چطور متن تبلیغات کلینیک پوست و مو خلاقانه داشته باشیم!

حتما برای شما هم تا به حال پیش آمده که از خودتان بپرسید چرا باید تبلیغ کنم و یا چرا تبلیغات برای یک کسب و کار به خصوص اوایل آن اهمیت دارد؟ اگر به دنبال راه اندازی کلینیک زیبایی و پوست و مو هستید و احیاناً این سوالات ذهن شما را هم درگیر کرده باید بگویم که جای درستی آمده اید!

 

مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی که به دنبال بهترین کلینیک های پوست و مو هستند، تعداد کمی ندارند، آنها تحقیقات خود را انجام می دهند و اغلب به دنیای دیجیتال روی می آورند تا ارائه دهندگان و درمان هایی را برای نیازهای مراقبت از پوست و موی خود پیدا کنند. بنابراین بیش از هر زمان دیگری، ضروری است که متخصصان پوست با بیماران به صورت آنلاین ارتباط داشته باشند و تبلیغات کلینیک پوست و موی خود را به صورتی خلاقانه پیش ببرند.

متخصصان پوست می‌ توانند با استفاده از طراحی وب سایت و سئو، ارسال پیام های متنی، زمان بندی آنلاین و یادآوری خودکار قرار ملاقات، ثبت نام دیجیتال و سایر تبلیغات متنی دیگر کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرند و مشتریان بالقوه را به مشتریانی بالفعل و البته وفادار تبدیل کنند. پس اگر می خواهید اهمیت و راز متن تبلیغات کلینیک پوست و مو را بدانید، مطلب زیر را از دست ندهید.

در این مقاله با مطالب زیر آشنا می شویم :

راهنمای جامع متن تبلیغات کلینیک پوست و مو

روزهای محدودیت تبلیغات در چاپ، رادیو و تلویزیون گذشته است. برای جذب بیماران جدید، رشد کلینیک پوست و مو و افزایش درآمد، نیازی نیست که فقط به تبلیغات روزنامه های گران قیمت، اخبار رادیویی، یا ایمیل تکیه کنید. بیمارانی که به دنبال کلینیک پوست و مو معتبر می گردند، گزینه های بیشتری در بازار دیجیتال و آنلاین دارند که شامل سایت و شبکه های اجتماعی می شود. تاکتیک‌ های بازاریابی پزشکی و تبلیغات مدرن مزایای زیادی نسبت به همتایان چاپی و پخش خود ارائه می ‌دهند، از جمله انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتر، هزینه ‌های کمتر، تجزیه و تحلیل پیشرفته برای اندازه‌گیری موفقیت در تبلیغات، و توانایی دستیابی به افراد بیشتری که اکثر زمان خود را به صورت آنلاین سپری می ‌کنند.

یکی از مهم ترین  اصلی ترین تبلیغات متنی مربوط به ارائه محتوای وب سایت کلینیک پوست و موی شما است که به شما امکان می دهد ارتباطات خود را با بیماران احتمالی تقویت کنید. ناگفته نماند که تبلغیات خلاقانه متنی برای استراتژی بازاریابی کلی شما بسیار مهم است. این موضوع همچنین به موتور های جستجو از جمله گوگل، کلمات کلیدی و اطلاعات بیشتری را برای فهرست بندی می دهد که وضعیت رتبه بندی جستجوی شما را افزایش دهد و یا به عبارتی دیگر شما را به صفحه اول جستجو می رساند!

در یک نظرسنجی اخیر، تقریبا ۹۰ درصد از پزشکان متخصص پوست و مو گفتند که در یک بازار رقابتی کار می کنند، بنابراین بدیهی است که یک استراتژی بازاریابی محتوای متنی به عمل شما کمک می کند تا کلینیک شما از هر لحاظ برجسته شود.

به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند و به طور کلی یک متن تبلیغات کلینیک پوست و مو خلاقانه می تواند به شما در جذب بیماران جدید و تعمیق روابط با بیماران موجود کمک کند. استراتژی بازاریابی و ایجاد محتوا باید شامل یک وبلاگ قانع کننده، حضور هوشمندانه در رسانه های اجتماعی و کمپین های ایمیل هوشمند باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

صفر تا صد نحوه راه اندازی کلینیک کاشت ابرو در ترکیه در این مقاله بخوانید.

تبلیغات متنی در وبلاگ نویسی

 

وبلاگی که به طور دائم در وب سایت شما زندگی می کند، با اضافه کردن محتوای موضوعی و با کیفیت که شامل کلمات کلیدی مرتبط با کلینیک پوست و مو و خدماتی که این نوع کلینیک های زیبایی ارائه می دهند، است؛ رتبه موتور جستجوی شما را بهبود می بخشد. وبلاگ نویسی راهی عالی برای کاوش عمیق در تخصص پوست شما و پاسخگویی به نیازهای افرادی است که در حال تحقیق در مورد نگرانی های خاص مراقبت از پوست خود به صورت آنلاین هستند.

بنابراین نوشتن یک وبلاگ با کیفیت و یونیک، با موضوعاتی هوشمندانه می توانید یک ایده بسیار خوب برای تبلیغات باشد.

یک استراتژی موثر وبلاگ نویسی شامل موارد زیر است:

  • حوزه های موضوعی برجسته موضوعات شما باید با تخصص های مرتبط با پوست و موی شما مطابقت داشته باشد.
  • استفاده هوشمندانه از کلمات کلیدی برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل می تواند به شما کمک کند کلمات کلیدی را شناسایی کنید که رقابت کمتری دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند.
  • یک برنامه ثابت تصمیم بگیرید که چند بار می توانید پست بگذارید و به آن برنامه پایبند باشید.
  • ابزار تجزیه و تحلیل و استفاده از ابزاری مانند گوگل آنالیتیکس می تواند نشان دهد که کدام یک از پست های وبلاگ شما بیشترین میزان ترافیک را دارد. اینها به شما کمک می کنند تا پست های وبلاگ خود را در حین پیشرفت سایت اصلاح کنید.

تبلیغات متنی در رسانه های اجتماعی

پست های وبلاگ تنها محتوای بازاریابی نیستند که باید در نظر گرفته شوند. رسانه های اجتماعی راه دیگری برای ترویج متن تبلیغات کلینیک پوست و مو هستند. امروزه، ۷۲ درصد از مردم حداقل از یک کانال یا شبکه اجتماعی به طور منظم استفاده می کنند، مثال بارز آن هم اینستاگرام پزشکان است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی دارای هدف‌گیری و تجزیه و تحلیل پیچیده‌ای هستند تا به شما کمک کنند به بیمارانی که در آن زمان می‌گذرانند دسترسی پیدا کنید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی همچنین تعامل و ارتباط با بیماران را تشویق می کنند و موجب تبلیغ کلینیک پوست و موی شما به بهترین وجه ممکن می شوند. برای استفاده بهینه از تبلیغات متنی در رسانه های اجتماعی، این نکات مهم را در نظر بگیرید:

پلتفرم های خود را عاقلانه انتخاب کنید

فیس بوک محبوب ترین پلتفرم رسانه های اجتماعی است، بنابراین شما واقعاً نمی توانید در آنجا اشتباه کنید. اما اینستاگرام در حال رشد است و نزدیک به ۹۰ درصد از کاربران آن حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند. اگر بتوانید خروجی ثابتی از محتوای بصری قانع کننده داشته باشید، اینستاگرام در دراز مدت ارزش سرمایه گذاری شما را دارد. بهتر است در یک یا دو پلتفرم فعال باشید.

تبلیغات خلاقانه کلینیک پوست

برای پست های کوتاه و به موقع برنامه ریزی کنید

یک برنامه ریزی دقیق برای تبلیغات و ارسال محتوا ایجاد کنید و به آن پایبند باشید. سه تا چهار پست در هفته بهینه است. توصیه می کنیم متن تبلیغات در پست‌ ها را کوتاه نگه دارید، تا حد امکان از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید و اغلب به وب‌سایت خود لینک دهید (پست کردن محتوای جدید وبلاگ باعث بازگشت ترافیک به وب‌سایت شما می‌ شود). یک چهارم پست ‌های شما باید برند شما را تبلیغ کند، در حالی که بقیه می ‌توانند بیشتر متن یا حتی عکس آموزشی باشند.

در بحث های آنلاین شرکت کنید

هنگامی که شخصی در مورد یک پست نظر می دهد، رسانه های اجتماعی می توانند منجر به مشتریان جدید شوند، بنابراین در بحث شرکت کنید. به سؤالات و کامنت ها پاسخ دهید، به بازخوردها پاسخ دهید، از مردم دعوت کنید تا محتوای شما را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند، و پیوند هایی را ارسال کنید که ترافیک را به وب سایت شما بازگرداند.

یکی از راه های تبلیغ موثر این است که بیمار با پزشک رابطه نزدیکی ایجاد کند بنابراین وقتی بیماران افرادی را که در پشت برند شما قرار دارند می بینند، به احتمال زیاد احساس می کنند با کلینیک پوست و موی شما مرتبط هستند و آن را به دیگران توصیه می کنند.

تبلیغات متنی در کمپین های ایمیلی

کمپین های ایمیلی همچنین یکی دیگر از راه های خلاقانه برای ایجاد متن تبلیغات کلینیک پوست و مو هستند و می توانند به شما کمک کنند تا ارتباط منظمی با بیماران داشته باشید. به عنوان مثال، زمانی که تابستان فرا می رسد، می توانید یک ایمیل آموزنده در مورد اهمیت کرم ضد آفتاب با لینک رزرو قرار ارسال کنید. یا در طول تعطیلات، می ‌توانید درمان‌ های جوان‌سازی پوست را برای امتحان در سال جدید معرفی کنید. با این حال، از بازاریابی ایمیلی بیش از حد استفاده نکنید، زیرا ممکن است ایمیل های شما به عنوان اسپم علامت گذاری شوند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله تبلیغات کلینیک دندانپزشکی را مطالعه نمایید.

۵ روش خلاقانه برای متن تبلیغات کلینیک پوست و مو

تا به اینجا در رابطه با روش های تبلیغات متنی و اهمیت آن ها آموختیم. حال برای اینکه یک قدم از سایر رقبایمان جلوتر باشیم باید به فکر ایده پردازی و خلاقیت در متن تبلیغلات کلینیک پوست و مو باشیم تا بتوانیم در این بازار شلوغ حرفی برای گفتن داشته باشیم. در ادامه ۵ روش خلاقانه برای تبلیغات متنی مخصوص کلینیک پوست و مو را برایتان لیست کرده ایم:

۱. تبلیغات فصلی

از نوروز گرفته تا یلدا یا شروع فصل جدید، تعطیلات فرصت های خوبی برای تبلیغ معاملات هستند. یک متن جذاب و یک تصویر مرتبط با مناسبت مهم ایرانی را با یک پیشنهاد خرید یا تخفیف ویژه جفت کنید. با این کار  به راحتی از بیمارانی که از قبل تعطیلات را در ذهن خود دارند، مورد توجه قرار خواهید گرفت!

 

فراموش نکنید که دستتان در این روش تبلیغ باز است زیرا هر مناسبتی می تواند خاص باشد، برای مثال به مشتریان خود یادآوری کنید که در تابستان با محافظت در برابر آفتاب از تفریح و سفر لذت ببرند و یا در فصل پاییز بچه ها را با یک روتین مراقبت از پوست و برنامه پیشگیری از آکنه به مدرسه بازگردانید. مزیت دیگر اجرای تبلیغات فصلی این است که حس ترس از دست دادن را در مخاطب ایجاد می کند زیرا این پیشنهادات محدود است و فقط یک بار در سال ارائه می شود!

۲. ویدیوی متن دار

آیا می دانستید که ۴۵ درصد از کاربران اینترنت بیش از یک ساعت ویدیو های فیس بوک یا یوتیوب را در روز تماشا می کنند؟ ویدئو پتانسیل بزرگی در بازاریابی است و دلیل خوبی هم دارد: بهتر از هر رسانه دیگری توجه مردم را به خود جلب می کند، حال فرض کنید اگر متن تبلیغات کلینیک پوست و مو را روی یک ویدیو بیاورید چه تاثیری می تواند داشته باشد؟!

 

ویدیو به ویژه برای کلینیک زیبایی مفید است زیرا مردم را با تخصص و نحوه عمل شما آشنا می کند. یکی دیگر از روش های تبلیغ این است که معضلات پوستی را در به صورت آموزشی با یک ویدیو جذاب همراه کنید و آن را در اینستاگرام یا وب سایتتان منتشر کنید.

برای آشنایی کامل با تولید محتوای پزشکی ارزشمند و با کیفیت؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

۳. تبلیغات چند زبانه

همانطور که همه می دانند، بسیاری از بیمارانی که در سال به کلینیک های پوست و موی ایرانی مراجعه می کنند خارجی هستند و عمدتاً به زبان هایی غیر از فارسی صحبت می کنند. بنابراین ممکن است با بازاریابی فقط به زبان فارسی، بخشی از بیماران بالقوه را از دست بدهید.

اگر پزشکان متخصصی دارید که به زبان ‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی یا سایر زبان‌های رایج دیگر مسلط هستند، بازاریابی و تبلیغات متنی چند زبانه می‌تواند یک ایده بی‌نظیر باشد.

برنامه ریزی برای پست های کوتاه

۴. اعتبار کسب کنید

در صنعت پزشکی، اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص وقتی پای پوست و مو در میان باشد. فراموش نکنید که هیچ کس نمی خواهد بدون بررسی و اعتماد، صورت خود را در دست یک غریبه بگذارد. اینجاست که اثبات می‌شود که بیماران بالقوه به نوع تجربیاتی که بیماران قبلی شما داشته‌اند اهمیت زیادی می‌دهند.

بنابراین یکی از روش های خلاقانه در نوشتن متن تبلیغات کلینیک پوست و مو می تواند نوشتن تجربیات بیماران قبلی شما باشد. ریختن توصیفات صادقانه در تبلیغات و صفحات فرود راهی ساده برای نشان دادن به مردم است که می توانند انتظار تجربه ای استثنایی را با شما داشته باشند.

برای انجام بازاریابی کلینیک زیبایی خود یا جذب مشتری کاشت مو، به مقاله صفر تا صد بازاریابی کلینیک زیبایی و کاشت مو مراجعه  گنید.

۵. معرفی انواع خدمات کلینیک

اکثر کلینیک های پوست و مو طیف وسیعی از درمان ها، خدمات و محصولات را به بیماران ارائه می دهند. برای اینکه بیشترین بهره را از بازاریابی خود ببرید، مطمئن شوید که همه خدمات، سرویس ها حتی هدایا و تخفیفات ویژه خود را در متن تبلیغات کلینیک پوست و مو بیاورید و بالاتر از آن مطمئن شوید که هر تبلیغ را به افراد مناسب نشان می دهید.

برای مثال، زنان بالای ۴۰ سال ممکن است به بوتاکس، فیلر و کرم‌های ضد پیری موضعی علاقه داشته باشند اما مردان در آن گروه سنی ممکن است علاقه بیشتری به PRP برای ریزش مو در پوست سر داشته باشند؛ بنابراین نقاط قوت خود را بشناسید و آنها را به افراد مناسب نشان دهید.

در آخر

برای موفقیت در هر کسب و کاری تبلیغات متنی یکی از نکات طلایی محسوب می شود و توانایی نوشتن خلاقانه متن تبلیغات کلینیک پوست و مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته که ایده ها نقطه شروع خوبی هستند، اما فقط نیمی از داستان را بیان می کنند و اجرای ایده های شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم ایده خوبی برای تبلیغات یک کلینیک زیبایی دارید، برای ما به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Button