استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش اول)

۷۸,۰۰۰ تومان

در این ویدئو که بخش اول از گزیده دوره یازدهم TEBex می باشد ( که در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه 1398 با حضور پزشکان و مدیران مراکز درمانی برگزار گردید )، با موضوع استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی، مطالب زیر مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفته اند:
– چرا در فرآیند اطلاع رسانی و معرفی ( و یا تبلیغات ) خدمات مرکز درمانی خود به تغییر نیاز داریم؟
– تفاوت بین نگاه ( و منطق تصمیم گیری ) مراجعین یک کلینیک ( یا مطب پزشکی ) با نگاه مدیران کلینیک در چیست؟
– بررسی موضوع : مردم چه مرکز پزشکی ( و یا پزشکی ) را برای دریافت خدمات خود انتخاب می کنند؟
– نقشه سفر بیمار چیست و تحلیل آن چه تاثیری در افزایش نرخ جذب کلینیک ( و یا مرکز درمانی ) دارد؟
– مدیریت تجربه بیمار در بازاریابی پزشکی ( به عنوان بروزترین و موثرترین روش بازاریابی در خدمات پزشکی ) چیست؟
و …

+ به شما پیشنهاد می کنیم حتما 2 ویدئوی مکمل از گزیده دوره یازدهم TEBex ( بخش دوم و سوم ) را نیز مشاهده نمایید.

دسته:

پیش نمایش (رایگان) فایل

شما در نسخه پیش نمایش ( بصورت رایگان ) می توانید دقایقی از ویدئوی بخش از اول از گزیده دوره یازدهم TEBex را درباره بازاریابی پزشکی مشاهده نمایید.
به شما پیشنهاد می کنیم حتما ۲ ویدئوی مکمل ( بخش دوم و سوم از گزیده دوره یازدهم ) را نیز مشاهده نمایید.

توضیحات تکمیلی

مدرس

پژمان رضوی, دکتر مسعود یگانه

مدت زمان

70 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی های بازاریابی در حوزه خدمات پزشکی (بخش اول)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button