پیش نمایش (رایگان) فایل
۷۰,۰۰۰ تومان
در این ویدئو که بخش چهارم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع چطور می توانیم با ارائه یک رفتار و فرآیند حرفه ای علاوه بر آنکه نیاز مخاطب را برآورده می کنیم، نرخ جذب تماس یا مراجعه حضوری را به دریافت خدمات افزایش دهیم ؟ ، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– چطور نشانه های ایجاد اعتماد را در ذهن مخاطب به تصویر بکشیم ؟
– نحوه استاندارد و موثر مکالمه سیستم پذیرش ( منشی ها ) با افرادی که تماس می گیرند و یا مراجعه حضوری می کنند
– چطور به سوال ” لطفا هزینه این خدمت چقدر است ؟ ” پاسخ دهیم ؟
و …
+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex که به مباحث استراتژی بازاریابی در خدمات پزشکی پرداخته شده است ( بخش اول و دوم )، را نیز مشاهده نمایید.
مدت زمان | 40 دقیقه |
---|---|
مدرس | پژمان رضوی |
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.