سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی – نسخه الکترونیکی

۳۸,۰۰۰ تومان

جذب و نگهداشت ، دو چالش اصلی در مراکز درمانی و کلینیکهای پزشکی و دندانپزشکی است که فارغ از عوامل درمانی ومسائل پیرامون آن (مانند تخصص، تجهیزات ، هزینه های درمان، بیمه و … ) امروزه با تغییر عوامل محیطی و به طور خاص تاثیر دنیای دیجیتال بر سطح ارتباطات میان مردم، به مساله‌ای مهم و قابل تامل تبدیل شده است.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما می توانید مقدمه کتاب را به همراه فصل دوم آن ( مدل زنجیره روابط در بازاریابی مراکز درمانی ) بصورت رایگان دانلود نموده و مطالعه نمایید.

برای مشاهده پیش نمایش، روی عکس زیر کلیک کنید:

سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی

سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی – فصل دوم

فصول کتاب :
فصل اول : بازاریابی، یک فرآیند یادگیری مداوم است.
فصل دوم : مدل زنجیره روابط در بازاریابی مراکز درمانی
فصل سوم : انواع شیوه های تبلیغات
فصل چهارم : نحوه طراحی و اجرای یک کمپین تبلیغاتی

توضیحات تکمیلی

نویسندگان

پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه

سال انتشار

بهمن ماه 1398

تعداد صفحات

89

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سِتِ بازاریابی و تبلیغات پزشکی – نسخه الکترونیکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button