مهمترین و ضروری ترین تجهیزات لاغری و زیبایی چیست؟

ما به عنوان انسان همیشه به دنبال زیبایی هستیم و همین امر کلینیک زیبایی و لاغری را به یک ایده تجاری مناسب برای بهره مندی از تقاضای بالا برای خدمات بهبود زیبایی تبدیل می کند.

برای راه اندازی این کسب و کار، موارد زیادی وجود دارد که باید به درستی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کارتان را به خوبی اداره می کنید. برای راه اندازی یک کلینیک زیبایی و لاغری ابتدا باید مجموعه تجهیزات مناسبی داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم برخی از تجهیزات لاغری و زیبایی که می توانید برای کلینیک خود تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مهمترین تجهیزات لاغری و زیبایی که هر کلینیک به آن نیاز دارد

تجهیزات لاغری و زیبایی پزشکی گران هستند، بنابراین مهم است که پزشکان بدانند چگونه از تجهیزات خود بیشترین بهره را ببرند و از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنند. این بدان معنی است که مهمترین و بهترین تجهیزات لاغری و زیبایی را برای کلینیک خود انتخاب کنید، مطمئن شوید که منبع آن از یک تامین کننده معتبر است، مطابق دستورالعمل های سازنده نگهداری می شود و فقط توسط افرادی که آموزش های مناسب را دیده اند، کار می کند. با پیروی از این اصول، پزشکان زیبایی شناسی می توانند مطمئن باشند که نه تنها بهترین بازده سرمایه گذاری و حفظ مزیت رقابتی را با دستیابی به بهترین نتایج بالینی برای بیماران خود حفظ می کنند، بلکه در خطر ابطال بیمه نامه خود نیز قرار نمی گیرند. یا بدتر از آن، باعث آسیب به بیمار نمی شوند.

قبل از اینکه واقعاً به خرید بروید، با دو چک لیست شروع کنید: یکی برای تجهیزات زیبایی که باید داشته باشید و دیگری برای لوازم جانبی آن. اینها مواردی هستند که برای انجام کار خود به آنها نیاز دارید. این می تواند بسته به موقعیت های منحصر به فرد متفاوت باشد، اما یک لیست کلی ضروری است. برخی از تجهیزاتی که هر کلینیک زیبایی و لاغری به آن نیاز دارند و می توان گفت جزو حداقل ترین نیاز هر کلینیک زیبایی است، شامل موارد زیر می شود:

تخت بیمار

تخت بیمار

صندلی معمولی یا صندلی آسانسوری

صندلی معمولی یا صندلی آسانسوری برای پزشکان

سعی کنید صندلی را انتخاب کنید که چرخ‌ ‌های بی ‌صدا داشته باشد تا بتوانید آزادانه و بدون سر و صدای زیاد حرکت کنید. اطمینان حاصل کنید که ارتفاع صندلی قابل تنظیم است.

لامپ بزرگنمایی

روشنایی اتاق معاینه از هر چیز دیگری مهم تر است بنابراین هنگام خرید لامپ، یک مدل محکم خوب با حداقل دیوپتر ۵ برابر انتخاب کنید که از فناوری LED استفاده می کند. در این صورت هرگز نیازی به تعویض لامپ نخواهید داشت. برخی از لامپ ها وجود دارند که دارای کنترل شدت نور هستند و برای مشتریانی که به نور حساسیت دارند، می توانند شدت نور متفاوت را ارائه دهند.

یک لامپ بزرگ‌نمایی که بازوی فلزی کاملاً بازشو دارد، احتمال شکستن پوشش‌ های پلاستیکی را در طول سال ‌ها از بین می‌برد. لامپ های ذره بین می توانند به دیوار وصل شوند یا در یک پایه بزرگ نمایی قرار گیرند. مکان و نحوه نصب لامپ به فضای شما بستگی دارد.

لامپ بزرگنمایی کلینیک پزشکان

میز کمکی

ممکن است بسته به اتاق درمان خود به بیش از یک میز کمکی نیاز داشته باشید. آیا برای نگهداری تجهیزات و برای نگهداری محصول به میز کمکی نیاز دارید؟ آیا نیاز دارید که میزتان یک کشو یا چند کشو برای نگهداری وسایل داشته باشد؟ میز های کمکی مختلفی برای انتخاب وجود دارد، یک بار دیگر یک تولید کننده و توزیع کننده مورد اعتماد را انتخاب کنید، یک مدل محکم و با کیفیت انتخاب کنید تا شما را در میان راه تنها نگذارد!

مدل هایی وجود دارد که چرخدار هستند اما هنگام خرید یک میز چرخدار دقت کنید که چرخ ها تا حد امکان بی‌صدا باشند تا بتوانند هنگام معاینه بیمار ‌آرام حرکت کنند. مدل های چند کاره ای نیز وجود دارد که میله‌های برقی را ارائه می ‌دهند و می‌ توانند ذره‌بین و فضاهای نگهدارنده سایر تجهیزات لاغری و زیبایی را در خود جای دهند. این میز های کمکی باعث صرفه جویی در فضا و در نهایت زمان در دسترس بودن محصولات و تجهیزات شما می شوند.

میز های کمکی کلینیک پزشکان

گرم کن حوله

حوله گرم کن برای کلینیک زیبایی و لاغری

حوله گرم کنی را انتخاب کنید که کاملاً فلزی باشد و بتواند حداقل ۱۲ حوله را در خود جای دهد، دمای آن را ثابت نگه دارد و نور UV ارائه دهد. مانند تمام تجهیزات الکتریکی، شرکتی را انتخاب کنید که گواهی می ‌دهد تمام وسایل الکترونیکی داخل تجهیزات مطابق با استاندارد ها هستند، خطرناک نیستند و آتش نمی‌گیرند. گواهینامه تجهیزات برقی که در کلینیک استفاده می کنید بسیار مهم است، زیرا انتخاب یک وسیله برقی بی کیفیت و ارزان می تواند ضرر بیشتری به شما بزند. شما برای ساختن برند، کلینیک و آموزش خود سرمایه گذاری زیادی کرده اید بنابراین منطقی است که روی تجهیزات با کیفیت نیز سرمایه گذاری کنید!

انواع دستگاه های لیزر

انواع دستگاه های لیزر در کلینیک زیبایی

در حالی که لیزر را می توان برای مسائل دیگر نیز استفاده کرد. تجهیزات لیزری به عنوان بخش کوچکی از خانواده بزرگ تجهیزات لاغری و زیبایی، برای اهداف پوستی در کلینیک های پزشکی و زیبایی یافت می شوند تا به بیماران کمک کنند تا مسائل زیبایی از جمله کاهش چین و چروک، لایه برداری مجدد پوست، کاهش سلولیت، رنگدانه، حذف مو های زائد، ورید های ناخواسته، شرایط بد پوستی، کاهش چربی، اصلاح بدن و موارد دیگر را برطرف کنند.

دستگاه های کانتورینگ بدن

شانس داشتن اندامی زیباتر بدون نیاز به زیر سوزن رفتن و پشت سر گذاشتن عوارض ناخوشایند، امروزه همچنان محبوب است. بدین ترتیب دستگاه های کانتورینگ بدن بدون جراحی متعددی در بازار وجود دارد که در فرم دهی بدن و کاهش ظاهر سلولیت اثربخشی آن به اثبات رسیده است و از ترکیبی از فناوری ‌های نوآورانه برای اعمال جادو استفاده می ‌کنند.

دستگاه های کانتورینگ بدن در کلینیک زیبایی

این درمان، اغلب بر شکل دادن به بدن، سفت کردن پوست، کاهش سایز و کاهش سلولیت تمرکز دارد؛ از سوی دیگر همچنین حجم سلول های چربی را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا فرم بدنی صاف تر، محکم تر و باریک تر داشته باشید.

دستگاه اولتراسوند

افراد زیادی به دنبال راه هایی برای جوان تر به نظر رسیدن هستند  و این فقط افراد چهل ساله و بالاتر نیستند. بلکه مردان و زنان در دهه بیست و سی سالگی نیز در جستجوی راه حل هایی فعال تر هستند که می تواند به آنها کمک کند علائم پیری را به تاخیر بیندازند. راه‌حل ‌های غیر تهاجمی سفت ‌کننده پوست، مجموعه‌ای از درمان ‌ها را شامل می شوند که به بیماران اجازه می ‌دهد با علائم اولیه پیری روی صورت و گردن خود مبارزه کنند.

اولتراپی محبوب ترین روش غیر جراحی سفت کردن پوست است که برای تحریک کلاژن در عمق پوست از دستگاه اولترا (Ulthera) یا اولتراسوند متمرکز میکرو استفاده می کند. این دستگاه مورد تایید FDA است که منجر به یک اثر سفت کننده پوست می شود که از شل شدن و افتادگی پوست در ناحیه گردن، چانه و ابرو جلوگیری کرده و آن را درمان می کند. همچنین از طریق ایجاد زخم ‌های ریز در لایه ‌های عمیق‌تر زیر سطح پوست، منجر به تحریک کلاژن و بهبود خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

دستگاه اولتراسوند برای کلینیک زیبایی

دستگاه هایفو

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت می دانند. این روش از انرژی اولتراسوند برای تشویق تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت تر شدن پوست می شود.

دستگاه هایفو پوست شل را سفت و لیفت می کند

دستگاه میکرونیدلینگ

نتایج فوق العاده ای که اکنون به دست می آید، تقاضا را برای این درمان به سرعت افزایش داده است. میکرونیدلینگ یک درمان ایمن و موثر برای تمام قسمت ‌های بدن است و می ‌توان آن را برای انواع پوست انجام داد، بنابراین می‌ توانید درصد بیشتری از مراجعه‌کنندگانی را که به کلینیک زیبایی و لاغری شما مراجعه می ‌کنند را درمان کنید. دستگاه میکرونیدلینگ افزودنی ارزشمند به مجموعه شماست و روشی بسیار موثر، ایمن و اثبات شده برای سفت کردن پوست و ضد پیری بدون جراحی ارائه می دهد.

دستگاه ‌های میکرونیدلینگ و درمان‌ هایی که می ‌توانند ارائه دهند

دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن فرآیندی است که در آن از کریستال های ریز برای لایه برداری پوست استفاده می شود و سپس مواد زائد و ناخالصی ها با مکش خارج می شوند. از مواد شیمیایی استفاده نمی کند و تهاجمی نیست. این روش لایه بیرونی مرده و خشک سطح پوست را از بین می برد تا پوستی شاداب و سالم زیر آن نمایان شود. سطح پوست را جوان کرده و در نتیجه پوست روشن تر می شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن در دو قسمت کار می کند.

اولاً، یک دستگاه از کریستال ‌های ریز برای لایه ‌برداری ملایم سطح پوست برای حذف سلول ‌های مرده پوست استفاده می ‌کند و پس از آن یک دستگاه مکنده سلول‌ های پوست برداشته شده و مواد زائد را می ‌مکد.

دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز، که معمولا به عنوان انجماد چربی شناخته می شود یکی از بهترین تجهیزات لاغری و زیبایی است. این یک روش کاهش چربی غیر جراحی است که از دمای سرد برای کاهش رسوب چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می کند.

دستگاه کرایولیپولیز در کلینیک زیبایی

این روش برای کاهش رسوبات یا برآمدگی های چربی موضعی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند نیز طراحی شده است. در این روش از یک دستگاه دستی به نام اپلیکاتور برای منجمد کردن لایه سلول های چربی (آدیپوسیت) در زیر پوست استفاده می شود و در مرحله بعد، برآمدگی چربی به داخل دهانه خالی اپلیکاتور مکیده یا جارو می شود.

در آخر

برای راه اندازی یک کلینیک زیبایی یا لاغری راه پر چالشی را باید پیمود و وقت و هزینه زیادی را صرف کرد. یکی از پر چالش ترین مراحل آن انتخاب و خرید بهترین و ضروری ترین تجهیزات لاغری و زیبایی است. این تجهیزات روی خدمات و اعتبار شما تاثیر گذار است و انتخاب مناسب آنها می تواند باعث موفقیت کلینیک و به طور کلی کسب و کار شما شود. در این مطلب یک لیست از مهم ترین تجهیزاتی که هر کلینیک زیبایی و لاغری باید داشته باشد، تهیه کردیم. اگر شما هم مورد مهم دیگری می شناسید آن را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button