مرور رده
مقالهها و بلاگها
متن تبلیغات کلینیک زیبایی | معرفی کلینیک های زیبایی
پیام تبلیغاتی کاملا به نوع خدمت شما و مزیتهای رقابتی آن بستگی دارد. اما معمولا توجه به نداشتن درد، عوارض و مدت زمان کم انجام یک خدمت زیبایی، میتوانند در کنار بیان نتایج آن روش، موثر باشند.بیشک تاثیر دارند. این اثرگذاری بیشتر در راستای…
کسب درآمد دلاری با ویدیو مارکتینگ در کلینیک کاشت مو + آموزش کامل آن
برای کسب درآمد بیشتر و توسعه فعالیتهای کلینیک کاشت مو، باید از استراتژیهای خاص بازاریابی استفاده کرد. همانطور که میدانید، بسیاری از کلینیکهای کاشت مو از بازاریابی مجازی برای معرفی کسب و کار خود به مردم استفاده میکنند. بازاریابی مجازی…
۲۰ نمونه از خاص ترین اسامی کلینیک زیبایی + نحوه انتخاب و ثبت آن
برای راه اندازی و تاسیس یک کلینیک زیبایی شما باید اقدامات بسیار زیادی را انجام دهید. در وهله اول باید ببینید که چقدر سرمایه و بودجه برای راه اندازی کلینیک دارید. در مراحل بعدی برای پیدا کردن مکان یا دریافت مجوز اقدام کنید. اما قبل از همه…
سندرم مزمن عکس های تکراری
دکتر آماده
و سندرم مزمن عکسهای تکراری
خانمها و آقایان!
دکتر آماده، معروفترین چهرهی عکسهای استوک، آماده و کپی پیستی دکتر در اینترنت را به شما معرفی میکنیم.دکتر آماده، بسیار دوستداشتنی و البته انسان برجستهای است! او…
تبلیغات مراکز درمانی و ۴ نسل از بیماران
اخیرا حجم زیادی از درخواست از جانب بیمارستانها و کلینیکها برای بازاریابی پزشکان و بازاریابی مراکز درمانی و یا جذب بیماران را در شرکت TEBex دریافت میکنیم. بسیاری از این مراکز صرفا موضوع را تبلیغ پزشک و یا تبلیغ مراکز درمانی می دانند. زمانیکه…
مشاورههای تلفنی کلینیک را پربازده کنید!
مشاورههای تلفنی کلینیک یکی از اولین گامها در جذب مخاطب و تبدیل آن به بیماری است که مراجعه کند و خدمت دریافت نماید. برای اینکه این تبدیل انجام شود، باید یک سری از تکنیکهای فروش تلفنی یا بازاریابی تلفنی توسط منشی یا ادمین صفحه اینستاگرام…
کاربردی ترین تکنیک های مدیریت کلینیک و مطب پزشکان
مدیریت کلینیک پزشکی یا دندانپزشکی، از چند جنبه قابل بررسی است. نخست باید به جذب بیمار و نگهداشت آن توجه کنید. سپس منابع انسانی خود را مدیریت نمایید. فرایندهای داخلی و شیوه برقراری ارتباط موثر با بیماران را اصلاح کنید. در نهایت با ارائه یک…
اهمیت پرسونال برندینگ در پزشکی | ۷ مرحله مدیکال برندینگ
برندسازی شخصی (پرسونال برندینگ) در حالت کلی به معنای معرفی کسب و کار و یا شخصیت ها به بهترین شکل ممکن است.پرسونال برندینگ برای پزشکان بسیار حائز اهمیت است و می تواند به پیشرفت کاری پزشکان کمک شایانی کند.از منظر بسیاری از بزرگان عرصه…
اهمیت آموزش پرسنل کلینیکهای پزشکی و دندانپزشکی
ما میگوییم زمانی که صحبت درباره حوزه سلامت است، آموزش پرسنل کلینیکهای پزشکی بسیار اهمیت پیدا میکند، و برای این حرفمان دلایل محکمی هم داریم!
بنابراین تصمیم داریم تا در این مطلب کمی پیرامون این سوال صحبت کنیم، آنگاه برویم سراغ اینکه شما…
دیجیتال مارکتینگ پزشکی|۱۰ استراتژی طلایی سال ۱۴۰۰
کافیست با سایت های مجموعه TEBex همراه باشید تا از به روز ترین استراتژی ها مطلع شوید.اولین قدم برای شروع بررسی و آنالیز است.با بررسی دقیق بهترین راه تبلیغات برای کلینکی شما انتخاب می شود.بله از مهم ترین گام ها اموزش اعضای کلینیک پزشکی…