حداقل هزینه برای راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات

از بین بردن موهای زائد، یکی از معضلات بزرگ اکثر بانوان و برخی از آقایان در تمام جهان است. در کشورهای عربی مثل دبی و امارات، در گذشته موهای زائد به کمک روش‌های قدیمی مثل صمغ عربی یا مو برداشته می‌شدند. ولی امروزه اکثر مردم کشورهای عربی برای از بین بردن موهای زائد به کلینیک‌های لیزر مو مراجعه می‌کنند. بنابراین راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات برای افراد بین المللی نیز درآمد و سود بسیار زیادی به همراه خواهد داشت.

همانطور که می‌دانید، ساکنین کشور امارات اکثراً ثروتمند هستند. همین موضوع باعث می‌شود هزینه برای راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات یا سایر کشورهای عربی کمی بالاتر از کشورهای آسیایی یا کشورهای اروپایی باشد. در مقابل شما می‌توانید هزینه بیشتری برای لیزر موهای زائد از مراجعه‌کنندگان دریافت کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات به طور کامل صحبت کنیم.

فهرست عناوین مقاله

مزایای راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی نوآورانه است که از نور پالس برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. منبع نور فولیکول‌های مو را تحت حرارت و گرما قرار می‌دهد و به این ترتیب ریشه مو را از بین می‌برد. در نتیجه چرخه رشد مو به طور کامل متوقف می‌شود. رایج‌ترین نواحی برای لیزر موهای زائد، صورت، سینه، پاها، بازوها، زیر بغل و خط بیکینی است.

اگرچه در کشورهای عربی تعداد دستگاه‌های لیزر موهای زائد خانگی بسیار زیاد است، اما نتایج حاصل از آن‌ها معمولاً دائمی نیست. علاوه بر این، این دستگاه‌های خانگی ایمنی چندانی ندارند. راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات مزایای خاص خود را دارد که در ادامه برخی از فواید تاسیس این کسب و کار را برای شما بیان می‌کنیم:

مزایای راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات

۱.پرداخت هزینه مناسب در مقابل دریافت خدمات لیزر

در کشور امارات، ثروتمندانی زندگی می‌کنند که می‌توانند به راحتی برای استفاده از خدمات کلینیک‌های زیبایی در امارات امارات و بهداشتی هزینه کنند. یکی از بهترین خدماتی که به شهروندان ثروتمند کشور امارات ارائه می‌شود، لیزر موهای زائد است. اکثر مردم کشور امارات مشکلی با بالا بودن هزینه جلسات لیزر ندارند و اگر مطمئن شوند که شما کار خود را به شکل درست انجام می‌دهید، حاضر هستند هزینه تمامی جلسات لیزر را به طور کامل پرداخت کنند.

مردم کشورهای عربی از جمله کشور امارات، از قدیم الایام، به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت زیادی می‌دادند. به همین دلیل است که امروزه گران‌ترین صمغ‌های عربی از کشور امارات و دبی وارد ایران و خاورمیانه می‌شوند.

۲.حضور افراد زیاد برای دریافت خدمات لیزر

کشور امارات هر ساله میزبان میلیون‌ها نفر گردشگر است که برای بازدید و دریافت خدمات بهداشتی و درمانی وارد این کشور می‌شوند. تعداد افراد خارجی که در کشور امارات اقامت دارند کم نیست. بنابراین شما می‌توانید خدمات کلینیک لیزر را به مردم کشور امارات و سایر کشورهای جهان نیز ارائه دهید و به یک مرکز بین المللی برای لیزر موهای زائد تبدیل شوید.

۳.حساسیت کشور امارات بر خدمات زیبایی و درمانی

کشور امارات حساسیت بسیار زیادی بر کیفیت خدمات کلینیک‌های زیبایی و بهداشتی دارد. بعد از راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد، فضای داخلی کلینیک و عملکرد کارکنان به شکل مداوم توسط دولت و وزارت بهداشت کشور امارات بازرسی خواهد شد.

این پیگیری و حساسیت کشور امارات بر خدمات زیبایی و درمانی باعث می‌شود شما از همان ابتدا بالاترین سطح کیفیت را به مراجعه کنندگان داخلی و خارجی ارائه دهید. در نتیجه میزان رضایت مراجعه کنندگان از کلینیک شما افزایش پیدا کرده و نام کلینیک شما به یک برند معتبر تبدیل خواهد شد.

برای انجام بازاریابی کلینیک زیبایی خود یا جذب مشتری کاشت مو، به مقاله صفر تا صد بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو مراجعه  گنید.

هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات

همانطور که گفته شد، با توجه به بالا بودن درآمد در کشور امارات، هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو نیز تقریباً بالاست. راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات مراحل مختلفی دارد و شما باید برای هر مرحله هزینه‌ای پرداخت کنید. بنابراین اگر یکی از متقاضیان تاسیس کلینیک لیزر مو در کشور امارات هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که از بودجه و سرمایه اولیه خود اطمینان کافی ندارید برای سرمایه گذاری در کشور امارات اقدام نکنید.

کشور امارات بهترین انتخاب برای شروع یک کسب و کار است. با راه اندازی کلینیک زیبایی در امارات، درآمد شما چندین برابر بیشتر از کلینیک‌های زیبایی سایر کشورها خواهد بود. با توجه به کیفیت کلینیک، محل کلینیک و نوع خدماتی که شما در کلینیک لیزر موهای زائد ارائه می‌دهید، هزینه راه اندازی متفاوت خواهد بود.

این هزینه ممکن است بین ۱ میلیارد تومان تا ۱۰ میلیارد تومان با توجه به شرایط شما باشد. البته این یک مقدار کاملا فرضی است. زیرا این شما هستید که با توجه به بودجه خود برای تاسیس کلینیک اقدام می‌کنید.

هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات

مراحل راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد در امارات و هزینه هریک

در ادامه مراحل مختلف راه اندازی کلینیک لیزر موهای زائد را به همراه هزینه‌ها برای شما بیان می‌کنیم:

۱.خرید یا اجاره ملک در امارات

اولین کاری که برای راه اندازی کلینیک لیزر مو در کشور امارات باید انجام دهید، خرید یا اجاره ملک است. اگر از قبل با یک پزشک ساکن کشور امارات همکاری داشته باشید، فرآیند پیدا کردن ملک و سایر مراحل قانونی، سریع‌تر سپری خواهد شد. البته حضور پزشک در کلینیک لیزر مو الزامی نیست. ولی اگر بخواهید خدمات دیگری خدمات مزوتراپی پوست انجام دهید، باید حتما از یک پزشک متخصص با پروانه مطب دعوت به همکاری کنید.

شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یک کلینیک ساده با حداقل دو اتاق برای شروع کار لیزر بخرید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا ملک مورد نظر خود را خریداری کنید. زیرا اجاره ملک ممکن است شما را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کند. به عنوان مثال، با اجاره ملک شما مجبور می‌شوید هر سال در کشور امارات جابجا شوید.

علاوه بر این، هزینه‌های مربوط به اجاره کلینیک یا مراکز درمانی در کشور امارات بالا بوده و هر سال نیز در حال افزایش است. بنابراین خرید ملک بهترین گزینه برای شروع کسب و کار در کشور امارات است. هزینه‌های خرید کلینیک لیزر موهای زائد در کشور امارات متفاوت است. معمولا میانگین هزینه‌ها بین ۲۵۰ هزار درهم تا ۲ میلیون درهم است. برای اجاره نیز باید بین یک تا پنج میلیون درهم هزینه کنید.

۲.آماده سازی فضای داخلی کلینیک

بعد از خرید یا اجاره کلینیک لیزر موهای زائد، باید فضای داخلی کلینیک را برای حضور مراجعه کنندگان و انجام لیزر آماده کنید. البته این کاری نیست که شما بتوانید به تنهایی انجام دهید. برای آماده سازی فضای داخلی کلینیک باید به یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مراجعه کرد. بنابراین تسلط به زبان عربی و انگلیسی در این مرحله به شما کمک خواهد کرد.

این مرحله حتی در کشور ایران نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. تعداد کلینیک‌های زیبایی یا کلینیک‌های لیزر موهای زائد در کشورهای عربی کم نیست. هر کدام از این کلینیک‌ها از طراحی و فضاسازی خاصی برای جلب توجه مراجعه کنندگان استفاده می‌کنند. بنابراین اگر فضای داخلی کلینیک شما سرد و بی روح باشد، مراجعه کنندگان علاقه چندانی برای مراجعه مجدد نخواهند داشت.

طراحی دکوراسیون کلینیک لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند که قدرت رقابت با سایر کلینیک‌ها را داشته باشید. البته برای استفاده از خدمات دکوراسیون داخلی در کشور امارات باید کمی توقع خود را بالا ببرید. همانطور که گفته شد، مردم این کشور بسیار ثروتمند هستند و از بهترین مواد اولیه برای معماری و دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله ۱۰ نکته طلایی برای دکور اتاق پاکسازی پوست پیشنهاد میدهیم.

آماده سازی فضای داخلی کلینیک در امارات

خدمات شرکت‌ های معماری در کشور امارات

خدمات شرکت‌های معماری در کشور امارات شامل موارد زیر هستند:

  • طراحی داخلی کلینیک خصوصی
  • تجسم چندگانه
  • طراحی معماری
  • طراحی مهندسی
  • ساخت و ساز و نوسازی کلینیک
  • طراحی داخلی کلینیک
  • مبلمان و دکوراسیون

هزینه مربوط به طراحی دکوراسیون داخلی کلینیک لیزر موهای زائد، با توجه به نوع شرکت، کیفیت مواد اولیه و متراژ فضای داخلی کلینیک متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک هزینه ثابت برای آماده سازی فضای داخلی کلینیک در نظر گرفت. ممکن است شما مجبور باشید ۴ تا ۵ هزار دلار برای طراحی داخلی کلینیک لیزر موهای زائد هزینه کنید. معمولاً هزینه طراحی داخلی کلینیک به صورت ساعتی پرداخت می‌شود و برای هر ساعت بین ۵۰ تا ۵۰۰ دلار است.

۳.خرید تجهیزات و دستگاه‌ ها

بعد از آماده شدن فضای داخلی کلینیک لیزر موهای زائد، لازم است تجهیزات و دستگاه‌های داخلی کلینیک را خریداری کنید. دستگاه‌های لیزر موهای زائد تنوع زیادی دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود یک دستگاه لیزر با کیفیت خریداری کنید.‌ شما قادر خواهید بود دستگاه لیزر خود را از کشور ایران خریداری کرده و به کشور امارات ببرید یا به صورت مستقیم از مراکز فروش تجهیزات پزشکی در کشور امارات خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اکثر دستگاه‌های لیزر موهای زائد پس از ورود به ایران، به علت تحریم اقتصادی، با قیمت بسیار زیادی به مشتریان فروخته می‌شوند. اما کشور امارات می‌تواند همین دستگاه‌های لیزر را با قیمتی کمتر به فروش برساند. بهتر است دستگاه لیزری که برای کلینیک خریداری می‌کنید بدون درد بوده و دارای شات‌های نامحدود باشد.

هزینه نهایی خرید تجهیزات کلینیک لیزر موهای زائد به تعداد اتاق‌ها بستگی دارد. اگر بخواهید برای هر اتاق یک دستگاه لیزر و تخت خریداری کنید، هزینه نهایی بیشتر خواهد بود. قیمت دستگاه‌های لیزر با کیفیت بین ۵ تا ۱۲ هزار دلار است. حدود ۲ تا ۳ هزار دلار هزینه خرید تخت و لوازم جانبی دیگر مثل ژل بی حس کننده و پماد ترمیم کننده است.

۴.حقوق کارکنان

هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات فقط شامل خرید تجهیزات و اجاره مکان نیست. شما باید حین انجام کار به صورت ماهانه حقوق کارکنان را پرداخت کنید. در ماه‌های اول تاسیس کلینیک لیزر مو، ممکن است مراجعه کنندگان زیادی نداشته باشید و مجبور شوید حقوق کارکنان را از حساب شخصی خود پرداخت کنید. بنابراین بهتر است از ابتدا درباره میزان حقوق پرسنل داخلی کلینیک لیزر موهای زائد اطلاعاتی داشته باشید.

متوسط حقوق اپراتور لیزر موهای زائد بین ۹ تا ۱۰ هزار درهم است. شما برای هر دستگاه لیزر باید یک اپراتور استخدام کنید. همچنین استخدام منشی برای پاسخ دادن به تماس‌ها و تعیین وقت ضروری است. یک منشی کلینیک در امارات بین سه تا چهار هزار درهم در ماه حقوق دریافت می‌کند. شاید لازم باشد فردی را استخدام کنید که به صورت روزانه فضای داخلی کلینیک را تمیز کند. حقوق خدمه کلینیک تقریباً بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم در ماه است.

هزینه دریافت مجوز در کشور امارات

برای اطلاعات بیشتر مقاله هزینه تاسیس درمانگاه را مطالعه فرمایید.

۵.هزینه دریافت مجوز

بخشی از هزینه‌ها در کشور امارات مربوط به دریافت مجوز است. مهمترین مرحله برای دریافت مجوز کلینیک لیزر مو در کشور امارات، ثبت برند است. درخواست دهنده ابتدا باید فرم مربوط به تجاری سازی را پر کند و سپس درخواست خود را برای وزارت توسعه اقتصادی ارسال کند. این فرم به صورت آنلاین پر می‌شود و نیازی نیست شخص به صورت حضوری به وزارتخانه مراجعه کند.

همچنین شخص باید درخواست دیگری را با عنوان (DED) برای شهرداری کشور امارات ارسال کند. همراه این درخواست، باید مدارک شناسایی مثل فتوکپی، پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه نیز باید فرستاده شود. در این درخواست، شما باید از شهرداری کشور امارات اجازه کار بگیرید. در مرحله بعد باید درخواست DHA)) را برای وزارت بهداشت کشور امارات ارسال کنید.

این یک درخواست تاییدیه برای آغاز فعالیت در کلینیک است که طی ۱۰ روز بررسی شده و نتیجه آن برای شما ارسال می‌شود. تمامی این مراحل هزینه‌های مربوط به خود را دارند. شما باید برای هر مرحله مقداری هزینه به کشور امارات پرداخت کنید تا مجوز برای شما صادر شود. معمولاً برای انجام کارهای اداری راه اندازی کلینیک لیزر، باید بین ۴۰ تا ۵۰ هزار درهم هزینه کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل درباره هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات صحبت شد. هزینه راه اندازی کلینیک در کشور امارات در مراحل مختلف از شما دریافت می‌شود. در اولین مرحله باید برای خرید یا اجاره محل کلینیک اقدام کنید که هزینه بیشتری نسبت به سایر مراحل دارد. باقی هزینه‌ها مربوط به خرید تجهیزات، دریافت مجوز یا استخدام پرسنل است.

اگرچه ممکن است هزینه راه اندازی کلینیک لیزر مو در امارات بیشتر از حد تصور شما باشد، ولی جای هیچ گونه نگرانی نیست. زیرا با شروع فعالیت، شما بیش از ۳ تا ۴ برابر هزینه‌‌ای که سرمایه گذاری کرده‌اید را طی دو تا سه ماه اول به دست خواهید آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button