تغییر رفتار اقتصادی جامعه در دوران رکود ناشی از ویروس کرونا

۰ تومان

در دوران درگیری جامعه با ویروس کرونا و همچنین دوره پسا کرونا ( که طبق تحلیل های انجام شده همراه با یک رکود اقتصادی خواهد بود ) درک رفتار مخاطبین و تغییری که در ارزش های قابل درک آنها صورت گرفته است، از اهمیت بالایی برخوردار است.
در این پادکست در مورد تقسیم بندی افراد جامعه به 4 گروه ( توقف کنندگان، آسیب دیده ولی مقاوم، در حال زندگی کنندگان و آسوده خاطر ها ) و رفتاری که در طی این دوران از خود بروز می دهند به بحث پرداخته ایم و در انتها به گزارش منتشر شده در BCG در مورد تحولات اقتصادی کسب و کارهای کشور چین در دوران عبور از پیکِ ویروس کرونا، اشاره شده است.
همانطور که پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا دارای دستورالعمل ها و قواعد معتبر و از پیش تعیین شده ایست که در کنترل شیوع این بیماری، کمک می کند. برای جلوگیری از ابتلا به یک رکود اقتصادی در چنین شرایطی نیز دستورالعمل هایی وجود دارد که می تواند راهگشای سوالات بسیاری باشد.

توجه:

کاربر محترم این محصول رایگان میباشد، پس از افزودن به سبد خرید لطفا بر روی دکمه اقدام به پرداخت کلیک کنید و بدون هدایت به صفحه پرداخت بانک، شما می توانید فایل را دانلود نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما می توانید دقایقی از پادکست فوق را در همین صفحه مشاهده نمایید.
لطفا جهت دریافت فایل کامل پادکست ( بصورت رایگان ) بر روی لینک خرید کلیک نمایید و سپس فایل را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

گوینده

دکتر مسعود یگانه

مدت زمان

8 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تغییر رفتار اقتصادی جامعه در دوران رکود ناشی از ویروس کرونا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button