سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی
نویسنده :پژمان رضوی / مسعود یگانه
انتشارات :میدانچی ۱۳۹۸
گوشه ای از کتاب سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی :
جذب و نگهداشت دو چالش اصلی در مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی است .فارغ از عوامل پزشکی و مسائل پیرامون آن (مانند تخصص ،تجهیزات،هزینه های درمان،بیمه و …) امروزه باتغییر عوامل محیطی و به طور خاص تاثیر دنیای دیجیتال بر سطح ارتباطات میان مردم ،جذب و نگهداشت بیمار به مساله ای مهم و قابل تامل تبدیل شده است .شما در این کتاب با دانش و ابزارهای نوین بازاریابی وتبلیغات خدمات پزشکی و دندانپزشکی آشنا خواهید شد که در سطح کلینیک ها و مراکز درمانی دنیا در حال استفاده می باشند و البته در ایران نیز در دسترس هستند .
جهت دریافت کتاب لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۸۸۳ تماس حاصل نمایید.
[insert page=’%d8%a8%d9%86%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa’ display=’content’]
[insert page=’%d8%a8%d9%86%d8%b1-%d9%88%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%b1′ display=’content’]
[insert page=’%d8%a8%d9%86%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87′ display=’content’]