در بخش طراحی استراتژی، با بررسی و تحلیل موقعیت فعلی کلینیک (مرکز/مطب) و درک اهداف مالی و غیرمالی مدیران در بازه های زمانی مختلف، TEBex استراتژی رسیدن به اهداف را تعیین می کند.
خدمات واحد طراحی استراتژی TEBex :
- تدوین استراتژی تبلیغات و جذب
- تدوین استراتژی برند
- تدوین استراتژی راه اندازی کلینیک (bessines model )
- تدوین استراتژی جذب توریسم سلامت
- تدوین استراتژی تبلیغات و جذب:
- تحلیل موقعیت فعلی کلینیک (مرکز/مطب)
- وضعیت درآمد – هزینه در یک سال اخیر به تفکیک پزشکان و خدمات
- وضعیت جذب ( نحوه و فرآیند پاسخگویی پرسنل در تمامی راه های ارتباطی )
- بررسی و تحلیل وب سایت و رسانه های اجتماعی
- بررسی و تحلیل وضعیت فعلی تبلیغات و نرخ جذب ( محاسبه نرخ بازگشت سرمایه فعلی « ROI « )
- بررسی و تحلیل تبلیغات فعلی کلینیک (مرکز/مطب)
- برنامه ریزی تبلیغات
- تدوین استراتژی جذب کلینیک (مطب/مرکز) : پیام تبلیغاتی، مدیای تبلیغاتی، بودجه تبلیغات، شیوه ارزیابی نتایج تبلیغات ( KPI )
- تعیین آموزش های مورد نیاز تیم پذیرش و تیم تولید محتوای کلینیک
- تعیین اقدامات اصلاحی مورد نیاز بر روی زیرساخت های آنلاین کلینیک (مرکز/مطب) و فرآیند پذیرش و مشاوره کلینیک
- تعیین فرآیندهای اجرایی کمپین تبلیغاتی همراه با زمانبندی و بودجه مورد نیاز
- قیمت گذاری خدمات کلینیک (مرکز/مطب)
- تحلیل ROI ( نرخ بازگشت سرمایه ) کل کلینیک (مرکز/مطب) به تفکیک خدمات و پزشکان
- تدوین استراتژی برند :
- تدوین کامل استراتژی برند و هویت بصری برند :
BRAND ARCHETYPE , LOGO CONCEPT , OFFICIAL ALTERNATIVE LOGOS , DESIGN GEOMETRY , LOGO CLEAR-SPACE , LOGO DIMENSIONS , DO NOTS , OFFICIAL COLOR PALETTE , OFFICIALWATERMARK , OFFICIAL PICTOGRAMS , OFFICIAL TYPEFACES ,
E-MAIL SIGNATURE , PATTERNS OFFICIAL , STATIONERY , INSTAGRAM LAYOUT , OFFICIAL UNIFORM , WEBSITE DESIGN
- تدوین استراتژی کلینیک مبتنی بر مدل PEM ( Patient Experience Management ) :
- طراحی نقشه سفر بیماران و مراجعین ( Patient Journey Mapping )
- تدوین استراتژی تجربه بیماران در ۳ حوزه :
- تجربه ادراک شده از فرآیندهای کلینیک و همچنین محیط فیزیکی و دیجیتال کلینیک
- تجربه ادراک شده از رفتار و ارتباط پرسنل اداری و درمانی کلینیک
- تجربه ادارک شده از کیفیت خدمات کلینیک
- طراحی استراتژی برند کلینیک
- طراحی استاندارد های عملیاتی کلینیک مبتنی بر استراتژی برند
- تدوین استراتژی راه اندازی کلینیک
- تحلیل مالی راه اندازی کلینیک :
- برآورد هزینه های ثابت و متغیر راه اندازی شامل: تجهیزات پزشکی و اداری، پرسنلی، پزشکان، مواد مصرفی، ملک و بازسازی آن، تبلیغات و جذب و …
- تعیین مدل های درآمدی و شیوه تحقق آن در زمان های مختلف
- برآورد نقاط سربه سر هزینه های جاری و هزینه های سرمایه ای
- تدوین Business Model عملیاتی راه اندازی کلینیک با بررسی و تعیین شاخص های زیر :
- SWOT Analysis
- Customer / Patient Segments
- Value Proposition
- Channels
- Customer / Patient Relationships
- Cost Structure
- Key Resources
- تدوین استراتژی جذب توریسم سلامت
- تدوین Business Model عملیاتی راه اندازی بخش جذب توریسم سلامت با بررسی و تعیین شاخص های زیر :
- SWOT Analysis
- Customer / Patient Segments
- Value Proposition
- Channels
- Customer / Patient Relationships
- Cost Structure
- Key Resources
- تمامی تحلیل های براساس کشورهای هدف ( برای جذب توریسم ) و همچنین موقعیت کلینیک ( بیمارستان/شرکت توریسم سلامت ) می باشد و اطلاعات جامعی نسبت به سایر رقبا و روش های موازی ( بطور مثال تورلیدهای شخصی ) گردآوری و تحلیل خواهد شد.
بررسی مسیر جذب از ابتدا ( از مرحله آگاهی ) تا انتها ( مرحله دریافت خدمت ) برای بیماران کشورهای هدف، ارائه خواهد شد.
جهت طراحی استراتژی کلینیک یا مرکز پزشکی،دندانپزشکی خود با ما تماس بگیرید.