استراتژی تبلیغات در اینستاگرام

۱۳۶,۰۰۰ تومان

در این ویدئو که بخش سوم از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع استراتژی حضور در اینستاگرام و بطور خاص تبلیغات در اینستاگرام و سایر رسانه های تبلیغاتی، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– استراتژی رسیدن به جذب مراجعه کننده کلینیک ( و یا مرکز پزشکی ) از اینستاگرام
– بررسی روش های موثر تبلیغات در اینستاگرام ویژه خدمات و مراکز پزشکی
– نحوه محاسبه نرخ جذب در رسانه های مختلف ( دیجیتال و غیردیجیتال ) و روش اندازه گیری آنها
– در کوتاه مدت و میان مدت بهترین رسانه های تبلیغاتی، چه رسانه هایی هستند؟
و …

+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex ( بخش اول و دوم ) را نیز مشاهده نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما در نسخه پیش نمایش ( بصورت رایگان ) می توانید دقایقی از ویدئوی بخش از سوم از گزیده دوره یازدهم TEBex را مشاهده نمایید.
به شما پیشنهاد می کنیم حتما ۲ ویدئوی مکمل ( بخش اول و دوم از گزیده دوره یازدهم ) را نیز مشاهده نمایید.

توضیحات تکمیلی

مدرس

پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه

مدت زمان

62 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی تبلیغات در اینستاگرام”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button