از روز اول پیدایش TEBex، واحد مشاوره و آموزش، از فعال ترین واحدهای TEBex است. چرا که نیاز به آموزش پرسنل کلینیک ها (مرکز/مطب) در بخش های مدیریت داخلی، پذیرش، مرکز تماس و مدیریت تولید محتوا، نیازی است که با تغییر نسل در افراد استخدامی و همچنین تغییر شیوه ها و مدل های ارتباطی بین مردم، بیش از گذشته احساس می شود.
خدمات واحد آموزش و مشاوره TEBex :
- مشاوره و آموزش به مدیریت کلینیک (مطب/مرکز)
- آموزش و توانمند سازی پرسنل پذیرش و مرکز تماس
- آموزش و تربیت نیروهای حرفه ای در بخش تولید محتوا
- جلسات مشاوره آنلاین و حضوری با مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف TEBex
- پکیج اختصاصی مشاوره و آموزش کلینیک (مرکز/مطب) با شرح خدمات ذیل :
- مشاوره تبلیغات کلینیک
- بهبود وضعیت کلینیک در نقاط تماس با مراجعین براساس مدل نقشه سفر بیماران ( Patient journey mapping ) شامل :
- مشاوره و آموزش نحوه پاسخگویی به دایرکت، تماس تلفنی و واتس اپ
- مشاوره و آموزش نحوه پذیرش مراجعین حضوری
- مشاوره و آموزش نحوه فالوآپ و پیگیری مراجعین تا مرحله تبدیل به پروسیجر درمانی یا زیبایی
- مشاوره به مدیریت کلینیک در خصوص درآمد – هزینه، مدل های درآمدی و جذب مراجعه کننده
- پکیج اختصاصی آموزش و توانمند سازی پرسنل در زمینه تولید محتوا و ادمینی اینستاگرام ( ۲۰ ساعت آموزش خصوصی و نیمه خصوصی )
- پکیج اختصاصی آموزش پرسنل پذیرش و مرکز تماس در زمینه چگونگی پاسخگویی به تماس ها و دایرکت ها با هدف افزایش نرخ تبدیل تماس به مشاوره و جذب پروسیجر ( ۱۰ ساعت )