Relation Chain Model

مقدمه کتاب:

قصد نگارش یک مقدمه طولانی را نداریم !! و می خواهیم کاملا عملگرا و در قالب یک محتوای آموزشی منسجم و هدفمند و البته براساس روشی که در صفحه بعدی آن را به تفصیل توضیح خواهیم داد، مراکز درمانی ( در سطوح مختلف ) را نسبت به دانشی نوین در حوزه مدیکال مارکتینگ که در سطح دنیا و برپایه استانداردهای تعریف شده در حال استفاده می باشد آگاه نموده و براساس شرایط بومی کشور ایران این مفاهیم را به زبانی ساده قابل استفاده نماییم.

یکی از معضلاتی که متاسفانه در بسیاری از جلسات مشاوره با آن روبرو هستیم، اجرای مجموعه فعالیت هایی بدون هدف در حوزه اطلاع رسانی و معرفی خدمات و مراکز درمانی است که در هر مرتبه تکرار اجرای آنهای آنها توسط مرکز درمانی ، یک تجربه ناخوشایند دیگر را برای آنها خلق می کند.

ما به تجربه به این باور رسیده ایم که مساله اصلی، عدم درک این موضوع است که اساسا هر صنعت و یا هر حوزه ای دارای چارچوب ها و قواعدی است که نمی توان با پارامترهای حل مساله در یک صنعت، صنعتی دیگر را یاری نمود. به عبارتی برای استفاده از دانش بازاریابی یا تبلیغات در حوزه درمان، بایستی بطور واقعی این حوزه را بشناسیم و مدل هایی استفاده کنیم که با بافت و اقلیم این حوزه تناسب دارد.

خوشحال خواهیم شد، تجربه ها و نقطه نظرات خود را درباره این موضوع با ما به اشتراک بگذارید.

 

این محتوای آموزشی چطور مفید خواهید بود :

گام اول: ابتدا این کتاب را مطالعه کنید (مدت زمان تقریبی مطالعه محتوای فوق: ۴۰ دقیقه)

مطالعه ی کتاب

گام دوم: پادکست مکمل این کتاب را  لطفا گوش دهید، درک بهتر برخی موضوعات با خواندن حاصل نمی شود و باید آنها شنید!! (مدت زمان تقریبی محتوای صوتی: ۲۰ دقیقه )

گام سوم: در نهایت ویدئوی مکمل این کتاب را لطفا مشاهده کنید، چرا که برخی مطالب را نه می توان نوشت و نه می توان در قالب پادکست بیان کرد، بلکه باید با یک ارتباط چشمی آنرا منتقل کنیم !! ( مدت زمان تقریبی مشاهده محتوای ویدئویی : ۱۵ دقیقه )

ویدئوی مکمل کتاب

جهت درخواست کتاب با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۸۸۳ . یا ۰۲۱۸۸۱۹۲۵۷۷  لطفا تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 3 =