سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی

سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی

نویسنده :پژمان رضوی / مسعود یگانه

انتشارات :میدانچی  ۱۳۹۸

 

گوشه ای از کتاب سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی :

جذب و نگهداشت دو چالش اصلی در مراکز درمانی و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی است .فارغ از عوامل پزشکی و مسائل پیرامون آن (مانند تخصص ،تجهیزات،هزینه های درمان،بیمه و …) امروزه باتغییر عوامل محیطی و به طور خاص تاثیر دنیای دیجیتال بر سطح ارتباطات میان مردم ،جذب و نگهداشت بیمار به مساله ای مهم و قابل تامل تبدیل شده است .شما در این کتاب با دانش و ابزارهای نوین بازاریابی وتبلیغات خدمات پزشکی و دندانپزشکی آشنا خواهید شد که در سطح کلینیک ها و مراکز درمانی دنیا در حال استفاده می باشند و البته در ایران نیز در دسترس هستند .

جهت دریافت کتاب لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۸۸۳ تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + هفت =