وبینار تکنیک‌های بازاریابی در دوران رکود ویژه کلینک‌های پزشکی و دندانپزشکی

۱۸۰,۰۰۰ تومان

• سرفصل وبینار:
روز اول (یکشنبه 21/2/1399):
– بررسی تغییراتی که باید در سیستم مدیریت کلینیک در سال 1399 داشته باشیم
– تحلیل تغییر رفتار مراجعین در سال 1399 و سیاست‌هایی که کلینیک‌ها و مراکز پزشکی باید در پیش بگیرند.
– قیمت‌گذاری خدمات در شروع سال جدید
روز دوم (دوشنبه 22/2/1399):
– بررسی مهم‌ترین شاخص ارزیابی عملکرد کلینیک در دوران رکود (ROI: Return on Investment) و نحوه به‌کارگیری آن در کلینیک‌های دندانپزشکی و پزشکی
– بررسی موثرترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات با نرخ ROI (نرخ بازگشت سرمایه) بالا در شرایط رکود سال 1399
– چطور نرخ جذب (نرخ تبدیل تماس‌های کلینیک به دریافت خدمات) را افزایش دهیم؟

دسته:

توضیحات وبینار

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وبینار تکنیک‌های بازاریابی در دوران رکود ویژه کلینک‌های پزشکی و دندانپزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button