نحوه طراحی پیام تبلیغاتی برای کلینیک ها و مراکز پزشکی

۰ تومان

این پادکست صوتی با موضوع نحوه طراحی پیام تبلیغاتی برای کلینیک ها و مراکز پزشکی خوانده شده است.
” پیام ” مهمترین بخش یک کمپین و یا یک تبلیغ ساده است، در حالیکه عمدتا تمرکز مدیران مرکز درمانی بر روی ویدئو، تصاویر و یا اینکه تبلیغ در کدام رسانه منتشر می شود، قرار دارد و فراموش می کنیم که تمامی این موارد بایستی روایت کننده ی پیام و یا به زبانی ساده تر دلیلِ انتخاب کلینیک و یا پزشک باشد.

توجه:

کاربر محترم این محصول رایگان میباشد، پس از افزودن به سبد خرید لطفا بر روی دکمه اقدام به پرداخت کلیک کنید و بدون هدایت به صفحه پرداخت بانک، شما می توانید فایل را دانلود نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما می توانید دقایقی از پادکست فوق را در همین صفحه مشاهده نمایید.
لطفا جهت دریافت فایل کامل پادکست ( بصورت رایگان ) بر روی لینک خرید کلیک نمایید و سپس فایل را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

گوینده

پژمان رضوی

مدت زمان

7 دقیقه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نحوه طراحی پیام تبلیغاتی برای کلینیک ها و مراکز پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + نوزده =