استراتژی تبلیغات در اینستاگرام
۱۳۶,۰۰۰ تومان
در این ویدئو که بخش سوم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع استراتژی حضور در اینستاگرام و بطور خاص تبلیغات در اینستاگرام و سایر رسانه های تبلیغاتی، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– استراتژی رسیدن به جذب مراجعه کننده کلینیک ( و یا مرکز پزشکی ) از اینستاگرام
– بررسی روش های موثر تبلیغات در اینستاگرام ویژه خدمات و مراکز پزشکی
– نحوه محاسبه نرخ جذب در رسانه های مختلف ( دیجیتال و غیردیجیتال ) و روش اندازه گیری آنها
– در کوتاه مدت و میان مدت بهترین رسانه های تبلیغاتی، چه رسانه هایی هستند؟
و …
+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex ( بخش اول و دوم ) را نیز مشاهده نمایید.
توضیحات تکمیلی
مدرس | پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه |
---|---|
مدت زمان | 62 دقیقه |
محصولات مرتبط
-
چطور می توانیم نرخ جذب تماس یا مراجعه حضوری را به دریافت خدمات افزایش دهیم؟
۷۰,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید -
استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش اول)
۷۸,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید -
برترین استراتژی بازاریابی در دوران کرونا
۱۸۰,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید -
استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش دوم)
۱۶۸,۰۰۰ تومان افزودن به سبد خرید
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.