از نگاه ما تبلیغات یک حلقه از زنجیره جذب کلینیک ها و مطبها می باشد، بنابراین تبلیغ باید به نحوی طراحی شود که به درستی با بقیه حلقه های جذب همخوانی داشته باشد تا منتج به جذب بیمار و مخاطب شود.
همچنین باتوجه به استراتژی هر پروژه، از شیوه های مختلف تبلیغاتی استفاده می کنیم :
- تبلیغات آنلاین
- تبلیغات در رسانه های خبری
- تبلیغات آفلاین و محیطی
۱.اجرای کمپین های تبلیغاتی در فضای آنلاین ( WEB و Social Media ) :
- تدوین سناریو کمپین تبلیغاتی
- بستن پکیج تبلیغاتی ماهیانه در مدیاهای مختلف (زمان، محل هزینه کرد، تخمین جذب )
- در اینستاگرام : تبلیغات توسط بلاگرهای متناسب با حوزه خدمات پزشکی و همچنین تبلیغ در صفحات پربازدید اینستاگرام
- در WEB : ساخت اکانت در پنل های تبلیغات همسان و گوگل ادوردز بنام کلینیک (مرکز/مطب)، نگارش جملات تبلیغاتی، آماده سازی تصاویر تبلیغاتی، شارژ و مدیریت روزانه پنل های همسان و گـوگل ادوردز، ارائه گزارشات روزانه از روند کلیک ها و …، ثبت اطلاعات کلینیک (مطب) در دایـرکتـوری های پـزشکی (در صورت لزوم ) و هماهنگی تبلیغات در دایرکتوری ها
- ساخت ویدئوی تبلیغاتی با همراهی تیم تولید محتوای TEBex
- آموزش پرسنل پاسخگوی تماسها، دایرکت ها و واتس اپ کلینیک (مرکز/مطب) و تعیین رویه پاسخگویی و پیام های پیش فرض سوالات مختلف
- نظارت بر پاسخگویی دایرکتها، واتس اپ، تماس های تلفنی تیم داخلی کلینیک (مرکز/مطب)
- ارائه گزارش تبلیغات اینستاگرام و WEB ( تا ۷۲ ساعت ) بعد از هر تبلیغ به همراه محاسبه نرخ ROI (بازگشت سرمایه ) تبلیغات
- اجرای کمپین تبلیغاتی برای جذب بیمار خارجی ( توریسم سلامت ) در فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و گوگل ادوردز عربی و انگلیسی
۲.اجرای کمپین در رسانه های خبری :
- نگارش محتوای خبر ( رپرتاژ خبری )
- هماهنگی انتشار رپرتاژ با معتبرترین رسانه های خبری آنلاین و مکتوب
۳.تبلیغات محیطی :
- طراحی پیام تبلیغاتی
- طراحی تابلوی تبلیغاتی ( استرابورد / بیلبرود )
نظارت بر نصب و اجرای کمپین تبلیغات محیطی