فراخوانی به اقدام یا call to action در تبلیغات پزشکی

۰ تومان

این پادکست صوتی با موضوع فراخوانی به اقدام یا call to action در تبلیغات پزشکی خوانده شده است.
یکی از مواردی که باعث کاهش اثربخشی و یا عدم دریافت بازخورد در فعالیت های تبلیغاتی و یا حتی روزمره یک کلینیک در فضای اینستاگرام می شود، عدم طراحی و سپس اجرای درست یک درخواست به اقدام از سوی مخاطب می باشد.
به زبانی ساده تر، ما محتوایی را تولید می کنیم و اینطور استنباط می کنیم که مخاطب در صورت نیاز، می داند که بایستی چه کاری را انجام دهد و چطور از خدمات ما استفاده کند؟!!! این بزرگترین اشتباهی است که یک مرکز درمانی یا کلینیک می تواند داشته باشد!

ثابت شده است که زمانیکه شما از فردی می خواهید کاری را انجام دهد با زمانیکه احساس می کنید خودش می داند چه کاری انجام دهد! واکنش افراد بیش از 30% بیشتر خواهد بود.
برای آنکه با انواع فراخوانی به اقدام ها در حوزه پزشکی که کلینیک ها و مراکز درمانی می توانند انجام دهند، آشنا شوید حتما این پادکست را گوش دهید.

توجه:

کاربر محترم این محصول رایگان میباشد، پس از افزودن به سبد خرید لطفا بر روی دکمه اقدام به پرداخت کلیک کنید و بدون هدایت به صفحه پرداخت بانک، شما می توانید فایل را دانلود نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما می توانید دقایقی از پادکست فوق را در همین صفحه مشاهده نمایید.
لطفا جهت دریافت فایل کامل پادکست ( بصورت رایگان ) بر روی لینک خرید کلیک نمایید و سپس فایل را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی

گوینده

پژمان رضوی

مدت زمان

7 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فراخوانی به اقدام یا call to action در تبلیغات پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button