دست می آید و هنگامی که مقادیر کمی از بوتاکس به عضلات تزریق می شود، باعث سفتی اطراف عضلات و در نهایت پوست می شود.

از طرف دیگر فیلر ها موادی هستند که به نواحی تزریق حجم می دهند. این ها را می توان به پوست تزریق کرد تا چین و چروک ها از بین بروند. از سوی دیگر بزرگ کردن لب و حجیم کردن گونه با کمک پرکننده های پوستی انجام می شود. فیلر از اسید هیدرولیک ساخته شده است و این ماده به طور طبیعی در بدن انسان نیز وجود دارد و بنابراین هیچ خطر عمده ای برای آلرژی یا واکنش غیر عادی پوست ندارد.

در حالی که ممکن است بیماران پس از بوتاکس کبودی خفیفی را تجربه کنند، اما عمر آن کوتاه است. فیلرهای پوستی حداقل عوارض جانبی دارند و بیماران می توانند در کوتاه ترین زمان به روال معمول خود بازگردند و همین موارد باعث می شود که این نوع خدمات زیبایی در کلینیک های امارات محبوبیت زیادی داشته باشند و بدین ترتیب سود زیادی برای پزشکان و کارکنان کلینیک زیبایی در امارات داشته باشند.

مقاله ۱۵ نکته طلایی فن بیان در حوزه پزشکی را از دست ندهید.

۴. درمان های بازسازی سلولی

این درمان ‌ها از لایه‌برداری برای کمک به از بین بردن لایه بالایی پوست استفاده می‌ کنند و به نوبه خود لایه جدیدی از سلول ‌های پوست را نشان می ‌دهند که سالم ‌تر است. در نتیجه با این نوع درمان پوست جوان به نظر می رسد و با سلامتی می درخشد. هنگامی که فردی برای میکرودرم ابریژن مراجعه می کند ابتدا لایه برداری می شود و سلول های پوست کنده شده و ناخالصی های موجود در سطح ساکشن می شوند. این عمل باعث تولید کلاژن می شود که برای داشتن ظاهری جوان به پوست ضروری است.

با این حال، افرادی که از برخی بیماری‌های پوستی مانند اگزما یا روزاسه رنج می‌برند، نباید میکرودرم ابریژن را انجام دهند زیرا ممکن است در واقع مشکل آنها را تشدید کند. در عوض آنها باید اکسیژن یا هیدرای ملایم‌تری را برای پوست ‌های مستعد آکنه انتخاب کنند.

یکی دیگر از درمان های بازسازی سلولی از طریق لایه برداری شیمیایی انجام می شود. این یک درمان موثر برای افرادی است که از آکنه، جای زخم و آسیب رنج می برند.

لایه برداری شیمیایی از اشکال ایمن اسید مانند اسید گلیکولیک یا اسید لاکتیک برای از بین بردن پوست مرده روی سطح استفاده می کند. پس از درمان، بیماران متوجه می شوند که جای زخم هایشان بسیار کمتر دیده می شود. این نوع درمان هزینه بالایی دارد و انتخاب آن به عنوان یکی از خدماتی که قرار است شما در کلینیک زیباییتان در امارات ارائه دهید، می تواند شما را به سود بی نظیری برساند.

خدمات پر سود زیبایی پوست در امارات

۵. عمل لیفت صورت

آخرین سرویسی که اکثر کلینیک های زیبایی آن را به مشتریان خود ارائه می دهند و جزو خدمات کلینیک زیبایی در امارات آن هم از نوع پر سودش است، عمل لیفت است. در این نوع درمان زیبایی بخیه های موقتی در پوست ایجاد می شود تا به سفت شدن آن کمک کند. این به جلوگیری از شل شدن عضلات صورت کمک می کند و در طول این فرآیند، پوست به دلیل بخیه سوراخ می شود. در نتیجه می تواند به تولید کلاژن کمک کند.

یکی از انواع لیفت صورت، لیفت صورت با نخ است که این نخ ها از همان مواد نخ هایی ساخته می شوند که برای بخیه زدن بعد از عمل جراحی استفاده می شوند. اگرچه نسبت به روش های ذکر شده تهاجمی تر است، اما به زمان بهبودی بسیار کمی نیاز دارد. بیماران می توانند در عرض دو یا سه روز به روال عادی خود بازگردند. تمام این مراحل ذکر شده در بالا با استفاده از آخرین ماشین آلات تکنولوژیکی انجام می شود و بنابراین برای بیمار ممکن است کمی گران و هزینه بر باشد و از طرف دیگر برای صاحبان کلینیک زیبایی سودآور!

در آخر

آیا به دنبال راه اندازی بهترین کلینیک زیبایی در امارات هستید؟ اگر بله پس شما در جای درستی هستید. زیرا برای ساخت یک کلینیک زیبایی موفق و توانایی رقابت در بازار این کشور، باید با خدمات کلینیک زیبایی در امارات که سودآور هستند و اکثر رقبایتان آن ها را ارائه می دهند؛ آشنا باشید. به طور کلی خدماتی که در این نوع کلینیک ها ارائه می شود شامل خدمات زیبایی و خدمات درمانی می شوند، از روش های درمانی غیر جراحی گرفته مثل تزریق ژل، فیلر و بوتاکس تا روش درمانی جراحی مثل عمل های سنگین پیکر تراشی و غیره.

شاید برای شروع تاسیس و راه اندازی کلینیک زیبایی در امارات بخواهید تمام خدمات را ارائه کنید اما توصیه ما به شما این است که در خدمات پرسود کلینیک زیبایی در امارات، متخصص باشید و تمرکزتان را روی آن ها بگذارید تا بتوانید نام خود را اینگونه سر زبان ها بیاندازید و وارد عرصه رقابت شوید. در این مطلب ما ۵ نوع از خدمات پرسود در کلینیک های زیبایی را برایتان آوردیم، اگر شما هم تجربه ای در زمینه تاسیس کلینیک زیبایی دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button